![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:laat hange en kom woensdag gezellie een pilsje scoren in arnhem ![]() ![]() |
|
Wat is er woensdag in Arnhem te doen dan ? Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:koninginne dag toch ![]() ![]() |
|
Oja, dat is woensdag a.s. al hehe .. ik zal eens kijken. Dat heerscht inderdaad de baroeg er wel uti! ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote:gewoon komen dan ben ik er ook. ![]() |
|
- Arrebar - Imotep - Sjaan - Edder - MyDyingSic - Inside-Lie Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
*foutje* [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 25-04-2003 7:50] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be ![]() |
|
[quote]Op 24 april 2003 7:37 schreef Rasputin het volgende: - Arrebar - Imotep - Sjaan - Edder - MyDyingSic+ Pier+Johan+Cornella (maar dat zijn verder geen ZMmensen) - Inside-Lie Dit is trouwens nog niet zo veel, komen er echt niet meer dan????? Ik graip ûm, Skop ûm an gort. En ik sla sun harsus in twieën! ![]() |
|
de gene waarmee ik zou heeft geen geld. gvd heb ik em een maand lopen waarschuwen dat die uit moest kijken met zijn geld maakt die et op ![]() lekker kut om te horen zo vlak voor een concert "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
ik zou naar baroeg kunnen maar zie ze wel andere keer Do androids dream of electric sheep? ![]() |
|
![]() ![]() PRESENT! Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
daarbij wil ik wel vooraan staan zeg ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Vader is geniaal. Arkhon Infaustus is rotzooi. Tum podem extulit horridulum... ![]() |
|
quote: Ik kom dus niet ![]() "This one is older than shit, heavier than time!" ![]() |
|
quote: ![]() nooooooooooooit van gehoord Zenial ![]() |
|
Ik denk dat hij die tribute bedoelt; future of the past. Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
quote: zolang mij het zicht maar niet wordt ontnomen Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
toch een nadeel van zon laag podium zien minder mensen et "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: hmmm, misschien kan ik ook nog wat centen bijeen schrapen ![]() I can't shoot straight unless I've had a pint! ![]() |
|
quote: Ik denk dat je Reign Forever World bedoelt. ![]() Met covers van o.a. Mayhem. Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. ![]() |
|
quote:En priest & destruction. changed to 'ouwe' ![]() |
|
quote: ga je stuivers naar die meiden gooien ![]() "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
quote: foto's maken dus! ![]() Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen ![]() |
|
leuke cd van arkhon Do androids dream of electric sheep? ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |