|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:laat hange en kom woensdag gezellie een pilsje scoren in arnhem |
|
Wat is er woensdag in Arnhem te doen dan ? Ik, Wil Schuurman |
|
quote:koninginne dag toch |
|
Oja, dat is woensdag a.s. al hehe .. ik zal eens kijken. Dat heerscht inderdaad de baroeg er wel uti! Ik, Wil Schuurman |
|
quote:gewoon komen dan ben ik er ook. |
|
- Arrebar - Imotep - Sjaan - Edder - MyDyingSic - Inside-Lie Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
*foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-04-2003 7:50] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
[quote]Op 24 april 2003 7:37 schreef Rasputin het volgende: - Arrebar - Imotep - Sjaan - Edder - MyDyingSic+ Pier+Johan+Cornella (maar dat zijn verder geen ZMmensen) - Inside-Lie Dit is trouwens nog niet zo veel, komen er echt niet meer dan????? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! |
|
de gene waarmee ik zou heeft geen geld. gvd heb ik em een maand lopen waarschuwen dat die uit moest kijken met zijn geld maakt die et op lekker kut om te horen zo vlak voor een concert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
ik zou naar baroeg kunnen maar zie ze wel andere keer Do androids dream of electric sheep? |
|
die live pictures van Arkhon infaustus PRESENT! Ik, Wil Schuurman |
|
daarbij wil ik wel vooraan staan zeg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Vader is geniaal. Arkhon Infaustus is rotzooi. Tum podem extulit horridulum... |
|
quote: Ik kom dus niet "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: nooooooooooooit van gehoord Zenial |
|
Ik denk dat hij die tribute bedoelt; future of the past. Ik, Wil Schuurman |
|
quote: zolang mij het zicht maar niet wordt ontnomen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
toch een nadeel van zon laag podium zien minder mensen et "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: hmmm, misschien kan ik ook nog wat centen bijeen schrapen I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote: Ik denk dat je Reign Forever World bedoelt. Met covers van o.a. Mayhem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
quote:En priest & destruction. changed to 'ouwe' |
|
quote: ga je stuivers naar die meiden gooien "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
quote: foto's maken dus! Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
|
leuke cd van arkhon Do androids dream of electric sheep? |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |