|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
darkfun4all? |
|
Blasfemisch heb ik niet eens genoemt. Maar titels als "Sin after sin" en "Hell bent for leather" staan toch behoorlijk tegenover het christendom. In de jaren 70 was dat nog iets heel anders dan tegenwoordig de eerste de beste band die over "Satan evil 666" zingt .... Ik, Wil Schuurman |
|
venom |
|
quote:was allang niet meer origineel meer, weg ermee machtige bandnamen: Slauter Xtroyes, Lordian Guard, Liegelord, Ostrogoth, Manilla Road, dergelijk twisted namen, en dan de inyourfacenamen zoals Satan, Attacker, Destruction, Living Death (+ Wacth Out fto ), Leather, Spike, etcetc Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: Sja.. Dan vind ik Judas Priest net zo dom en kneuterig provocerend als de gemiddelde "nieuwe" black/ death band die over satan blĂȘrt.. Maar goed, daar gaat dit topic niet over.. En het interesseert me verder ook geen fukk. [Dit bericht is gewijzigd door Snaack op 24-02-2003 23:21] |
|
Rotting Christ Geweldige bandnaam, past ook goed bij de oudere albums. en de nieuwe albums.... [Dit bericht is gewijzigd door Burzum op 24-02-2003 23:23] |
|
burzum, waar had je je vorige undersign: Christ krushing Hammer Chainsaw vandan? |
|
Bestial Mockery Ik, Wil Schuurman |
|
quote:neen, veel te 'gemaakt' en zo... kom in het lijstje bij andere cheapness als Iron Steel (), Black Steel, Shadow Castle, enz... Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Snagger heeft het antwoord al gegeven. "Christcrushing Hammerchainsaw" is hun (nieuwe) album. |
|
quote: 'T was een antwoord op de vraag van aerodis hoor, hehe Ik, Wil Schuurman |
|
gaaf! raw bm? |
|
Black/thrash als bestial desecration. Geef mij maar nifelheim, spelen veel beter en minder 'safe' !! Ik, Wil Schuurman |
|
kutschurft hehe Je moeder. |
|
quote:HAHA nog zo'n cheape naam, wel leuke fotootjes op hun 7"-ke, mij dertijds eens laten aansmeren door de Spadril. Nou't zijn Hellbangers MF, dus, supporten die handel Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
Die soldiers of death EP zeker ? Niet alleen goedkope naam, ik vind de muziek ook redelijk goedkoop. Vooral die refreintjes Ik, Wil Schuurman |
|
Dit is de homepage: http://www.geocities.com/bestialattack/ |
|
thanks |
|
ROTTING CHRIST JAAAAAA, die eerste plaat en die naam!!! I NAME YOU UNDER OUR CULT!!! Oud Vuil. |
|
quote:lol ik weet het al niet emer! de hoes was een doodgewone fotocopie, en het is een 7" dus ja...en slecht opgenomen, wsl in hun tuinhuis Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
blasphemy |
|
sarcofago. Damn, we zijn VENOM vergeten !! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:idd, BAM, zo moet dat Too Much Of Your Lippstikk Is Too Much On My Dippstikk |
|
quote: |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |