|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Wow , leuk te horen dat er een nieuwe Cd op komst is. Ik kijk er alvast naar uit http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote:probeer dwell within the mysterious dark, die heerscht 666 keer meer. |
|
Hmm waar is die promo te verkrijgen ? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
Die is niet te verkrijgen, althans nit dat ik weet! |
|
quote: Je zei toch dat je hem goed vond, maar dat je em voor jezelf nog moest regelen? wat bedoel je daar dan mee ? http://www.voidsales.com <<< International Distribution and Manufacture of Metal Clothes |
|
quote: Dat dat ding dus niet voor de verkoop is... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Precies, voorzover iok weet gaat ie niet de verkoop in, hij is ook niet officieel geperst. |
|
LOG zegt zelf idd ook dat het alleen voor promotie is en dat die promo dus niet te koop zal zijn. Kankerlul |
|
Tja daar ergens heb ik de info ook vandaan HAHAHAHA, mr. Gorgoroth zingt namelijk ook bij Enforcer! |
|
*KICK!* I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
als mijn brakheid het toelaat, kom ik ff langs [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 05-04-2003 22:51] |
|
Ik ben er nog steeds niet achter waar ik precies moet zijn, maar ga er maar vanuit dat ik er wel ben. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Liar staat in ieder geval garant voor een vette bak black metal HAHAHAHA.... Of wij nog een beetje sober zijn valt nog te bezien! |
|
Ik ga er zeker weten zijn, ik ben er nl. inmiddels achter waar ik moet zijn. En ik neem (hopelijk) ook nog wat mensen mee. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik wil graag maar ik geloof dat mijn vervoer (terug) t laat afweten |
|
Misschien, heel misschien ga ik. Rasputin: Waar is het nou precies? [Dit bericht is gewijzigd door ilyc op 09-04-2003 11:39] |
|
quote: Aan de zuidkant van de tunnel. Ik weet het ook niet helemaal zeker maar een maat van me vertelde dat hij er op kruipafstand vandaan woont, dus ik weet het min of meer, en hij gaat gewoon mee dus. Enniehoe, ik vraag het morgen wel, en dan post ik het hier. (dit was dus rasputin....) [Dit bericht is gewijzigd door kleine Micha Banaan op 09-04-2003 20:53] And my marlboro light |
|
Ik kom dus niet. Geen geld, tentamens op komst en ook weinig zin eigenlijl. Hel-aarsch Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Het is spijtig.... Het belooft historisch te worden, want ik heb (indien nodig) slaapplek op kruipafstand. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Mag ik bij deze alvast de gastheer enorm veel sterkte wensen!! Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Zó bont ga ik het ook weer niet maken, ik heb morgen ook weer een alcoholische uitschieter gepland staan. Maar jammer dat je niet komt. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hehe, ik ook .. morgen mijn laatste schooldag. Vrijdag rotterdam dus dat wordt even mijn problemen eruit spoelen Oja, hebben jullie al wacken kaartjes ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Heh, dank. Ik ken ook iemand die laat maar zeggen op 20 meter van de zuidkant van de tunnel woont. Zou handig uitkomen. Snagger: Ik ga morgen m'n kaartje halen denk ik. Anders vrijdag |
|
quote: Nop, spijtig genoeg nog niet. En wat is er vrijdag dan in rotterdam? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |