|
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:goh |
|
ohhh wat is dit zielig zeg |
|
Wat ik cool vond in de 80-ies waren die spijkerjakken zonder mouwen (en vol patches). |
|
ik zou kijken naar de album cover van sentence of death van destruction, daar zouden wel wat ideetjes bij moeten zitten, en VUIG moet nie zeuren!!! Thrash!!! [Dit bericht is gewijzigd door Phriar op 19-02-2003 16:20] "Toen hij, in plaats van groenteman, besloot bakker te worden, waren de gevolgen niet te aubergine" |
|
quote: idd gave hoes. is die. en btw waarom al dat gezijk. der zijn zat b emmers die zichzelf sminken om meer black metal te worden. dus ja waarom zou dit dan niet kunnen. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Was je favorite spijkerbroek veel te heet zodat ie lekker strak gaat zitten (denk aan Cliff Burton) en gooi er een lading bleek bij. De look waar je voor gaat is "stonewashed" (licht,vaal, blauw dus, maar kan ook licht, vaal, zwart zijn). Succes dr mee. Snap wel dat we foto's willen zien van het resultaat Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
Ja cool. Je vingers in het stopcontact steken en dan bussen haarlak. Jon Bon Jovi en de gasten van Europe hebben deze look geperfectioneerd. Gaat deze look je iets te ver dan is de bandana ook altijd een optie. Axl Rose liep erg vaak met zo'n ding en ook de leden van Posion wisten er wel raad mee. Veel succes en ik ben het met Lord Morgoth eens: foto's !!!!! edit: de jaren 80 waren cool [Dit bericht is gewijzigd door Lady Rose op 19-02-2003 17:55] bla...bla...bla... |
|
quote:Wat ben jij hypocriet zeg! Ik weet namelijk uit goeie bron dat jij zelf maar al te graag grijsgewassen shirtjes overkoopt "zijn ze grijs? geeft niet hoor, staat echter (of moet ik het woord 'true' gebruiken)" ps: leer spellen/typen |
|
Zeik niet! Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
euh ja, ik heb ook zo'n spijkerjaske vol patches. de rest boeie, trek maar wat an http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/959/1 :::::::: http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic/1122748 |
|
grin..ik heb m'n oude spijkerjack met patches/wafeltang/verwassen GNR shirt/stretch spijkerbroeken liggen nog liggen...kopen? Dit is wel een beetje triest hoor... Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
( Bekijkt ff pics uit de 80's en rolt over de vloer van het lachen) Tja,waar moeten de ontwerpers anders hun ideeën blijven halen? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hee ik luister doom metal, wat voor kleren moet ik nu aandoen??? Zenial |
|
Waar je je goed in voelt.Is metal immers geen muziekstijl waarbij kleding niet zoveel uitmaakt? Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Fuck mode fuck YOU draag toch wat gij OK vindt en laat je niet slepen door 'iets' tssss Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Muziekstijl ? Ik dacht dat metal een look was. Gelijk Gothic en Gay. |
|
Huh, ik draag gewoon wat ik wil hoor. Geen mode gezeur. |
|
k plak ook alles vol met patches, en draag wel eens bandana's wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Het lijkt de muur wel hier |
|
ik heb alleen een patchkast maar geen patches. hehe. Ik loop altijd naakt overal rond. |
|
weet je hoe ik vroeger in de eighties mooie scheuren in een spijkerbroek kreeg? bijv. op de knie met een mes over de stof schrapen, dus niet snijden. dit dan van de ene zoom naar de andere zoom. de stof wordt vanzelf dunner en dunner en witter en op een gegeven moment ben je er doorheen en dan hou je alleen horizontale witte draden over op die plek. trek er een paar los, was de broek een paar keer en walla, coole scheuren met witte rafels. kreatief met katoen... waarom vertel ik dit eigenlijk. Oud Vuil. |
|
I miss the 80's Da waren goeie tijden |
|
Geil, terug naar de mannen met strakke broeken. Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
nou ja, dan denk ik meer aan half kale mannen en met een of ander metal shirt dat ze ook nog in de jaren 80 hebben gekocht |
Dit topic is 3 pagina's lang: 1 2 3 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |