|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
grijs dan lol ik ben 17 en ik heb nu al grijze haren op me hoofd (serieus) ik had vroger gewoon extreem zwart haar van nature zat zelfs een blauwe glans aan omdat het zo zwart was. en nu is het zwart/donkerbruin/grijs Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
quote: In het Nederlands: een pony. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote:WAHAHAH ROFL, ASSHOLE hahaha asteblieft zeg!! SKJIVN Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
oja, zweetbandjes waren ook helemaal "in" vroeger, die dingen om je polsen. heb er nog 2 van mercyful fate. Oud Vuil. |
|
[Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 19-02-2003 23:41] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ik begrijp de eerste post niet helemaal... wil je nu gewoon '80's look? of metal '80's look??? Dat laatste is niet erg moeilijk: gewoon een - liefst - strakke stretch spijkerbroek met een metalshirt erop; en dan natuurlijk niet van een band die nog niet bestond! Dan mag je kiezen tussen gympies of kissies... en een spijkerjackie met embleems erop. En lang haar!!!! Zo zie je er erg '80's uit, maar afgezien van het feit dat bijna niemand meer zo'n jacky met opnaaiembleems draagt, is er niet veel veranderd... De true-e metalfan heeft niet zo'n wijde broek aan met kruis op den knieën... Ik kan mijzelf wel jaren '80 expert noemen... heb de complete jaren '80 in volle bewustzijn meegemaakt: 1980: 10 jaar; geen eigen mening; met poppen en ministek gespeeld 1981: ik kreeg mijn eerste wekkerradio en raakte in de ban van radioprogramma's: dubbellisjes, het zwarte gat en Het weeshuis van de Hits... 1982: ik ging naar het voortgezet onderwijs en mocht van mijn vader geen Doe Maar kaftpapier (ik vond Doe Maar niet eens erg leuk) 1983: poppen waren nog steeds erg leuk en ik kreeg een eigen mening en kaftpapier van Doe Maar (die was in de uitverkoop) 1984: George Michael werd ontdekt en samen met mijn beste vriendin droomden we tienerdromen... 1985: 15 jaar en een beetje onzeker... Verliefd op alles wat los en vast zat, vooral als ze ouder waren: Manfred de Graaf (die dokter uit Zeg 'ns Aaa) 1986: muzikale identiteitscrisis... ik wist niet wat ik nou echt leuk vond en kocht van alles en nog wat op single; want er was een goedkoop winkeltje waar je voor fl. 2,50 een single kon kopen... 1987: mijn vader roept me naar beneden, want "er is gave muziek op televisie"... Dat was Monsters of Rock bij Skychannel ofzo... zwaar onder de indruk heb ik zitten kijken en besloot dat dát goeie muziek was! (En Slayer vond ik veeeeel te hard, dat las ik laatst terug in een dagboek *grin*) 1988: zwaar in de puberteit (ik ben een laatbloeier), ga ik met paps en mams op vakantie in Drenthe alwaar ik mijn ogen uitkijk naar al die leuke hardrockers daar; maar ik was verliefd op een jongen van school (hardrocker) ... 1989: heb ik net verkering met Devoraz en staat mijn leven in het teken van Hardrockcafé en bij vrienden thuis hardrockmuziek luisteren... [Dit bericht is gewijzigd door Sarjenka op 20-02-2003 16:40] If you can't eat it or fuck it, then kill it... |
|
quote: Idd, maar goed, ieder zijn fetish, Orion, probeer eens echt op die ouwe bands te Googelen, je komt vast wel wat plaatjes enzo tegen... |
|
zijn de 80-ies voorbij dan? am i just living in a dream? en wie wil der nou uitzien als 80jarig iemand? kommop zeg... I am the 1%. |
|
quote: linkse shirt is slaughter - surrender or die, rechtse shirt is morbid angel. das goed, die flesjes zijn gay. Oud Vuil. |
|
nou, die jongens moeten wel tjokkefoll zijn geweest.... No meat is sweater |
|
wij waren nog maar nauwelijks op dreef aan het geraken, ikke sta links dus, in Slaughter pij EN stoffen polsbandjes die eens de mouwen van mn metallica shirtje (damage inc tour) waren [Dit bericht is gewijzigd door IronGlory op 20-02-2003 23:59] Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Ey Orion, je moet ook je haar touperen! 'Coupe ontploft' is echt een must voor een thrashfan. Don't blush when I rip you open |
|
quote: |
|
[quote]Op 21 februari 2003 9:08 schreef JaneDoe het volgende: Ey Orion, je moet ook je haar touperen! 'Coupe ontploft' is echt een must voor een thrashfan. [/quote tja ik heb thrash in mijn bloed zitten, kheb coupe ontploft al vanzelf, heersch "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
En het allerergst is natuurlijk sokken in je broek of van die puntlaarzen *bibber* Gatver, wat waren de 80's toch erg! Don't blush when I rip you open |
|
quote: JaMAN! ROFL Flesjes zijn idd gay...sjit oeveel foto's heb je moeten proberen tegen dat je een goeie vond? aureooltje vergeten? After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain) |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |