|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vind persoonlijk necromantia een naam die echt bij het (ouwere) muziek van hun past. Dark occult en necromantic.. |
|
ik denk erover om een band te beginnen, die rijn heet, en dan met romeinsche invloeden. Oud Vuil. |
|
quote: Megadeth EXTREEM???? Judas Triest een VUIST in het gezicht van een gelovige? Hahahahahahaha |
|
quote: Heej, ik heb al een NSBM band die Donau heet, poseur |
|
Megadeth was die tijd zeker extreem ja Of ben jij ook al zo'n figuur van "Het is niet hard genoeg" ? Judas priest is begonnen in de jaren 70 en met zo'n naam heeft het menig christelijk mens op stal gejaagd ja ! Ik, Wil Schuurman |
|
DARK FUNERAL= Muziek is een donkere begrafenis, lijkt me duidelijk genoeg. NILE= Vanwege de zeer bijzondere Egyptische effecten die in de DEAD verstopt zitten. you say you're men, we know you're cowards |
|
quote: Megadeth toen xtreem Dan was Metallica of Slayer toch stukken "harder"! Enne christenen zijn al geshockeerd als je je band "werken op zondag" noemt |
|
die Dark Funeral vind ik een beetje belachelijke onderbouwing , kerel. |
|
quote: PAINKILLER!!!!!! |
|
quote: ow sorry. Oud Vuil. |
|
cradle of filth |
|
Marduk vind ik dan weer nergens op slaan. |
|
quote: ASPERINE! |
|
Paracetametal |
|
quote: Je mag wel meedoen hoor! |
|
quote: Megadeth heeft veel extreme teksten en hoezen dan metallica. En Judas Priest vind ik gewoon een toffe naam, daar ging dit topic toch over? Het is een statement dat metal tegen het christendom is. Judas priest, de verader van het christendom. Nee .. noem je band Judas Iscariot, dan past het wel "want die muziek is veel HaRdEr" Ik, Wil Schuurman |
|
quote:LOL! |
|
quote: mag ik dan harp spelen, net als die bard in asterix en obelix? wel electrisch en een distortion, graag. Oud Vuil. |
|
thyrfing... |
|
quote: Whatever.. Ik vind Megedath alleen niet zo super hard en Judas Triest zeker niet zwaar blasfemisch.. That's all |
|
quote: Ja hoor, en een Kahler tremelo erop! |
|
had je dat gelezen ergens, dat ik die kahler op mijn gitaar heb zitten? Oud Vuil. |
|
quote: Was ook wel lollig bedoeld, maar toch vind ik de bandnaam bij de muziek passen. you say you're men, we know you're cowards |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |