IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Dimensional Psychosis Vorige pagina
spectre
Usericon van spectre
Posted 01-09-2009 16:32 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik snap sowieso niet dat het zo lang heeft geduurd en er niet een (zonder dit label te niet te doen) wat "groter" label op is gedoken.

Het gebodene is namelijk erg goed en steekt met kop en schouders boven hedendaagse bm uit. Zonder bevoordeeld te klinken durf ik dat te zeggen. Labels, vreemde jongens zijn het

Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat

Lothar
- Der Meisterbär -
Usericon van Lothar
Posted 01-09-2009 18:56 by Lothar Wijzig reactieProfiel van LotharQuote dit bericht

Oei, dit klinkt inderdaad erg lekker zeg.
Maar als ik t goed begrijp zijn de nummer dus al jaren geleden opgenomen? Kunnen jullie de nummers überhaupt nog spelen ?

FRNK
Thin out the numbers!
Usericon van FRNK
Posted 02-09-2009 0:55 by FRNK Wijzig reactieProfiel van FRNKQuote dit berichthttp://myspace.com/frnk

Idd, best briljant

trol
Usericon van trol
Posted 02-09-2009 16:57 by trol Wijzig reactieProfiel van trolQuote dit berichthttp://www.dimensional-psychosis.com

Dat we uiteindelijk bij dit kleine label zijn uitgekomen heeft er denk ik mee te maken dat toen we de band hebben opgedoekt er ook weinig energie in is gestoken om iets te vinden. Ook willen labels natuurlijk liever een actieve band hebben die optredens doet en daarmee promotie maken voor het album.
Het belangrijkste is natuurlijk dat hij EINDELIJK uit is..

@lampje: Voor zover ik weet is de band gewoon opgedoekt, dus snap ook niet waarom Dennis hemzelf en Maik als actieve leden heeft laten staan. Beetje vaag en onduidelijk natuurlijk.

spectre
Usericon van spectre
Posted 02-09-2009 17:06 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik krijg het 'Negura Bunget' gevoel

ZelThoR
2002-2010
Usericon van ZelThoR
Posted 03-04-2010 17:16 by ZelThoR Wijzig reactieProfiel van ZelThoRQuote dit bericht

Uiteindelijk toch lang geduurd, dat bestellen.

Gave CD Jammer dat de heren de boel al hadden opgedoekt. Zoals spec zei gaver dan veel BM, was benieuwd waar het in de toekomst op uit was gekomen.

Deze account is precies 8 jaar gebruikt, om precies 20.000 posts te maken en (uiteindelijk) precies 1 ban te krijgen.

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2010 10:37 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

idd

spectre
Usericon van spectre
Posted 27-09-2010 10:39 by spectre Wijzig reactieProfiel van spectreQuote dit bericht

Ik moet hem ook nog eens ergens vandaan halen

Lijdend Voorwerp
24/7 F5-en
Usericon van Lijdend Voorwerp
Posted 22-10-2013 11:08 by Lijdend Voorwerp Wijzig reactieProfiel van Lijdend VoorwerpQuote dit bericht

Hoe is die nieuwste vergeleken met Magical Matrix....?

Die hier overigens nog ligt en wegmoet. Verzendkosten + prijs van 1 bubblewrap enveloppe.

Op 10 januari 2005 19:47 schreef kwelgeest het volgende: Geen idee of jij het tof vindt maar je kan'm anders zeker voor meer doorverkopen.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina
http://www.zwaremetalen.com