|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Zijn er mensen hier die wel eens op doom-metal.com komen / kwamen? Nu is er dit te lezen... "Doom-metal.com is dead After discovering a too bizarre plot to destory both this website and me I have decided to quit this website compleetly. It seems some bands, who I have only tried to promote, thought it best to try and destory this website for whatever reasons they had. Kudos to them.. they have won. I found hard evidence for this because some of them where careless enouth to use the internal post system of our forum and I spend yesterday reading through the raw data of those posts. It remains beyond surreal to me even now.. For exposing them they have both treathend to sue me and worse. In short I am done with anything that has anything to do with Doom-metal or metal in general. I'm done with all of this. My applogies to all good folk, good bands and good record labels." http://www.doom-metal.com Het forum is nog wel online gelukkig, te bereiken onder http://www.doom-metal.com/cgi-bin/ikonboard.cgi Zenial |
|
ja dat heb je met die true doom-metallers.... No meat is sweater |
|
Hmmm, ik gebruikte het zo af en toe voor wat naslag werk, maar het is wel diep triest dat het (blijkbaar) nodig is voor 'n paar mensen om de lol en het plezier van andere te vergallen, diep triest. Maar ik wil de mensen van Doom-Metal.com wel veel sterkte toewensen! |
|
Dit is wel het bewijs voor mij dat de wereld ECHT naar de kloten gaat. Kankerhoerenlopers! |
|
Ik dacht net dat ik de primeur had met de link naar het forum, blijkt Zenial 'm al gepost te hebben Hakkuh |
|
De primeur... Hmmmm. |
|
quote: het is al laat. Hakkuh |
|
Tè Laat. |
|
Ja ik kan hier echt erg pissig om worden. Misschien omdat ik zelf ook een (min of meer) vergelijkbare website heb. Ik krijg zelf ook wel het een en ander aan gezeik vanwege mn site (vooral van die dingen als "waarom staat deze band er wel op en die niet") maar als ik me daar allemaal iets van aan moest trekken had ik ook geen leven meer. Ik weet ook niet wat er nou allemaal aan de hand is daar, in hoeverre Aldo de webmaster bedreigd is, probeer het een beetje na te lezen op het forum nu, maar ik ben het in ieder geval absoluut niet eens met zijn beslissing de hele site maar weg te halen. Zenial |
|
Ik kan het wel begijpen, als het echt zo erg is als ik denk... |
|
wat ik nog erger vond was dit: I build doom-metal.com for the love of doom-metal. As of today I don't want anything to do anymore with doom-metal or metal in general. I am in short done with everything regarding metal. gepost in het forum door de webmaster zelf. Erg zeg.. Zenial - Post even als je meer weet over de bedreigingen etc.. |
|
quote: |
|
quote: nou..ik ben, net als meer mensen, wel erg benieuwd wat zich daar allemaal heeft afgespeeld. |
|
Volgens mij kun je het beter niet weten. |
|
hoezo? krijg je anders de doommetal maffia achter je aan? No meat is sweater |
|
quote: Zou zo maar kunnen. |
|
het Doom-Team (aka A-team ) ach ja er zijn gewoon trieste lui op de wereld die alleen maar achter elkaars kont kunne gaan lopen en dingen verneuken. jammer dat het soms alleen zo kan Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik denk dat de details wel bekend zullen worden zodra ze door de webmasters zelf gepost gaan worden ergens.. Ik weet ze nu en het is werkelijk afschuwelijk wat daar gebeurd is... En ik heb geheimhouding gezworen en daar houd ik me ook aan... |
|
quote: Dit was ook de reden van mijn op de post van Morgil btw. |
|
Sja ik kan d'r verder ook weinig over vinden. Alleen dat er met rechtzaken wordt gedreigd, waarom geen idee, en dat er problemen zijn geweest met Solstice en hun fans? Erg vaag. Maar goed, er zijn andere mensen hier op Zwaremetalen die op doom-metal.com actief zijn, misschien dat die er meer over kunnen / willen vertellen Verder wordt ik ook eigenlijk ook erg pissig van de "vraag er maar niet naar, je wilt het echt niet weten" instelling. Wat als er iets dergelijks gebeurd met zwaremetalen.com? Moet iedereen dan ook maar z'n schouders ophalen en op zoek gaan naar een nieuwe site? Zenial |
|
mischien een hele domme vraag(zijn wel meer vragen van mij ) maar ik heb nu bijna alles gelezen maar ik snap nou niet wat daar nou echt aan de hand is/was Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Ik vind het wel een achterlijk actie, van die fans die niet willen dat een ander met hun favoriete bandje te koop gaat lopen. Een beetje promotie istoch nooit weg? No meat is sweater |
|
quote: Ja! ZM stelt toch niet zo veel meer voor... |
|
quote: Zenial |
|
Ja, dit forum was 2 jaar geleden ook nog een stuk fijner. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |