|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
28 zoiets .. toch ? |
|
En als je je vorige kwijt bent komt daar 40 pleuro bij |
|
Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: hangt van je geboorte jaar af. kom uit 1983 en moet dus een nationaliteit kiezen. mijn broertje uit 1987 mag beiden nationaliteiten in z'n paspoort dragen. that's all I know. " When I was a child I caught a fleeting glimpse Out of the corner of my eye I turned to look but it was gone I can not put my finger on it now The child is grown The dream is gone And I have become Comfortably numb" |
|
sjonguh jonguh dat beetje geld.. |
|
quote: Als je zoveel hebt ... |
|
quote: Eén van de redenen om erop tegen te zijn. Ik heb ook een paspoort en die ga ik dus niet overal mee naar toe nemen (kostte verdomme 90 gulden). Daarbij ben ik zowiezo tegen op al die politiestaat ideeen van Jan Peter en consorten. Kan je straks als niet- burgermans/gristen niet meer fatsoenlijk over straat zonder eerst 10 keer om je id te hebben laten zien en gefouilleerd te zijn. Daarbij ben ik ook niet overtuigd van het feit dat het veel zal helpen bij het oplossen van echte criminaliteit. |
|
quote:kom op zeg |
|
quote: Als je bij paps en mams woont heb je idd geld zat voor ene klein stukkie papier |
|
quote:als je ouders betalen is het idd niet duur logisch of niet dan. |
|
Ik ben voor, omdat ik fel tegen illegalen ben, en ik denk dat dit wel wat uit zal maken. Ik denk niet dat het veel zal helpen tegen de criminaliteit, want hoe kan je nou aan iemand zijn identiteitskaart zien of dat hij/zij iets van plan is. Je kan alleen opvragen of de persoon een strafblad heeft, maar ze mogen toch nog niets doen voordat ze iets crimineels gedaan hebben, of zie ik dit verkeerd? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Ik ben tegen omdat ik voor illegalen ben. Touché, pussycat! |
|
quote: (maakt niet uit wat Kramy zegt altijd het omgekeerde beweren ) |
|
ik ben voor omdat ik ben illigaal |
|
quote: Als je nu de nederlandse nationaliteit hebt kan je nog altijd de canadese aavragen, Ik weet echter zo niet welke eisen canada stelt. omdat je vader waarschijnlijk de canadese nationaliteit nog heeft lijkt het me niet echt een probleem erachter te komen. |
|
Met een ID-kaart weet je zelf tenminste altijd wie je bent en waar je woont. Ik zou me verloren voelen zonder. Not all who wander are lost. - JRR Tolkien |
|
Ausweis bitte! Jawohl Herr Überwachtmeister der Polizei! *toont volgaarne zijn papieren, trots op zijn staatsburgerschap en springt daarbij net iets te opvallend in de houding* What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Pfff, ik ben tegen een identificatieplicht. Flikker op zeg, laat me met rust, ik doe toch niets verkeerd? Waarom moet ik dan m'n paspoort laten zien? Paspoort is groot en onhandig. Oh, een ID-kaart... moet ik daar ook nog geld aan gaan uitgeven. Nee dank je. Strenger zijn ja, hogere straffen ja, maar waarom hoort daar ook een identificatieplicht bij? Wat is nu precies het argument 'VOOR'? Dat er minder inbraken en overvallen gepleegd gaan worden? [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 28-02-2003 20:20] |
|
Ik ben ook tegen. Rot op met je controle en betrek mij vooral zo weinig mogelijk in de maatschappij. Mai am un singur dor, În linistea serii sa ma lasati sa mor |
|
Tja, ik ben op zich wel voor het altijd moeten dragen van een identificatiebewijs. Ik vind echter dat er gegronde verdenkingen moeten zijn voor er tot id vragen over gegaan wordt. Life doesn't get much better than this! |
|
mij boeit het totaal niet als er iemand me om m'n id vraagt, zolang het maar niet bij elke stap die ik zet gebeurt. No meat is sweater |
|
Ik weet niet of de identificatieplicht veel zin zal hebben, maar als ik de politie gelukkig kan maken door mijn ID te laten zien dan mogen ze hem bekijken. |
|
Bovendien kan ik me goed voorstellen dat politieagenten een reden zoeken om met mij te mogen praten, dat wil iedereen toch? Life doesn't get much better than this! |
|
hehehe je bent populair ik vind het ook niet erg, heb toch niks te verbergen maar wat voor een straf staat er op? en krijgt de politie dan idd niet teveel loos werk? kan me voorstellen dat een inbreker geen ID meeneemt... Je moeder. |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina | Volgende pagina |