|
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 | ||||
Auteur: |
|
|
Ziet er goed uit, maar ik kan niet en heb geen vervoer weer compleet nutteloze post tussen de haakjes |
|
het was gisteren erg gezellig!! erg jammer dat Grimm niet kon spelen, maar t was supervet |
|
quote: Die set van Heidevolk was eeeerg goed. Het was er niet aan te zien dat dit jullie debuut was. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: Hoorde van Jim gisteravond in de Störtebeker dat er iets met hun auto was, erg jammer voor ze. |
|
quote: De ene was strondziek, de andere is eventjes geslipt en heeft eventjes een vangrail geraakt. Je kan me de bout hachelen! |
|
quote: tnx man we vonden t zelf ook superlekker gaan, ookal hebben we niet gesoundchecked... ben benieuwd naar de live cd, tis allemaal opgenomen |
|
Aaargh helaas was ik er niet bij, maar ik heb wel gehoord en op video gezien dat Heidevolk geheerst heeft! Donderdag |
|
Rowan komt de video donderdag ook langs? ik wil m echt ziet :D en het liefst ook nog als DivX ofzo |
|
Het was zwaar de moeite , ik heb van iedere band echt kunnen genieten, jammer dat ik met de auto was, weinig van t bier kunnen genieten, maar ja...alvast enkele foto's Heidevolk (Ooypunk ergens achteraan, de foto is wat donker) Wapenspraak en drinkgelag Ineluki in actie op de bas Garmenhord Meer volgt....... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Was dat daar carnaval ofzo? Enfin, ik ben vergeten dat het donderdag was. |
|
quote: Eh? donderdag? da's héél diepe humor I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
Hoe? Het was toch vorige week donderdag?Laat maar, ik was het dus in ieder geval vergeten |
|
Zatordag |
|
yeah ik sta rechts ook nog in beeld |
|
quote: ...wow! Hoed af voor die gasten [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 28-04-2003 19:35] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
quote: Hehe, je bent net zo goed te zien als ik. Maar het was (@ Beli Mawr: de Jupiler was inderdaad errug goed te drinken! :D ) Gelders dreven zijn de mooiste van ons dierbaar Nederland |
|
Zeg Beli? Ben je dan nog in één stuk thuis geraakt? Je kan me de bout hachelen! |
|
Gunman, had je nog meer fotos van die avond? zou je mij die kunnen mailen of ergens een url posten ofzo? tnx!! |
|
Nog wat foto's van zaterdag Nydvind Garmenhord Nog eentje van Wapenspraak en Drinkgelag ...@Noctiis: ik heb er nog twee ofzo van Heidevolk, die probeer ik je morgen te mailen. Ik heb er niet al te veel, ik wou namelij knog volop genieten en headbangen Ik weet dat sommige foto's wat donker zijn uitgevallen, maar ik heb wat zitten experimenteren met de flits af, geeft een "warmer" beeld vind ik, ....en ik ben te lui geweest om alles te bewerken I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
@ Gunman, prima, alvast bedankt!! hehe headbangen idd! folkmetal is geen pitt-muziek maar oh zo geschikt om het hoofd te bewegen |
|
quote: Ha, is dat Joris? |
|
quote: Ja hoor, was om 9:30 de zondagmorgen thuis gekomen en was echt k-a-p-o-t, maar het heerschte wel erg vet die avond Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
woei even een schop omhoog, alleen al voor de fotos |
|
quote: verdomme! ik mail ze even naar t Heidevolk adres, ik moet wat webspace uitsparen... I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
Dit topic is 7 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |