|
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 | ||||
Auteur: |
|
|
Waarom is er dan eigenlijk in Belgie (en andere landen) een identificatieplicht ingevoerd? Wat waren de argumenten daarvoor? Teloorgang! --> https://youtu.be/fDebPivKw00 |
|
Voor Als ze er maar geen boetes voor gaan uitdelen, als je hem niet bij je hebt. Alleen, nu is het ook al bij de sigaretten-automaten, wat is het volgende? |
|
quote:Condoomautomaten, om pik en kutgebruik bij minderjarigen terug te dringen denk ik. Met CDA aan top kan alles. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote:Eh.. gedoogbeleid ten top ofzo? Wat heeft het in hemelsnaam voor een zin om zo\'n wet (ik heb eerder in het topic al, inclusief redenen, aangegeven tegen te zijn) aan te nemen als je er vervolgens niets mee doet. Als je geen boetes of andere straffen uit gaat delen gaat juist die groep die je aan wil pakken ook vooral zonder kaart op zak de straat op. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ja, maar ik moet al altijd zoveel meeslepen. Klopt natuurlijk wel wat je zegt, maar mijn rijbewijs heb ik altijd bij me. Dat zouden ze bijvoorbeeld kunnen accepteren. |
|
Onzin..., zo\'n id-plicht.. Je bent immers al verplicht je te kunnen legitimeren wanneer je iets fout doet/gedaan hebt , of de politie goede reden heeft je ergens van te verdenken, anders mogen ze je zelfs meenemen naar het bureau.. Ik zie mezelf geen misdrijven plegen, en overtredingen misschien bij uitzondering, dus waarom zouden ze mij verplichten tot het meenemen van een paspoort of id-kaart? Als ik echt wat verkeerd doe of ze een gegronde reden hebben mij te verdenken van iets terwijl ik op straat loop, dan mogen ze me ook best meenemen naar het bureau.. [Dit bericht is gewijzigd door Valorian op 09-03-2003 14:39] |
Dit topic is 4 pagina's lang: 1 2 3 4 |
Index / Algemeen | Vorige pagina |