|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
www.futuremark.com download de trial versie van 3dMark; een programma wat een aantal 3d-scenes afspeelt en dan je PC een beoordeling geeft. Ik had 1454 3dMarks ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
welke instellingen had je daarvoor gekozen ? (Gelijk ff downen ) [Dit bericht is gewijzigd door Paul op 14-02-2003 17:44] |
|
Mijn pctje zal wel vastlopen tijdens die testjes... -10000 3dmarks of zo |
|
111 punten Duron 700@980 512 mb infineon geheugen Quadro 64 mb DDR W2K I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
heeft iemand een mirrortje ... hij is nogal populair en dus nogal traag te downloaden |
|
quote: een linkje van het snelste netwerk van europa goed genoeg http://130.89.168.156/temp/3dmark03.exe Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:ah thanx ... op kazaa lukte het net ook al aardig ... maar deze is nog sneller |
|
176 Mb? Klopt dat wel, voor een "progje"? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Ja, het is heel uitgebreid en met allemaal mooie beelden enzo... |
|
Ooit was het maar 20 mb, de laatste versie was er 40, nu ineens 170?? Nou ja, now downing, t zal me benieuwen, bij de vorige haalde ik er zo'n 6200 geloof ik. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik probeer het niet eens.. doe wel een poging als ik een echte PC heb |
|
quote: Nu zit er zeker 130 Mb aan spyware bij. |
|
Betekent dit dan ook dat directx 9.0 uit is eigenlijk? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
www.microsoft.com/directx ik weet niet hoe lang al, maar hij is inderdaad uit ja en als je het programma hebt gedraaid eenmaal; dan snap je waarom het 170 meg is er zitten 5 3d scenes bij; vast en zeker met allemaal verschillende bit textures, e.d. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
En met welke instellingen?? gewoon standaard?? Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Ik kan niks instellen in het programma Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
GVD kutzooi, ik dacht dat ik een aardige PC had. P4 1,8 Ghz 512MB DDR 266 geheugen Geforce 3 Ti200 64 mb en dan een score van 876 [Dit bericht is gewijzigd door bazzio op 14-02-2003 20:38] Bazzio Attacks!!! |
|
quote: die GeForce3 doet het hem ... het is allemaal 3d zooi wat ie test. Ik haal met een Geforce4 4600ti (128 M 1450 punten. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
176 mb ja daaag, 2 dagen downen, toedeloei. Oud Vuil. |
|
he he .. wat ben ik blij met mijn adsl |
|
Was maar 20 minuten, nog niet eens... Heb t direct weer weggemikt, of ik voor iets betalen wou. Ja daa-hag. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Haha, als je niet betaald kan je hem nog altijd draaien hoor I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
en nog is hij er 3 kwartier mee bezig.... ff voor de lol kijken wat ik haal met mijn pc: celeron 500 320 mb geheugen Tnt2 32mb videokaart ah, nu nog maar 30 minuten [Dit bericht is gewijzigd door Bintmeister op 14-02-2003 21:21] |
|
doet hij het wel met een tnt2? I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
als ik maandag thuis ben ga ik wel eens proberen met mn getweakede ati 9700 pro kaart, ik heb serieus waar eigenlijk nog nooit een 3d test gedraait met dat ding Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |