|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
My Dying Bride Paradise Lost |
|
Darkthrone |
|
vervamon procyon-x the dreaming de laatste 2 vind ik zeker goed bij de muziek passen |
|
quote: joh hoe komt dat nou The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
Burzum, vind ik zelf erg goed vooral door de betekenis van licht/ donker. een tegenstelling, de interpretatie van de muziek van Burzum is door iedereen weer anders. iedereen voelt er andere emoties bij. (tja, dat is bijna bij elke band..) maar goed you get my point |
|
Death Bazzio Attacks!!! |
|
Evoken... Dolorian... dat vind ik wel mooi.... past er goed bij, vind ik The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
metallica is net zo simpel als briljant te noemen, natuurlijk. Oud Vuil. |
|
Coolio Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
quote: heb je die wannbee neger ook weer hehe Je moeder. |
|
quote: |
|
haggard wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
Lunar Aurora Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
bij Velvet Darkness They Fear: Theatre of Tragedy |
|
impaled nazarene vind ik een geniale bandnaam, jammer dat de muziek niet zo geweldig is :/ Deicide vind ik goed gevonden voor de lompe 'satanic death' stijl die ze spelen.. |
|
quote: He! Ik ga morgen naar de bank om het geld over te schrijven! Finntroll eigenlijk ook best wel Dronken Trollen muziek [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 24-02-2003 22:24] |
|
Ik vind "God dethroned" een supernaam. |
|
nu we het over bandnamen hebben, waar is dat topic over Bandnaam betekenissen? |
|
quote: a long way back .... The military intelligence, Two words combined that can\'t make sense |
|
quote:Wannabe Gelijkheid is een uitvinding van het gepeupel om wraak te nemen op de sterken. |
|
Possessed --> bezeten !! Past perfect bij de muziek. Mercyful Fate, geweldige naam voor een band van een duister kaliber als deze. Megadeth, de band was bedoelt om zo extreem mogelijk te zijn. Naam past daar perfect bij. De revenge van mr. Mustaine ! Black Sabbath, zeer duistere en loodzware muziek. Judas priest, een vuist in het gezicht van de gelovige mens om een band naar de verader van het Christendom te noemen Ik, Wil Schuurman |
|
wellicht voor een ander band: Mayhem |
|
quote: |
|
kent iemand Nile? |
|
quote: Nee, vertel eens wat meer over die band? |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Volgende pagina |