|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
zo vanmiddag is het al "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Klopt, eerst maar eens eten en dan straks een alcoholvrij ( ) middagje in de Baroeg 'vieren' Ik, Wil Schuurman |
|
hoezo alcoholvrij "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Ik, Wil Schuurman |
|
Druk word het ook niet nee Ik, Wil Schuurman |
|
hopelijk kan je nog een beetje lopen in de baroeg straks, "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Zal toch wel? Volgens mij gaan er veel meer mensen naar dat elven gebeuren Ik, Wil Schuurman |
|
straks ff me nek insmeren met tiger balsem Arise, arise, Riders of Théoden! Fell deeds awake: fire and slaughter! spear shall be shaken, shield be splintered, a sword-day, a red day, ere the sun rises! Ride now, ride now! Ride to Gondor! |
|
ja en vader treed vaker op in nederland dat scheelt ook veel. "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
straks ff mn keel insmeren met hertog jan Ik, Wil Schuurman |
|
straks mijn lever insmeren met leverworst "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
|
|
slechtheid jij wil ook graag mod worden zeg "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Neen, eerst onmenselijk worden, dan mod. |
|
dan ben je al aardig op weg. ik ga nu mzzl "Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers |
|
Jaaaaa, zometeen is het al!!! Ik heb er zin in! blasten, double-bass, en dat zo snel mogelijk!!!! |
|
was heerlijk concert, helaas was in faustus niet zoals op de foto maar gewoon 3 nichten in latex pakjes, en damn Deranged zooooog... vader was wel \m/ ofc Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Deranged? Daar had ik juist goede hoop op voor Amstelveen!!! Waren ze echt zo slecht? Hoezo? In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: uhh de grunt was echt gewoon zo constant , een lange brul zonder enige verandering erin :S, net een alsof je in de trein zit Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
Is dat erg dan? In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
Vader en Arkhon Infaustus waren wel heerschend de pit was wel saai tijdens vader.. leek wel of iedereen bang voor me was, dus ging er na 15 minuten maar weer uit.. best veel ZMers gezien "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
|
quote: Ahhh jij bent dan zeker zo'n beer van een vent... Ik vind het altijd leuk om met mijn dronken kop de grootste gasten aan te vallen In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote: nah zon beer is ie niet , wel redekijk groot maar absoluut geen beer, lijkt meer op een zwangere vent Nagels krabten bloedend, een teken van kracht door pijn. |
|
ehhm blijkbaar ben ik groot ja en de pit was saai omdat ik bijna niks gedronken had "Martyrdom is the only way a man can become famous without ability. " Arthur Schopenhauer |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |