|
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 | ||||
Auteur: |
|
|
Wie gaan er nog meer heen? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
*hand opsteek* We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hey Joris! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Ik ga normaal gezien een dagje eerder in Antwerpen kijken. [Je prends] chaque sourire pour une insulte et chaque regard pour une provocation. |
|
quote: Hee Chantal! We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
quote:vrijwilliger? |
|
Niet toevallig Mette? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Neuj, nie mette. Wel vrijwilliger Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Mette is toch ook vrijwillger daar of heb ik 't fout? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
quote: Yup, die werkt er ook Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Aha, had ik 't dus goed. Ben jij misschien die (vrij lange) gozer met lange donkere krullen? Die vaak bij de garderobe staat? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
Zeg maar gerust erg lang Opdat mijn dode droom niet moge staven dat uw schijnwijsheid eindlijk triumfeert, en niet een vuige bent van schurftge slaven zich tegen hunne heer en meester keert. |
|
Gaaf! Eens kijken of ik daar kan komen.... I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
Aha dan denk ik dat ik wel weet wie je bent. Nou, tot in 't Patro dan! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
wat kost dit grapje eigenlijk? (leuke uitdrukking is dat toch) I spy with my little and verrry evil eye..... |
|
kzal ff op 't kaartje voor je kijken. 14 Euro (+ 3 euro nog wat extra kosten) Pff, dat ze hun kaartverkoop bij de VVV deden waren die extra kosten 50 cent! So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) |
|
dag later naar de 013... www.studiomystica.nl --> Design & Photography |
|
quote: Ja, je wordt compleet afgezet... vorig jaar was ik voor een kaartje nog 8 à 9 euro kwijt + extra kosten voor het patro. nu 14 euro Als je bij de boudisque koopt heb je geloof ik de extra kosten niet, maar dat weet ik niet zeker. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Hehehehe, hier zeuren over die absurde kosten (en doe er dan ook gelijk wat mee!): http://forum.zwaremetalen.com/forum_topic.php?id=569558 Ik ga overigens ook de dag erna in 013 genieten. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Me too...vind 14 euro nog wel meevallen. Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Nou .. das 30 piek voor 1 band in een matige zaal .. vind het aan de dure kant |
|
013 matig? Some cause happiness wherever they go , others whenever they go |
|
Patronaat toch? |
|
De band is niet matig. Ik heb nog maar een paar nummertjes gehoord. Het klinkt wel goed . Beter dan die andere zooi, die hier in omstreken komt. |
|
quote: he, toevallig, ik ook |
Dit topic is 2 pagina's lang: 1 2 |
Index / Concerten | Volgende pagina |