|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb gisteren de nieuwe cd van sauron binnen gekregen universe of filth.wat een stevig stuk blackmetal is dat.ik vind sauron nederlands beste blackmetal band.de c.d is via hun wesite te bestellen www.saurondeathsquad.com. [Dit bericht is gewijzigd door Illusione op 15-04-2007 10:49] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
wel grappig dat die drummer een hand mist........de band is ook wel ok ja, maar ik vind het geen beste nederlandse band. |
|
quote:lijkt mij wel, sauron is brute bm. ik vond de demo wel ok maar na 1 nummer heb je de rest ook wel gehoord. |
|
quote: hehehe, beter een hand missen dan een hele arm, kijk maar naar die drummer van Def Leppard |
|
quote:misschien dommuh vraag maareeuuhhh hoe drum je dan niet (meer) ofzo? |
|
quote: Geen dommuh vraag hoor!!! Die drummer werkt met 5 pedalen, waaronder eentje voor z'n hihat..., toch blijf je je beperkingen houden, dus |
|
quote:Moet je zo eens tegen 'm zeggen, dat zal ie leuk vinden... I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
quote:dat was idd ook vast zo bedoelt |
|
zwaar respect voor Ludo!! Dat hij ooit is begonne met 1 handje.. Twan heeft ook met iedere band succes, maar ik vind Sauron niet de beste band van NL hoor... ze zijn niet slecht maar in de black hoek vind ik Lair of Golgotha, Salicious Gods enz toch echt wel ietsjes beter... |
|
quote:ik vind sauron wel wat beter dan salacious gods. die hebben misschien wel meer afwisseling maar ze gebruiken ook irritante elementen waardoor ik het nie zou afzetten daarintegen als ik sauro ( de demo caal to war) hoor wil ik toch liever marduk of infernal. |
|
quote: heb je hem weer lama, geen zin om gehele uitleg te geven over wat ik echt ermee bedoel. |
|
Helmet is ongesteld. Is zo over. Sauron is ok. Ik heb ze volgens mij ooit in de 013 gezien en het klonkt iig goed. |
|
ik heb ze een week geleden nog gezien, was best vet. |
|
Sauron is echt een toffe band! Het aparte aan die drummer is dat hij een rechtshandige opzet van zijn drumstel heeft, maar vooral met links drumt. Die drummer kan echt ongelofelijk snel blasten, echt super!!! Ik heb ze laatst in de Gonz in Gouda gezien, ze speelden toen akoestisch. Dat was wel jammer, want die drummer sloeg (vanwege het missen van 1 hand) niet zo hard. blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
quote: ik lach me dood..... No meat is sweater |
|
quote: |
|
Hij is dood en kan dus toch niet meer reageren. |
|
ik heb ze laatst live gezien, en ik kon het wel waarderen wat ik zeer kon waarderen was het gebruik van meerdere vocalisten. Dat kwam op bepaalde punten heel erg goed uit. Verder gewoon een leuk optreden de Bathory cover was zeer gaaf [Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 20-02-2003 15:00] |
|
quote: No meat is sweater |
|
ik vind et wel grappig om de zanger van flesh made sin met corpsepaint op te zien. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: evil twan.. |
|
Evil twat... |
|
kwade kut? No meat is sweater |
|
die call to war demo is wel geinig maar toch nauwelijks gedraaid... viel me toch wat tegen na een aantal luisterbeurten. live nog niet gezien, ben wel benieuwd Je moeder. |
|
quote: Die demo is idd wel lachen Live vond ik ze wel een beetje hetzelfde als op de demo te horen is. Al hebben ze wel een goede show, een drummer zonder hand is natuurlijk wel bijzonder. En die gitaristen zagen er ook wel evil uit met die corpse pait met bloed. Live heb je dus niet alleen wat te luisteren, maar ook wat te zien blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |