|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Hela, ik was ontopic, ik zei net dat ik naar dat gedoe daar ga |
|
quote: dat was bedoeld voor al het andere gezeik op dit topic. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Op Winst in den Strijd en op Vlees en Jolijt, Komt laat ons nu Drinken op ons Gelderland!!! Ik hoop daar te zijn! |
|
quote: ik hoop dat niet, ik zal daar aanwezig zijn Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
ik bied Asherah bij deze alvast een biertje aan op de 26ste, om te laten zien dat ik toch niet zo'n kwaaie ben en ja, je kan ook links zijn en folkmetal spelen hehehe Angst en pijn ons niet bekend Al evenmin de vrede Wij houden slechts van flinke strijd Van vrouwen, bier en mede! -edit- overigens is er op de Heidevolk website nu een mp3tje te vinden van ons Gelderse Volkslied www.heidevolk.tk [Dit bericht is gewijzigd door Noctiis op 18-04-2003 9:40] |
|
Hmm, Heidevolk. MP3tje klinkt aardig, moet ik zeggen. Misschien maar eens naar toe, eens beluisteren. Jammer alleen dat Zottegem zo ver weg is. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Hehehe Ongelofelijk! Tuurlijk klinkt het MP3tje goed! |
|
bah.. wat is die baslijn toch slecht op die mp3.. wat dacht jij daar dan van ooypunk? Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
baslijn? toen hadden we nog geen bassist :D |
|
quote: Dat is nu de geest die we zoeken !!!!! Nu nog die uilleanpipes meebrengen en de avond kan helemaal niet meer stuk |
|
quote: moet nog veel te veel oefenen erop, het duurt nl. lang tegen dat je dat instrument goed kan bespelen. Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
quote: Dat weet ik niet, want die is niet te horen. Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
dat was nou de grap Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
Het Heydensch Metael Feeste gaat Heerschen. Men hoeft niet te vrezen, het is geen poltiek Feeste en er komen geen politiek getinte bandgezelschappen. Dus klap de schalmeien en poets uw met geitenmelk gesmeurde barnieren want we gaan weer eens een avond vreten, zoepen, over de wieven kroepen en briefjes van 1000 franc in de zanger van Grimm zijn onderbroek stoepen. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
HEY patjakker vent!! gaatie nog'n beetje? Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Zeer gunstig Heer Jootie. We schudden elkanders schurftige knuistjes zaterdag a.s.? Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
quote:ondenkbaar aangezien mijn knuistjes al besproken zijn voor een duootje Jupiler echter voro jouw wil ik er wel even een (onveilig en roekeloos) neerplanten op de houten plank die ze 'toog' noemen Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Mooi zo, ouwe Hair rocker! Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
quote: Dzu toch!, ik dacht een ongelofelijke primeur mee te maken, nu ja, dan drinken we er ene meer I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Ow, was dat een grap. Doe het niveau nog maar iets omlaag dan, misschien dat ik em dan de volgende keer wel vat. Ff ontopic dan maar: ik heb zin het Heydensch Metael Feeste! Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Ik ook! Maar het vervoer heeft er geen zin in |
|
Tip: al wie bang is voor Heydensche toestanden, blijf thuis en rot weg. Al wie opmerkingen maakt à la "vuile fascisten!" zal verwijderd worden uit de zaal als zijn mening niet kan gestaafd worden met zinvolle argumenten. |
|
Machtig, u herkent Unchained Wolf aan het uitsmijterspak. Je platgeslagen pannenkoekenkop. |
|
quote: wat versta je onder heydensche toestanden? No meat is sweater |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |