|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
wannabe erm. probeer ten eerste es een totaal vergrijst T-shirt (ik kom ook niet echt uit die tijd, maar dan lijkt het vast wat) |
|
heb ik zoiezo altijd wel aan denk aan kill em all shirt - tallica south of heaven -slayer made in england - iron maiden uuh die met die tijger-tygers of pan tang Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Damn .. dat je je daar druk om maakt zeg .. pff |
|
maak em er niet druk om vraag alleen om advies Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: issie ook echt grijs grijs, of beetje vaal |
|
hijs grijs + motten Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
OK, dan is dat lijke me in orde |
|
|
|
wat triest zeg.. het valt me nog mee dat je enti om oude grijdgewassen shirtje skomt bedelen.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
|
en je moet ook zon ranzig spijkerjasje hebben waarop allemaal viese versleten patchs opgenaaid zijn. |
|
ik stel voor dat je enkele hoezen es onder de loep neemt, ik vind die bandfoto van mordbid saint heel graaf, vooral de kapsels zijn geniaal, zoek maar es de foto's van Nitro op, haha, da zijn kapsels met volume ik vraag anders es aan Iron Glory om die foto's up te loaden If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
heb ik al lekkere thrash patches kreator, sodom,slayer,living death,overkill,s.o.d,tankard enz enz motorhead Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: en nou moet je zo vies mogelijk maken en shit. |
|
quote: tenminste 1 die normaal doet bedankt ja ik heb wel veel oude bandpics gezien en zoek ze ook op i-net. nadeel is dat die lui niet om advies ken vragen Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat is dat nou voor domme opmerking? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: wat nou dom!!! jij weet ook niks van Trash. Haal het anders uit je hoofd gewoon |
|
één ding weet ik wel die heel trashy is uit de 80'er jaren: als ge van een T-shirt de mouwen afknipt, kunt ge vervolgens de afgeknipte stukskes stof rond uwe pols draaien. stretchbroekskes, prefereer zwart, goe versleten, doe er een van uw collectie grijze t-shirts boven aan en witte versleten gympies he, maar da wist je wel en lang haar met froefroe (= haar van boven de ogen weggeknipt, kweetnie of de nederlanders da woord kennen ) If you're not a metalhead, you might as well be dead (Piledriver) |
|
LOL jij blijkbaar ook niet wat het is THRASH en aaaah meisje is op haar teentjes getrapt hoor Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Hahahahahahahaha man dit is toch wel het ultieme POSER topic!! Zenial |
|
man als je alleen ken afzeiken post dan niet. wat is er mis mee als ik dingen vraag over de kleding van de jaren 80 ? alleen omdat ik 17 en ik luister thrash ben ben ik poser flikker op man Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: Niet omdat je thrash luisterd, maar omdat je er godverdomme een verkleed partijtje van maakt! Zenial |
|
zeg toch niet dak zo elke dag ga lopen? Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Alleen met carnaval dan? Zenial |
|
HUHJ? Ga jij je dan verkleden als je naar een concert gaat ofzo? Je kan toch je gewone kleren aanhouden. Ik neem aan dat je zelf je kleren koopt en niet je moeder! |
|
dit topic = het toppunt van zieligheid.. Heaven, once so proud, look as it comes down |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |