|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Oei, dit klinkt inderdaad erg lekker zeg. Maar als ik t goed begrijp zijn de nummer dus al jaren geleden opgenomen? Kunnen jullie de nummers überhaupt nog spelen ? |
|
Idd, best briljant |
|
Dat we uiteindelijk bij dit kleine label zijn uitgekomen heeft er denk ik mee te maken dat toen we de band hebben opgedoekt er ook weinig energie in is gestoken om iets te vinden. Ook willen labels natuurlijk liever een actieve band hebben die optredens doet en daarmee promotie maken voor het album. Het belangrijkste is natuurlijk dat hij EINDELIJK uit is.. @lampje: Voor zover ik weet is de band gewoon opgedoekt, dus snap ook niet waarom Dennis hemzelf en Maik als actieve leden heeft laten staan. Beetje vaag en onduidelijk natuurlijk. |
|
Ik krijg het 'Negura Bunget' gevoel Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Uiteindelijk toch lang geduurd, dat bestellen. Gave CD Jammer dat de heren de boel al hadden opgedoekt. Zoals spec zei gaver dan veel BM, was benieuwd waar het in de toekomst op uit was gekomen. Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen. |
|
idd Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Ik moet hem ook nog eens ergens vandaan halen Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
Hoe is die nieuwste vergeleken met Magical Matrix....? Die hier overigens nog ligt en wegmoet. Verzendkosten + prijs van 1 bubblewrap enveloppe. Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |