IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Auteur:
Topic : Sauron Vorige pagina | Volgende pagina
Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 16:54 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

net ff een mp3tje van de site gehaald.
ik weet niet of het een drumcomp,of dat het die gozer met 1 hand is. zoja


No meat is sweater


Dwaallicht
Usericon van Dwaallicht
Posted 20-02-2003 21:14 by Dwaallicht Wijzig reactieProfiel van DwaallichtQuote dit bericht

Ik heb ze laatst ook live gezien, en ik vond er echt geen ene fuk aan. Saaie snelle black metal .


Infaustus
Fetus Eater
Usericon van Infaustus
Posted 20-02-2003 21:15 by Infaustus Wijzig reactieProfiel van InfaustusQuote dit bericht

ik ben zelf een groot liefhebber van saaie muziek.


No meat is sweater


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 12-08-2003 11:25 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

De mini-cd True Hate Embodiment is uitverkocht, maar vanaf vandaag is True Hate Embodiment op 7" vinyl verkrijgbaar bij Macabre Operetta Productions en bij Sauron.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 11:29 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

fucking hell mister macabre... ik meot zo'n 7" hebben..
Sauron heerst!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 12-08-2003 11:39 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

Je zal komende zaterdag er wel 1 krijgen van Eclipse.


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 11:40 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

hmm.. dit zal zondag worden, want zaterdag kunnen we (waarschijnlijk nog) niet oefenen, dus meoten we zodasg nar de oefenruimte van Dimensional Psychosis...

zeg... zwengel msn eens aan.. heb vragen ivm VELP!


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-08-2003 17:12 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Ik heb gehoord dat Sauron die homo-band is.
Klopt dat?


Dit slaat nergens op.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 17:51 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 17:12 schreef mörke het volgende:
Ik heb gehoord dat Sauron die homo-band is.
Klopt dat?



hey, morke, ik heb een leuk idee...


vraag het ze eens tijdens een optreden, kijekn of je daar mans genoeg voor bent...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


mörke
van örk
Usericon van mörke
Posted 12-08-2003 17:54 by mörke Wijzig reactieProfiel van mörkeQuote dit berichthttp://www.nattekrant.net/~mark

Geen probleem hoor, maar ik moet eerlijk zeggen dat ik nog nooit naar een Sauron optreden ben gegaan. Was ik ook niet bepaald van plan.

Misschien als de andere bands wat zijn.


Dit slaat nergens op.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 12-08-2003 17:56 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dan had je dus al helemaal die domme praatjes voor je meoten houden...


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Noctiis
Usericon van Noctiis
Posted 12-08-2003 18:21 by Noctiis Wijzig reactieProfiel van NoctiisQuote dit bericht

irritante klootzak..
bij dim psy in de oefenruimte? ga je dan toch het wonderlijke doetinchem een bezoekje brengen?


Macabre
Usericon van Macabre
Posted 12-08-2003 19:38 by Macabre Wijzig reactieProfiel van MacabreQuote dit bericht

quote:
Op 12 augustus 2003 17:12 schreef mörke het volgende:
Ik heb gehoord dat Sauron die homo-band is.
Klopt dat?


HAHAA! Leuk he! Wat origineel om een band homo/gay te noemen elke keer als meneer het niet leuk vindt! Oh, wat ben ik nu onder de indruk! Ben ik dan ook homo omdat ik het wel gaaf vind en omdat ik het heb uitgebracht? Amazing discoveries! (*tadaaaa*) Vertel me meer over mij wat ik nog niet weet! Want jij weet natuurlijk altijd alles van anderen!


If you want a picture of the future, imagine a boot stamping on the human face...forever!


Sater
Usericon van Sater
Posted 14-08-2003 13:06 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Ik vind Sauron elke keer dat ik ze live zie een stukje beter geworden. Er zwerft hier in huis ook nog een True Hate Embodiment exemplaar rond. En antwoord op je vraag is dat het geen drumcomputer is, maar gewoon hun drummer.


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


sterft
Usericon van sterft
Posted 29-10-2003 19:25 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

quote:
Op 20 februari 2003 14:02 schreef Imotep het volgende:
Sauron is echt een toffe band!

Het aparte aan die drummer is dat hij een rechtshandige opzet van zijn drumstel heeft, maar vooral met links drumt.

Die drummer kan echt ongelofelijk snel blasten, echt super!!! Ik heb ze laatst in de Gonz in Gouda gezien, ze speelden toen akoestisch. Dat was wel jammer, want die drummer sloeg (vanwege het missen van 1 hand) niet zo hard.




Ik weet niet wat wat voor negerlullen jij
doorgaans in je oren hebt hangen, maar dan
waren het afgelopen januari in Gouda wel twee
hele flinke, met aardig wat kopkaas erop... Kanker, een akoestische set! ! Het moet ook
niet gekker worden..
Verder is SauroN een kickke band... I had a vision of murder!
En als je naar NWF 2 komt zou ik eerst maar
eens je oren uit laten zuigen door die
heroinehoer van een moeder van je...


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 29-10-2003 19:59 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

leuk!!!! een drumstokje aan je polsje binden en dan gaan drumme in een blackmetalband wel origineel vind ik


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-10-2003 20:00 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Het feit dat die kerel geen hand heeft is minder erg dan de mentale handicap die veel mensen op dit forum hebben.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 29-10-2003 20:03 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

quote:
Op 29 oktober 2003 20:00 schreef Gangrad het volgende:
Het feit dat die kerel geen hand heeft is minder erg dan de mentale handicap die veel mensen op dit forum hebben.

is dat algemeen of is dat speciaal aan iemand gericht??


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


Gangrad
MKP
Usericon van Gangrad
Posted 29-10-2003 20:05 by Gangrad Wijzig reactieProfiel van GangradQuote dit bericht

Hehe, dat was in het algemeen.


Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor


demonslaughter
save the planet, kill yourself !!!!
Usericon van demonslaughter
Posted 29-10-2003 20:08 by demonslaughter Wijzig reactieProfiel van demonslaughterQuote dit berichthttp://www.hotmetalradio.com

quote:
Op 29 oktober 2003 20:05 schreef Gangrad het volgende:
Hehe, dat was in het algemeen.

ook goed


when there's no more room in hell then the dead will walk the earth


Imotep
metal drummer
Usericon van Imotep
Posted 29-10-2003 20:35 by Imotep Wijzig reactieProfiel van ImotepQuote dit berichthttp://listen.to/imothep

quote:
Op 29 oktober 2003 19:25 schreef sterft het volgende:
Ik weet niet wat wat voor negerlullen jij
doorgaans in je oren hebt hangen, maar dan
waren het afgelopen januari in Gouda wel twee
hele flinke, met aardig wat kopkaas erop... Kanker, een akoestische set! ! Het moet ook
niet gekker worden..
Verder is SauroN een kickke band... I had a vision of murder!
En als je naar NWF 2 komt zou ik eerst maar
eens je oren uit laten zuigen door die
heroinehoer van een moeder van je...


Jaja, het is nu wel duidelijk dat je nog junior member bent.

Misschien dat je niet zo goed kan lezen en dacht dat ze met akoustische gitaren aan het spelen waren

Maar ik bedoelde dus dat die drummer akoustisch drumde en dat je daardoor niet goed kon horen wat hij deed omdat hij heel erg zacht sloeg.

En waarom neem je de moeite om op deze toch al aardig oude post te reageren? en het doel van je post ontgaat me ook.


blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!!


Sater
Usericon van Sater
Posted 29-10-2003 21:19 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Wat moet Sterft hier nou?

En Sauron klonk allerminst zacht op NWF I


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


sterft
Usericon van sterft
Posted 30-10-2003 3:30 by sterft Wijzig reactieProfiel van sterftQuote dit bericht

quote:
Op 29 oktober 2003 20:35 schreef Imotep het volgende:
Jaja, het is nu wel duidelijk dat je nog junior member bent.

Misschien dat je niet zo goed kan lezen en dacht dat ze met akoustische gitaren aan het spelen waren

Maar ik bedoelde dus dat die drummer akoustisch drumde en dat je daardoor niet goed kon horen wat hij deed omdat hij heel erg zacht sloeg.

En waarom neem je de moeite om op deze toch al aardig oude post te reageren? en het doel van je post ontgaat me ook.


Zeg mooie berberpijper jouw intelligentie zal
inderdaad wel samenhangen met je aantal posts
hier.

Euhm akoestische set, lijkt mij duidelijk...
Als je iets goed neerzet kan er ook geen
onduidelijkheid over bestaan, dus huphup in
de boeken om je inburgeringscursus te kunnen
behalen en anders weer gewoon terug op de
boot.

Verder moet je nog meer zuipen, tast je
interpretatievermogen in ieder geval erg goed
aan.. Maar wat had u gewenst? Tegen de muur
gedrukt worden door de drums?

Waarom ik reageer op een oude post? Euhm ik
neem altijd aan dat dingen die geschreven
zijn voor waarheid aangenomen kunnen worden,
maakt toch geen reet uit hoe oud die zooi is?
Als ik het ergens niet mee eens bent hoor je
het van mij... Krijg aids en sterf!

He S. mja ach vraag me ook af hoe ik hier
terecht gekomen ben... Alleen effe digitaal
wat negersperma uit enkele mensen hun oren en
ogen trachten te halen...


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 30-10-2003 4:24 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Wel al je tekst mooi ge-justified he?

Nou ja, ik heb geen mening over Sauron want ik heb ze nooit gehoord/aanschouwd.



Sater
Usericon van Sater
Posted 30-10-2003 12:48 by Sater Wijzig reactieProfiel van SaterQuote dit bericht

Hahahahha geniaal!


one who puts salt in the sugarbowl is a misantrophe


Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen