|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
gaat leuk worden Heidevolk en Grimm gaan die vlamingen eens laten zien wat hollandsche folk inhoud haha |
|
volgens mij ga ik kei hard zuipen daar in belgie... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Vuile fascisten |
|
"Vuile fascisten " weet je wat jij gewoon moet doen??? JE BEK HOUDEN GORE KANKER AIDS HOER!!! Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Oh, ik ben onder de indruk nu |
|
geef mij eens een goede reden waarom we "vuile fascisten" zijn? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Ik heb het op Wapenspraak en Drinkgelag De rest geef ik het voordeel van de twijfel. |
|
quote: Someone else is using the family braincell... When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
ik ken de jongens van W&D persoonlijk en het zijn GEEN fascisten hoor.. owja... krijg bloedkanker,,., Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Heh, weet je dat wel zeker? Om de conversatie ietwat normaal te houden: leg mij eens uit waarom ik van mijn (waan)idee dat hun fascisten zijn zou terugkomen... [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-04-2003 13:42] |
|
Argh. Don't mix politics and metal. Zolang een band geen "Heil Hitler" zingt, de muziek goed is, we met z'n allen broeder-/zusterlijk kunnen headbangen en een bak bier kunnen nuttigen vind ik het prima. |
|
Da's geen antwoord op mn vraag... Ancient Rites zijn dan toevallig ook geen fascisten ofzo, zelfs geen heel klein beetje |
|
quote: Leg jij eens uit waarom je het "vuile fascisten" vindt!!! (die "vuil" kan ik nog begrijpen-insider) Je kan me de bout hachelen! |
|
Ancient Rites en fascisme! Lees alles erover hier: http://www.zwaremetalen.com/interview/1123.html [Dit bericht is gewijzigd door Count Usher op 17-04-2003 13:49] When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. |
|
hm.. is het nou echt zo erg dat elke folkmetal band bij voorbaat fascistisch is, tot het tegendeel is bewezen? bah.... gewoon lekker muziek maken en misschien nog een biertje of 2 nuttigen |
|
Ow, ok, sorry, ik wist niet dat jullie zo naief waren, laat maar vallen bij deze dan |
|
quote: Wie is hier naïef? Wij niet. Je kan me de bout hachelen! |
|
-laat maar zitten, is me allesbehalve de moeite waard- [Dit bericht is gewijzigd door Asherah op 17-04-2003 13:53] |
|
jeetje, moet ik soms met een tomaatje op mn shirt optreden in belgie? |
|
LOL, mensen hebben het nu ineens over Ancient Rites terwijl die er niet eens spelen. WTF? On-topic! Dat hele links-rechts gedoe en ophef van mensen hangt me de keel uit. Het enige wat mij aangaat is op-en-neer. Naar m'n mond en m'n bed PUNT. [Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 17-04-2003 13:57] |
|
Nee, blijf meteen thuis ofzo |
|
quote: Omdat we dat niet zijn! Klaar |
|
speciaal voor die hoer van een Asherah zal ik een shirt laten rukken voor het optreden met daarop SIEG HEIL, HEIL HITLER 88 WHITE POWER 14 NS WELTMACHT NAZIE COMMADO'S WOLF LEGIONS om het vooroordeel te bevestiggen.. verder zal ik de mensen van BLOOD & HONOUR VLAANDEREN even vragen of ze bij jouw thuis even willen uitleggen wat fascisme is.. ok??? goede deal? geef me je adres maar even.. als je nou gewoon bier gaat drinken kotm alles goed... Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Als je nu iets meer hersens in je kop had zag je in dat je met deze reply gewoon mijn gelijk bewijst, sukkel. |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |