IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sauron Volgende pagina
blacksoul666
at war with satan
Usericon van blacksoul666
Posted 20-02-2003 8:57 by blacksoul666 Wijzig reactieProfiel van blacksoul666Quote dit berichthttp://www.zwaremetalen.com/image/zooi/venom3.jpg

ik heb gisteren de nieuwe cd van sauron binnen gekregen universe of filth.wat een stevig stuk blackmetal is dat.ik vind sauron nederlands beste blackmetal band.de c.d is via hun wesite te bestellen www.saurondeathsquad.com.


[Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-04-2007 10:49]


welcome to hell,fuckin, hell yeah


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-02-2003 11:28 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

wel grappig dat die drummer een hand mist........de band is ook wel ok ja, maar ik vind het geen beste nederlandse band.


Mark
Better to rule in Hell than to serve in Heaven.
Usericon van Mark
Posted 20-02-2003 11:43 by Mark Wijzig reactieProfiel van MarkQuote dit bericht

Ik meen dat ik ze gezien heb als voorprogramma bij Nightwish in Paradiso.
Toen vond ik het niet echt hoogstaand. Maar misschien vergis ik me nou in bandnaam of zo.


She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-02-2003 12:21 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 11:43 schreef Mark het volgende:
Ik meen dat ik ze gezien heb als voorprogramma bij Nightwish in Paradiso.
Toen vond ik het niet echt hoogstaand. Maar misschien vergis ik me nou in bandnaam of zo.
lijkt mij wel, sauron is brute bm.

ik vond de demo wel ok maar na 1 nummer heb je de rest ook wel gehoord.


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-02-2003 12:33 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 februari 2003 11:28 schreef soepkoeltoer het volgende:
wel grappig dat die drummer een hand mist........de band is ook wel ok ja, maar ik vind het geen beste nederlandse band.


hehehe, beter een hand missen dan een hele arm, kijk maar naar die drummer van Def Leppard



impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-02-2003 12:34 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 12:33 schreef ratje het volgende:
hehehe, beter een hand missen dan een hele arm, kijk maar naar die drummer van Def Leppard
misschien dommuh vraag maareeuuhhh hoe drum je dan
niet (meer) ofzo?


ratje
X-tinXion
Usericon van ratje
Posted 20-02-2003 12:36 by ratje Wijzig reactieProfiel van ratjeQuote dit berichthttp://www.conradhultermans.com

quote:
Op 20 februari 2003 12:34 schreef impaled succubus het volgende:
misschien dommuh vraag maareeuuhhh hoe drum je dan
niet (meer) ofzo?


Geen dommuh vraag hoor!!!

Die drummer werkt met 5 pedalen, waaronder eentje voor z'n hihat..., toch blijf je je beperkingen houden, dus



helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 20-02-2003 12:37 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 20 februari 2003 11:28 schreef soepkoeltoer het volgende:
wel grappig dat die drummer een hand mist
Moet je zo eens tegen 'm zeggen, dat zal ie leuk vinden...


I'm not being rude. You're just insignificant.


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-02-2003 12:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 12:37 schreef helmet het volgende:
Moet je zo eens tegen 'm zeggen, dat zal ie leuk vinden...
dat was idd ook vast zo bedoelt


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 20-02-2003 12:42 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

zwaar respect voor Ludo!!
Dat hij ooit is begonne met 1 handje..
Twan heeft ook met iedere band succes, maar ik vind Sauron niet de beste band van NL hoor... ze zijn niet slecht maar in de black hoek vind ik Lair of Golgotha, Salicious Gods enz toch echt wel ietsjes beter...


impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 20-02-2003 12:45 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 12:42 schreef Filthgrinderr het volgende:
zwaar respect voor Ludo!!
Dat hij ooit is begonne met 1 handje..
Twan heeft ook met iedere band succes, maar ik vind Sauron niet de beste band van NL hoor... ze zijn niet slecht maar in de black hoek vind ik Lair of Golgotha, Salicious Gods enz toch echt wel ietsjes beter...
ik vind sauron wel wat beter dan salacious gods.
die hebben misschien wel meer afwisseling maar ze gebruiken ook irritante elementen waardoor ik het nie zou afzetten daarintegen als ik sauro ( de demo caal to war) hoor wil ik toch liever marduk of infernal.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-02-2003 13:25 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 12:37 schreef helmet het volgende:
Moet je zo eens tegen 'm zeggen, dat zal ie leuk vinden...


heb je hem weer
lama, geen zin om gehele uitleg te geven over wat ik echt ermee bedoel.


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-02-2003 13:27 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Helmet is ongesteld. Is zo over.

Sauron is ok. Ik heb ze volgens mij ooit in de 013 gezien en het klonkt iig goed.


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-02-2003 13:34 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

ik heb ze een week geleden nog gezien, was best vet.


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 20-02-2003 14:02 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

Sauron is echt een toffe band!

Het aparte aan die drummer is dat hij een rechtshandige opzet van zijn drumstel heeft, maar vooral met links drumt.

Die drummer kan echt ongelofelijk snel blasten, echt super!!! Ik heb ze laatst in de Gonz in Gouda gezien, ze speelden toen akoestisch. Dat was wel jammer, want die drummer sloeg (vanwege het missen van 1 hand) niet zo hard.



blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 14:14 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 11:28 schreef soepkoeltoer het volgende:
wel grappig dat die drummer een hand mist.........






ik lach me dood.....


No meat is sweater


soepkoeltoer
Fashion Police
Usericon van soepkoeltoer
Posted 20-02-2003 14:56 by soepkoeltoer Wijzig reactieProfiel van soepkoeltoerQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 14:14 schreef Infaustus het volgende:

ik lach me dood.....




Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 20-02-2003 14:56 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Hij is dood en kan dus toch niet meer reageren.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 20-02-2003 14:59 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

ik heb ze laatst live gezien, en ik kon het wel waarderen
wat ik zeer kon waarderen was het gebruik van meerdere vocalisten. Dat kwam op bepaalde punten heel erg goed uit. Verder gewoon een leuk optreden

de Bathory cover was zeer gaaf

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-02-2003 15:00]


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 15:35 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 14:56 schreef soepkoeltoer het volgende:





No meat is sweater


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 20-02-2003 15:42 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

ik vind et wel grappig om de zanger van flesh made sin met corpsepaint op te zien.


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


Filthgrinderr
Usericon van Filthgrinderr
Posted 20-02-2003 16:16 by Filthgrinderr Wijzig reactieProfiel van FilthgrinderrQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 15:42 schreef arrebar het volgende:
ik vind et wel grappig om de zanger van flesh made sin met corpsepaint op te zien.

evil twan..


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 20-02-2003 16:17 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Evil twat...


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 16:18 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

kwade kut?


No meat is sweater


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 20-02-2003 16:36 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

die call to war demo is wel geinig maar toch nauwelijks gedraaid... viel me toch wat tegen na een aantal luisterbeurten. live nog niet gezien, ben wel benieuwd


Je moeder.


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 20-02-2003 16:42 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

quote:
Op 20 februari 2003 16:36 schreef karnivoor het volgende:
die call to war demo is wel geinig maar toch nauwelijks gedraaid... viel me toch wat tegen na een aantal luisterbeurten. live nog niet gezien, ben wel benieuwd


Die demo is idd wel lachen Live vond ik ze wel een beetje hetzelfde als op de demo te horen is. Al hebben ze wel een goede show, een drummer zonder hand is natuurlijk wel bijzonder. En die gitaristen zagen er ook wel evil uit met die corpse pait met bloed. Live heb je dus niet alleen wat te luisteren, maar ook wat te zien


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen