|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
ach ja toen kwamen de jongkies en toen was het gedaan met de pret Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
On topic maar weer. Je kunt een post ook sarcastisch opvatten, weet je? |
|
quote: Zoals al duizend keer eerder gezegd is, als een post sarcastisch is probeer dat dan met een smiley duidelijk te maken. Het sarcasme droop nou niet echt van je opmerking af. Maargoed, misschien voel ik me wel te bedreigd door dit alles. Wat met doom-metal.com gebeurd kan ook met mijn site gebeuren (en met zwaremetalen.com) dus wil ik er gewoon meer van weten. Maar ik zal idd wel even afwachten of er een officieel statement over wordt gemaakt op het doom metal forum... Zenial |
|
quote: Ik gebruik veel smilies, maar laat ze af en toe ook spontaan eens weg zodat mensen zelf maar uit moeten zoeken hoe je post bedoeld is. Veel mensen nemen daar de tijd niet voor. |
|
quote: damn zeg, daar is die "ik heb uit goede bron vernomen maar ik mag er niets over zeggen" dikkenek-houding weer. Als je er niets over mag zeggen, zèg dan ook gewoon niets ipv te zitten stoefen dat je het allemaal zo goed weet. Voor de rest is het niet zo ongelooflijk geheim wat er allemaal is gebeurd, een en ander staat nog altijd na te lezen op het forum. En ja, persoonlijk vind ik het ook een triestige zaak en ik wens Aldo/Asgorath veel sterkte toe. In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Ach, de namen van diegenen komen toch in een paar weken wel boven water .. Maar is het dan zo boeiend om daar wraak op te nemen? Is het niet veel beter om te zorgen dat er een nieuwe website/e-zine voor doom komt? |
|
Toen Aldo (Webmaster van Doom-Metal.com, op ZM bekend als Asgorath) het forum van het internet haalde heb ik hem een mailtje gestuurd om mijn medeleven te betuigen. Ik heb daarop een mailtje terug gekregen waarin hij zei dat hij zeer dankbaar was voor de Support Mail die hij had ontvangen. Mede daarom heeft hij dan ook toch besloten om het forum in ieder geval in leven te houden. Het tonen van onze medeleven (een mail namens heel ZM, met namenlijst van supporters ?) lijkt mij nu misschien wel een goed idee. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: ja met dat plan kwamen RdP en ik dus ook..alleen dan krijg je er vast ook gezeik mee he..plus het is lastig omdat de bands daar ook hun site hadden etc... |
|
Nou, als het mensen zijn die weten waar ze het over hebben, dan kan het best wel wat worden. |
|
ZwareMetalen kan niet de content van Doom-Metal.com gaan overnemen. Doom-Metal.com heeft haar eigen naam gemaakt, en die moet juist worden behouden... maar wat misschien wel zou kunnen is dat Paul de ZM forum software beschikbaar stelt aan DM en dat ze daar ons forum model over nemen (dus inclusief een moderator team en forum regels) De problemen daar zijn tenslotte ontstaan door "conspiracies" op het forum ... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
Tja, dat zijn organisatorische (ARG tyfuswoord zeg) problemen/obstakels die men dan moet bekijken. Het zou erg jammer zijn als het verloren zou gaan .. |
|
Maar wat ik nog niet helemaal snap... De site doom-metal.com en zijn forum zijn in principe twee aparte dingen. De problemen zijn kennelijk ontstaan op het forum... maar nu is de site weggehaalt en draait het forum nog wel... Als er problemen met de site zijn... ik wil de inhoud daarvan ook wel aan www.zenial.nl toevoegen. Als ik daarmee ook de dreigende eikeltjes achter me aan krijg... tsja, bring 'em on... Zenial |
|
quote: doom-metal forum blijft voorlopig bestaan hoor quote: eh ? omdat er een paar rotte appels op het forum zaten, is het forum zelf toch niet slecht In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Ja het Doom-Metal forum blijf inderdaad bestaan. Maar dankzij een stel idioten op dat forum is het uit de hand gelopen waardoor de site is dichtgegaan. En je kan dus wel degelijk zeggen dat het forum "slecht" was. Er zaten mensen de boel te verzieken... Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Zenial |
|
Ik las het berichtje van Asgorath ja; het kon ook haast niet anders... de gigantische inhoud van Doom-Metal.com gaat niet verloren REJOICE ! Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
...En nu nog even met een doom-metal knokploeg naar die Rich Walker gaan om hem in puin te hakken, zijn we daar ook weer vanaf... Zenial |
|
Dit lijken wel black metal praktijken! |
|
quote: wie is Rich Walker en waarom moet ie in elkaar geknuppelt? Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote:Hij is de mainreason dat Doom-metal.com plat ging .. |
|
Er wordt wel een hoop gesuggereerd hier, waarover jullie waarschijnlijk het fijne niet weten. Gevolg is wel dat je idd blackmetal praktijken krijgt. De site van While Heaven Wept, een band die er in principe niets mee te maken heeft, wordt ge-attacked en meer ongein. Enkele figuren hebben het forum van doom-metal.com lopen vergallen wat bij Aldo de spreekwoordelijke druppel was. Ikzelf hou me hier buiten want mijn enige reden om daar te posten heeft te maken met mijn voorkeur voor doom metal. |
|
Hmmja, het is niet de bedoeling dat iedereen naar elkaar gaat wijzen. Laten we maar even wachten op een officiele statement van Aldo. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
Sjezus het wordt godver een hele soap serie daarzo! Ook de eerste keer dat ik van de termen True Doom Metal en Nazi Doom Metal hoor eigenlijk... Kennelijk kunnen sommige mensen niet gewoon naar muziek luisteren en mensen die naar andere muziek luisteren in hun waarde laten... Zenial |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |