|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:redelijk ja, kben wel wat gewend maar dit sloeg ook ales. 'kbedoel tammie was erin verdwaalt, nou was die ook wel focking vd kaart ...maar toch |
|
quote: sinds wanneer is er bij een zaal een minimum aantal personen? |
|
Als je het afhuurt!!! voor een receptie, maar dit is anders het wordt weer een ouderwetse metal tent, met regelmatige concerten, |
|
ok, meer metalconcerten is altijd een goede zaak! ik hoop dat ze veel black doen! |
|
quote: He Raymond is toch jullie 'vollopige' nieuwe bassist? (maat van mij) hoe doet ie het? |
|
Count Raymond, hmmm Countess Samantha was ook leuk |
|
quote: Vond Samatha nogal arrogant.. (of krijg ik nou ruzie? ) |
|
Zeker niet, maar samantha was allicht leuker om naar te kijken dan naar raymond!!! |
|
quote: iig niet slechter I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Wie weet hebben we nog een nieuwe bassiste nodig binnenkort doen gewoon wat in tark zijn bier! |
|
sorry dudes! ik vind het grindfest er toch wel interessanter uit zien! |
|
|
|
Wel een BEETJE een crap-poster he! Maar.. LoG is vet! (mooie cover: Piranha!!!!) En -metal, klinkt altijd goed... Dit slaat nergens op. |
|
quote: Met jouw pas foto eronder had een stuk beter geweest denk ik!!!!! |
|
Haha... lange tenen... Hij is gewoon te wit.. --> wit = niet troe Dit slaat nergens op. |
|
quote:ik vind 'm heerschend |
|
Toch zijn we heel erg troe hoor HAHAHAHAHA Misschien een white metal band erbij??? zal mij aan me reet roesten wat voor metal als ik mij maar krijg! |
|
Hmm... Dat is een argument. Dit slaat nergens op. |
|
quote: Dit beter ??? De flyer voor de geintreseerden!!!! |
|
veel beter! |
|
ik vond die vorige leuker |
|
dit is ook de flyer!!! de andere de concert poster |
|
Weet iemand of Liar of Golgotha al een nieuwe Cd heeft ? Ik heb enkel Ancient Wars, en die heerst toch wel. Maar ben benieuwd of ze al nieuw werk hebben . http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: ze zijn als het goed druk bezig met nieuw materiaal. ze hebben pas nog een nieuwe promo opgenomen waar drie nummers op staan maar deze is geloof ik niet te koop. Ancient Wars heb ik ook, en Dwell Within the mysterious dark uiteraard ook, ik ben ook heel erg nieuwschierig wat betreft dat nieuwe materiaal. zal vast wel weer heel erg gaaf zijn [Dit bericht is gewijzigd door MetalgirlOphelia op 03-03-2003 11:44] Kankerlul |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |