![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zo vanmiddag is het al "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Klopt, eerst maar eens eten en dan straks een alcoholvrij ( ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
hoezo alcoholvrij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
Druk word het ook niet nee ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
hopelijk kan je nog een beetje lopen in de baroeg straks, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Zal toch wel? Volgens mij gaan er veel meer mensen naar dat elven gebeuren Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
straks ff me nek insmeren met tiger balsem ![]() Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! ![]() |
|
ja en vader treed vaker op in nederland dat scheelt ook veel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
straks ff mn keel insmeren met hertog jan ![]() Ik, Wil Schuurman ![]() |
|
straks mijn lever insmeren met leverworst "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
![]() ![]() |
|
slechtheid jij wil ook graag mod worden zeg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Neen, eerst onmenselijk worden, dan mod. ![]() |
|
dan ben je al aardig op weg. ik ga nu mzzl "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers ![]() |
|
Jaaaaa, zometeen is het al!!! ![]() Ik heb er zin in! ![]() blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! ![]() |
|
was heerlijk concert, helaas was in faustus niet zoals op de foto maar gewoon 3 nichten in latex pakjes, en damn Deranged zooooog... vader was wel \m/ ofc Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
Deranged? Daar had ik juist goede hoop op voor Amstelveen!!! ![]() Waren ze echt zo slecht? Hoezo? In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! ![]() |
|
quote: uhh de grunt was echt gewoon zo constant , een lange brul zonder enige verandering erin :S, net een alsof je in de trein zit Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
Is dat erg dan? ![]() In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! ![]() |
|
Vader en Arkhon Infaustus waren wel heerschend ![]() de pit was wel saai tijdens vader.. leek wel of iedereen bang voor me was, dus ging er na 15 minuten maar weer uit.. best veel ZMers gezien ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
|
quote: Ahhh jij bent dan zeker zo'n beer van een vent... Ik vind het altijd leuk om met mijn dronken kop de grootste gasten aan te vallen ![]() ![]() ![]() In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! ![]() |
|
quote: nah zon beer is ie niet , wel redekijk groot maar absoluut geen beer, lijkt meer op een zwangere vent ![]() Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. ![]() |
|
ehhm blijkbaar ben ik groot ja ![]() en de pit was saai omdat ik bijna niks gedronken had ![]() "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer ![]() |
![]() |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
![]() |
Index / Concerten | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |