|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Vrijdag overdag help ik mijn broer met verhuizen, 's avonds kijk ik wel even ... geen flauw idee eigenlijk .. ik zou in ieder geval met arjan (dzouwe) flink gaan drinken Ik, Wil Schuurman |
|
quote: Ja Hehe, bedankt voor 't enthousiasme |
|
Ok, voor alle dames die de weg op zuid niet weten... I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
juist is dat niet die nieuwe straat, of iig geheel gerestaureerd of zit ik nu totaal verkeerd te denken? And my marlboro light |
|
*pling* Nu weet ik waar het is! Misschien dat ik er wel naar toe ga. Don't blush when I rip you open |
|
quote: Mooi, neem je je vriendin Sjaack ook mee? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
Ik kom ook nog, en er komen zelfs nog een paar vrienden, die zich voor een keer los hebben weten te rukken van hun vriendin. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kan helaas niet vanwege excessieve uitgaven gister.. |
|
hmpf.. mijn banksaldo op dit moment (en dat van Jane ook trouwens) staat het helaas niet toe vanavond het concertâ„¢ van dit schoone gezelschap te kunnen aanschouwen M.a.w. --> ik ben blut en kom niet! |
|
Damn... Ik kan eigenlijk ook niet, maar ik ga wel. Mijn saldo is ook niet zo prettig op dit moment, maar vanwege mijn schoolfeest afgelopen donderdag heb ik ook zo'n zin niet meer om veel te drinken. Micha is ook blut overigens, maar die komt ook gewoon. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmmm Ik heb nog 20 euro waar ik een aantal dagen mee moet doen Als ik geld kan lenen van iemand lijkt het me toch wel erg gaaf om te komen. Alleen zou ik ff niet weten van wie ik wat zou kunnen lenen! |
|
Lenen doet wenen Snaack! Ik maak wel een hoop stompzinnige foto's voor je I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: LOL!! Die kende ik nog niet quote: Doe dat, en drink er een zooi voor me wil je |
|
quote: Dat is een spreuk die bij Oom Dagobert aan de wand hangt quote: Immer!! I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Das 2 fokking dagen geleden |
|
ZM-drama's die ik ben tegen gekomen: en zoals belooft foto van mijzelf (2e van links) I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: OMG Ik sta dr weer charmant op. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Hmmm, ik heb er nog een van je die nog veeeel erger is dus die zal ik maar niet posten I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
WEL |
|
Nog wat Enforcer foto's En LOG I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
vette foto's! Wie vind hier nog meer dat dunne Hein op Rick Mayall van (o.a. de jong ones lijkt??? maar over het concert, enforcer was grappig, tiralinor weer eens ruk (die zanger heeft zo'n kutstem) en Liar was Vet... alleen wel jammer dat ze oranjeboom schonken, heb nu een überhouten kop And my marlboro light |
|
quote: begin je nu alweer? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
komop man, wees er trots op, nl. om deze redenen: Hij speelde Lord Flasheart ( ) in enkele blackadder afleveringen Hij schreef oa mee aan bottom en Richard (de anarchist) in the Young Ones op zo een iemand wil je toch gewoon lijken And my marlboro light |
|
Ik pas voor de eer geloof ik I can't shoot straight unless I've had a pint! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |