|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ze speelden wederom goed alleen leek het publiek daar niet in geinteresseerd te zijn.. Je moeder. |
|
afgelopen zaterdag cdtje van de drummer gekregen, klinkt lekker wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Die moet je van hem aan mij lenen. |
|
goeie cd, alleen zo jammer van de productie... neemt niet weg dat hij wel lekker is Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
goeie cd, alleen zo jammer van de productie... neemt niet weg dat hij wel lekker is Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
ben wel benieuwd, iemand een recensie/mening erover? inclusief details dan he Je moeder. |
|
quote:AAAAHHHHH DUDE dat usericon AAAHHHHHH |
|
quote:AAarggh... MOEST je me daar nou op wijzen?! Dat worden nachtmerries... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
O hell...dat icon!..lekker ehm..duitserig Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
quote: ja, wat een lekkere vent is het toch ook heh the blueprint of sin: www.controlhumandelete.com |
|
quote: Je moeder. |
|
quote: whahah je bent zeker geen muziekant!! want chd maakt koude industrial in een anti/humanische robot sfeertje terwijl wij psychotisch en psychedelisch herrie ontketenen met verschillende lagen om de geest afteschieten.. |
|
quote: wat is er mis met die productie? bij onze drummer opgenomen, nl. Oud Vuil. |
|
ff 1 mp3tje geluisterd, drums zijn wat weggemoffelt heb ik het idee, Ze komen iig niet duidelijk naar voren(dof). Verder klinkt het niet onaardig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
hm... ik vind de CD van Dimensional Psychosis wel verdomd goed! alleen het gitaargeluid is niet echt gaaf vind ik (maar dat is gewoon een kwestie van persoonlijke gitaar-geluid-smaak ) tis gewoon een grote trip, de kop kan goed ontploffen en de drugs kunnen rijkelijk vloeien hehe Control Human Delete, ook een zwaar goeie cd (wanneer komt ie nou eens), en een erg geil kijkende toetsenist (raad eens wie die plaatjes heeft mogen schieten/naar wie hij dus keek ) |
|
quote:kom maar halen wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Nou, CD dus gejat van She_Devil, en het klinkt goed. |
|
ben nu de promo aan het beluisteren, geleend van paul, die dit heeft opgenomen. die effecten erdoorheen zijn ijzersterk, zeg! tis wel enorm druk, maar das een kwestie van wennen, neem ik aan. die gaat de auto in! Oud Vuil. |
|
als ik het goed begrepen heb, is de bassist ondertussen vervangen. Oud Vuil. |
|
Net even de samples van hun website gehaald klinkt behoorlijk lekker |
|
We hebben inderdaad een andere bassist gevonden in Herb uit het welbekende Caedere. Hij zal worden ingewijdt op 2de kerstdag in Gouda. Aldaar zullen zowel Willem uit Judgment Day als Herbert de bas mishandelen. Spam over dit concert zal spoedig volgen... |
|
one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe |
|
he waarom is willem weg dan? (koel nieuw logo btw. ) [Dit bericht is gewijzigd door humanator op 08-12-2003 11:40] Bloedbomen is wel een heel koel nummer! Vooral doorgaan. Verval, 23 januari 2004 www.wolversveen.tk www.controlhumandelete.com |
|
hoe zit 't nou met die cd? Is al uit of zijn er nog steeds slechts promo's in omloop? Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |