IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Dimensional Psychosis Vorige pagina | Volgende pagina
sterft
Usericon van sterft
Posted 24-05-2004 11:15 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

Hmm op cd klinkt het OK.
Live wordt het doorgaans (iig de keren dat ik
het gezien heb) redelijk rommelig.

Sater
Usericon van Sater
Posted 24-05-2004 13:38 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Zoals bijvoorbeeld in De Gonz.

one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 24-05-2004 18:02 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

De gonz was idd kut.. ik hoorde niets dan ruis met piepen en de drums gleden met elke blastbeat alle kanten op.. op een gegeven moment zit je te dubbele bassen in een split en je kapot te ergeren..
zonder goed geluid (op podium en zaal) vervallen wij vrij snel in een bak chaos ipv gestructureerde chaos.. Dat komt niet over en is vrij belangrijk bij DP door de vreemde gevlochten riffs en tegendraadse drumritmes.. (die zijn al niet echt toegankelijk en duidelijk te volgen).

In zalen zoals goudpishal en metropool hebben we heerlijk gespeeld zonder enige problemen..

Iets waar ik in de toekomst zekr wel rekening mee ga houden..

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2004 18:08 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

Ik vond het in de Baroeg (met het ZM-fest) eerlijk gezegd ook k-u-t. Ik zei toen nog tegen iemand, op cd zal het best klinken, maar zo is er echt geen touw aan vast te knopen. Ik had toen ook nog nooit iets van jullie gehoord.

En na het beluisteren van een aantal mp3'tjes bleek dat ook zo te zijn (dat het op cd wel klinkt), want ik die vond ik zeer gaaf, maar live is de kans heel erg groot dat dat gewoon niet uit de verf komt.

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 24-05-2004 18:37 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Er stond ook goudpishal en Metropool!

Ik vind de Baroeg sowieso kut. Bas kon niet meespelen er was niet eens licht op het podium. Trol was letterlijk groen doodziek. Al die zware metalen homo's bij elkaar

de week ervoor perfect gespeeld in de Metropool.

[Dit bericht is gewijzigd door Stennis!! op 24-05-2004 18:39]

Vlkodlak
Usericon van Vlkodlak
Posted 24-05-2004 18:37 by Vlkodlak Wijzig reactieProfiel van VlkodlakQuote dit bericht

In de metropool heerschte het anders wel de pannen van het dak , maar ik kan me goed voorstellen dat het met slecht geluid al snel een bak herrie wordt, maar dat geldt wel voor meer bands.

Gorthaur
Usericon van Gorthaur
Posted 24-05-2004 18:55 by Gorthaur Wijzig reactieProfiel van GorthaurQuote dit bericht

Jep, we hebben zo onze dagen
Als de band niet compleet is, en het licht op het podium moet zo nodig uit (Baroeg) zal het niet zo klinken als we graag willen. Toch hebben we toen zeker ook positieve reacties gehad.
Het helpt ook als je al wat bekend bent met onze muziek, lijkt me (je zou bijvoorbeeld een cd van ons kunnen kopen )

We zetten ons altijd totaal in voor een optreden (niet alleen de avond zelf, ook daarvoor) en als het dan niet helemaal uit de verf komt voor sommigen, helaas, volgende keer beter.

Het is en blijft mensenwerk.

altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 24-05-2004 19:00 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 18:55 schreef Gorthaur het volgende:
Als de band niet compleet is, en het licht op het podium moet zo nodig uit (Baroeg) zal het niet zo klinken als we graag willen. Toch hebben we toen zeker ook positieve reacties gehad.
Het helpt ook als je al wat bekend bent met onze muziek, lijkt me (je zou bijvoorbeeld een cd van ons kunnen kopen )

We zetten ons altijd totaal in voor een optreden (niet alleen de avond zelf, ook daarvoor) en als het dan niet helemaal uit de verf komt voor sommigen, helaas, volgende keer beter.

Het is en blijft mensenwerk.

In mijn reply stond ook geen slecht woord over jullie. Alleen dat het geluid ongelooflijk k-u-t was, maar dat komt daar nog wel eens vaker voor... helaas...

Want aan de mp3'tjes te oordelen die ik tot nu gehoord heb, maken jullie wel toffe muziek... Okay, okay, ik zal 'ns kijken wanneer ik die cd zal bestellen...

Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!

Verval
5 o'clock, bitch raping time.
Usericon van Verval
Posted 24-05-2004 19:05 by Verval Wijzig reactieProfiel van VervalQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 18:55 schreef Gorthaur het volgende:
Als de band niet compleet is, en het licht op het podium moet zo nodig uit (Baroeg).

Ik dacht in de eerste instantie dat dat licht gebeuren met opzet was ivm sfeer ofzoiets. Toch was het optreden niet helemaal klote hooguit wat rommelig.

Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht!

Gorthaur
Usericon van Gorthaur
Posted 24-05-2004 19:07 by Gorthaur Wijzig reactieProfiel van GorthaurQuote dit bericht

quote:
Op 24 mei 2004 19:00 schreef altx het volgende:
In mijn reply stond ook geen slecht woord over jullie. Alleen dat het geluid ongelooflijk k-u-t was

Verrek, je hebt gelijk Was ook niet persoonlijk tot jou gericht hoor, gewoon een algemene relativering van het voorgaande.

En een mooie manier op het topic levendig te houden.

kwelgeest
en de ladyboys
Usericon van kwelgeest
Posted 25-05-2004 0:16 by kwelgeest Wijzig reactieProfiel van kwelgeestQuote dit bericht

Het optrden in de Staddijk destijds heerschte wel

Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie

Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 25-05-2004 3:00 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

in baroeg ook, vond het zwaar vet, jammer dat Ivo er mee kapt.

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-05-2004 9:12 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

-geruchten-

[Dit bericht is gewijzigd door spectre op 25-05-2004 12:40]

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 25-05-2004 12:30 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

of allebei is ook een gerucht..

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-05-2004 12:33 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

kan ook

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 25-05-2004 12:39 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Je bent wel op de hoogte zeg..

connecties/geruchten

Volgens mij had DP nog niets hier over los gelaten..

spectre
Usericon van spectre
Posted 25-05-2004 12:40 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

je hoort wel eens wat... zal me bek houen

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 25-05-2004 12:46 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Ach boeien..

Ik bedoelde er niets mee

Stennis!!
Usericon van Stennis!!
Posted 29-06-2004 14:53 by Stennis!! Wijzig reactieProfiel van Stennis!!Quote dit bericht

Nieuwe zanger.
Eclipse van Sauron.
Geen ruimte meer voor geruchten. HA!

spectre
Usericon van spectre
Posted 30-06-2004 10:28 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

vet

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-10-2005 0:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

hoor net voor het eerst een nummertje van DP, behoorlijk vet zeg. Binnenkort schijfje binnenhalen.

trol
Usericon van trol
Posted 11-10-2005 1:03 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Als je nog een maand of 2 wacht krijg je een nieuwe versie van de oude (nieuw artwork en officiele persing ipv cdr)
Hopelijk gaat alles deze week naar de drukker.
Hou onze site en die van het label maar in de gaten.
http://www.asphyxiaterecordings.com/
http://www.dimensional-psychosis.com

aerodis
Usericon van aerodis
Posted 11-10-2005 1:04 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

dan doe ik het voorlopig wel met die mp3tjes van je site

trol
Usericon van trol
Posted 11-10-2005 1:06 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

De nieuwe cd is trouwens ook al bijna compleet opgenomen.
Misschien dat daar binnenkort ook wel samples van op de site komen.
Houd het in de gaten zou ik zeggen!

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 01-05-2006 13:24 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Hey, op de site staat dat je alleen cahs kunt betalen. Lopen jullie echt zo te huilen () of kan er ook gewoon overgemaakt worden?

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com