|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Dank je wel botzwaard! En we zijn nog niet klaar godverdomme! Blasphemy...concept voor derde album ligt alweer op de planken. |
|
Blasphemy is trouwens niet het nieuwe concept, voor de goede orde. Wat het dan wel is wordt nog wel bekend gemaakt. Eerst 'For a dead race' maar eens promoten en lanceren.. |
|
Ludas, oude geilbeer.... zorg eens efkes dat je jullie nieuwe geile schijf ff meeneemt naar de 013 vrijdag... misshcien dak wel efkes langskom om maan en kevin te vervelen.... ff bij eklipsikon crashen..hopelijk issie weer op de scootah van kim... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Is goed viespeuk! |
|
ok dan kerel..... zie je misshcien vrijdag... Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Ik ben benieuwd, live klinkt het in ieder geval afwisselender, diepgaander en meer uitgekristalliseerd. Tekstueel gezien ben ik ook erg benieuwd. |
|
ik hoorde dat er een ballad op staat In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
quote: Jullie doen ook niet rustig aan he! A sudden crack, as I crush your skull |
|
Gisteren 'For a Dead Race' gekocht.. En het is weer een lekker plaatje geworden Nóg nihilistischer!!! Inter faeces et urinam nascimur |
|
ludas.. vanavond niet in killburg.. Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia. |
|
Zojuist Channeling Void en For A Dead Race besteld; godverdomme, wat een vette band ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Yup, The Channeling Void bevalt mij ook zeer goed (zoals ik al had gezegd op de frontpage!). Overigens Ludas, bedankt dat je de split met Fluisterwoud aan Koen had meegegeven twee maanden terug! Heb ik die ook eindelijk in m'n bezig. Inter faeces et urinam nascimur |
|
Ik moet zeggen dat Ludas wel afschuwlijke snelheden haalt ondanks zijn belemmeringen. Hulde aan die vent ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
cheers! Zal alleen nooit meer bassdrum triggers gebruiken, kutdingen... |
|
eigenlijk moet ik zeggen, mits ze goed zijn afgesteld. Een trigger kan niet veel fout doen, de gevoeligheid ervan wel.. |
|
quote: Was ondanks de trigger storing een vette gig gisteren! [Dit bericht is gewijzigd door enlil op 06-04-2007 18:09] Signature |
|
quote: elke drummer zou een polsbandje moeten dragen In black metal maakt men grapjes over religie... aldus pindakaasruud |
|
Sauron heerscht gewoon! De beste blackmetal ontdekking van de laatste tijd; dat staat vast Ik luister de laatste niet veel anders meer. Jammer trouwens dat Marduk al een vervanger voor Emil heeft gevonden ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
Sauron is wel grappig, moet ik zeggen. Kom de drummer trouwens vaak zat tegen. Het ontbreken van een hand schijnt hem niet tegen te houden. Hij werkt als barman in café Extase in Tilburg. |
|
miljaaar wat is dit goed! Nightwing van Marduk in hogere versnelling!!!!!! signature |
|
waarom zo weinig aandacht op zm???? signature |
|
Eén van de, zo niet dé, beste Nederlandse bands op blackmetal gebied, samen met Cirith Gorgor. Van The Channeling Void krijg ik kéér op keer weer echt kippenvel Luguber sfeertje heeft die cd over zich heen hangen, echt fantastisch! (The Great Destroyer bijvoorbeeld, die opbouw naar de climax, dat geschifte blaststuk en die manikale zang na 4:48 ) [Dit bericht is gewijzigd door Metalhead22 op 08-12-2007 20:47] ...the thin texture between wrong and right, mostly broken by those who saw the light... |
|
quote: Zonde! Eén van de beste black metal bands van Nederland, ook al ben ik vooral groot fan van het debuut. In September toch maar even kijken of ik niet bij dat afscheidsoptreden kan zijn, heb ze ooit één keer live gezien in het voorprogramma van Ragnarok, maar daar is me niet meer zo heel veel van bijgebleven. Erg jammer! [Dit bericht is gewijzigd door valfar op 25-05-2008 0:11] |
|
Nou, ik heb ze geloof ik een keer live gezien maar ik vond het niet zoveel. Nooit wat van op CD gehoord, dus misschien was het gewoon een slechte avond, kan natuurlijk. She went and she left me like litter. She took all future summers with her. I lost all my money cuz I tried to bribe her. Now I can only afford an amateur sniper. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |