|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: zondag 27 april in de baroeg daar ben ik waarschijnlijk wel "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
hmm, 27ste zit ik nog in Barcelona dus ik denk dat ik naar Amstelveen ga... |
|
Ik ben ook in de Baroeg... |
|
baroeg, wil ze eindelijk wel een keer zien And my marlboro light |
|
(off topic, sorry) Kan iemand mij vertellen hoe de cd van Vader heet met allemaal nummers erop van andere artiesten? Alvast bedankt. you say you're men, we know you're cowards |
|
Iedereen 3 mei naar P60. VADER!! light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
quote: Nee, ik zei toch: Baroeg |
|
Nee joh, Amstelveen. light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
BAROEG!! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
Gewoon helemaal niet |
|
Niet? Ik mag gratis naar binnen, dus waarom zou ik niet gaan? light your candle, come out of the darkness and see our chaos. www.metalmixedup.com |
|
Spijtig genoeg zit ik op die dag reeds te genieten (waarvan weet ik nog niet) in Frankrijk. Veel plezier voor de mensen die wél gaan. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
ik ging geloof ik samen met desire de baroeg pakken. |
|
ey in amstelveen, dat is wel redelijk dichtbij, ik zal es kijken of ik kan "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: Toen was ik er ook bij, krisiun was vet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik hoop er de 27e in de baroeg ook bij te zijn. Vader produceert zeer goede muziek, en ik wil dat echt wel graag live zien blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
jaaa k ben ook in baroeg! Zijn die 2 andere bands nog wat? K ken ze niet. Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
quote: Ik heb gehoord dat dit niet waar is. Dit slaat nergens op. |
|
ff voor de duidelijkheid, van de p60 site Vader(PL) / Deranged (S) / Arkhon Infaustus (FR) / Arise (S) ook deranged "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:arkjhon imfaustus is op cd wel goed te pruimen. |
|
Vader Arkhon Infaustus Arise 23 mei in sneek Hornz High....... |
|
effe een lijstje maken van mensen in de baroeg -Arrebar "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote:kut vergissing in de datum dan mot desire werken. maar heeeeel misschien dat ik er wel ff ben. |
|
quote: - Arrebar - Imotep - Sjaan - Edder - MyDyingSic - Inside-Lie - Kleine Micha Banaan [Dit bericht is gewijzigd door Imotep op 23-04-2003 21:11] blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Volgende pagina |