IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Aborted Vorige pagina | Volgende pagina
MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 11-01-2012 19:47 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Jij zit toch niet meer in Aborted, jbassist??


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 11-01-2012 19:54 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 19:31 schreef holysjit het volgende:
Keurig ontvangen van Century Media als promo. Review is al geschreven! (link)


Word!

En nope! gekapt na deze plaat! maaaaar, er zijn nog 4/5 songs van mijn te beluisteren op die plaat


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


holysjit
Usericon van holysjit
Posted 12-01-2012 18:43 by holysjit Wijzig reactieProfiel van holysjitQuote dit berichthttp://www.ragherrie.com

Nieuwe clip!



[Dit bericht is gewijzigd door holysjit op 12-01-2012 18:43]


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 12-01-2012 19:00 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

quote:
Op 11 januari 2012 19:54 schreef jbassist het volgende:
Word!

En nope! gekapt na deze plaat! maaaaar, er zijn nog 4/5 songs van mijn te beluisteren op die plaat


Ah oke. Nieuwe plaat komt zeker in huis. Gave clip ook!


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 12-01-2012 20:48 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht



"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-01-2012 12:10 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

http://soundcloud.com/centurymediarecords/sets/aborted-global-flatline-stream/s-woal5

Hele album is online te checken.

Voor wat frisian stoner deathmetal, luister: Fecal Forgery, Of Scabs and Boils, Our Father, Who Art Of Feces, Endstille, zijn door mij, naast wat andere random zooi door het album uiteraard.

[Dit bericht is gewijzigd door jbassist op 23-01-2012 12:11]


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 23-01-2012 12:49 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Wie doet nu weer de bas in Aborted dan? Vond de plaat op het eerste gehoor wel weer lekker! Wel wat aan de lange kant.


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-01-2012 12:58 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Niemand.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Brent_
Usericon van Brent_
Posted 23-01-2012 16:12 by Brent_ Wijzig reactieProfiel van Brent_Quote dit bericht

Mogen ze wel opschieten, staan vanaf half februari alweer shows geplanned...

Is die eigenlijk Sven zo'n moeilijk figuur dat het hem maar niet lukt om een vaste lineup voor Aborted te behouden?


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 23-01-2012 16:52 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Sven is het minst moeilijke van die hele line up.
Prima baas.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 15-02-2012 14:20 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht

Vette plaat geworden!

Komt er nog een review van op de frontpage?


wouter023
Usericon van wouter023
Posted 15-02-2012 18:46 by wouter023 (Redacteur) Wijzig reactieProfiel van wouter023Quote dit bericht

Zit er ook al op te wachten. Heb de plaat al grijs gedraaid


wouter023


Cees_Masterkiller
Usericon van Cees_Masterkiller
Posted 18-02-2012 13:20 by Cees_Masterkiller (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Cees_MasterkillerQuote dit bericht



A metalheart is hard to tear apart


MetalJan
Speluh!!!
Usericon van MetalJan
Posted 18-02-2012 17:25 by MetalJan Wijzig reactieProfiel van MetalJanQuote dit bericht



jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 18-02-2012 19:34 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Baiter.


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


iPim
rijdt Negatieveling approved
Usericon van iPim
Posted 14-05-2012 23:08 by iPim (Administrator) Wijzig reactieProfiel van iPimQuote dit bericht

JEEEEJ BIIEEEE??

http://lambgoat.com/news/18316/Aborted-bassist-leaves-band

Was dit geen oud nieuws?

[Dit bericht is gewijzigd door iPim op 14-05-2012 23:08]


Vladimir: That passed the time. Estragon: It would have passed in any case.


Sjon
Usericon van Sjon
Posted 14-05-2012 23:37 by Sjon Wijzig reactieProfiel van SjonQuote dit bericht

Ja die is al wel aardig oud.


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-05-2012 12:02 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

oh, ik denk dat ze bedoelen dat de bassist die ze nu hadden (opvolger van JB dus) er tijdens de tour vandoor is gegaan omdat hij het niet kon vinden met de Israelische Rockster gitarist die zijn debiele streken had... volledig terecht natuurlijk, ik was ook vrijwillig weggegaan als mijn bandleden zich als complete rockster randdebielen zouden gedragen....


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-05-2012 12:10 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 mei 2012 12:02 schreef irritante klootzak het volgende:
oh, ik denk dat ze bedoelen dat de bassist die ze nu hadden (opvolger van JB dus) er tijdens de tour vandoor is gegaan omdat hij het niet kon vinden met de Israelische Rockster gitarist die zijn debiele streken had... volledig terecht natuurlijk, ik was ook vrijwillig weggegaan als mijn bandleden zich als complete rockster randdebielen zouden gedragen....


Er staat JB in die link, dus ik denk het niet.


Boeiender


irritante klootzak
Usericon van irritante klootzak
Posted 15-05-2012 12:13 by irritante klootzak Wijzig reactieProfiel van irritante klootzakQuote dit bericht

dat denk ik dus wel, aangezien JB al heel lang uit de band is en ik weet dat de bassist die nu met ze mee op tour is, kwaad van de tour is weggegaan......


Collectively the Village People have sold 85 million albums and singles, and they regularly tour Australia.


Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2012 12:13 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht

quote:
Op 15 mei 2012 12:10 schreef MR. N het volgende:
Er staat JB in die link, dus ik denk het niet.

En toch is het zo

"anonymous
9 hours ago
This makes me look like a dick who leaves mid tour though haha. I left a year ago, this indeed was a (pretty fucking good i must say, judging the video's) fill in, joshua nealle, who had to leave for personal reasons i believe. No biggy, just a year to late with the name haha"


I wish I was a butterfly


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 15-05-2012 12:14 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 15 mei 2012 12:13 schreef irritante klootzak het volgende:
dat denk ik dus wel, aangezien JB al heel lang uit de band is en ik weet dat de bassist die nu met ze mee op tour is, kwaad van de tour is weggegaan......


Ah, mkay, dan klopt het bericht duidelijk niet.


Boeiender


Retardo
Vet Ziek
Usericon van Retardo
Posted 15-05-2012 16:30 by Retardo Wijzig reactieProfiel van RetardoQuote dit berichthttp://ortegaband.bandcamp.com/ | http://sufferingquota.bandcamp.com/

Jb is voor de 2e keer uit Aborted gestapt:

http://gunshyassassin.com/news/aborted-bassist-bails/

:'-)



Ascendant Grotesque
Usericon van Ascendant Grotesque
Posted 15-05-2012 16:42 by Ascendant Grotesque (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van Ascendant GrotesqueQuote dit bericht



(30 sec)

Iedereen neemt het ook over, hè :')

SMAAD!


I wish I was a butterfly


jbassist
Say It With Jb.
Usericon van jbassist
Posted 07-06-2012 21:08 by jbassist Wijzig reactieProfiel van jbassistQuote dit bericht

Na een stukje ethnic cleansing, en een nederlander (danny "bad ass" tunker) er bij doe ik weer mee met de volgende tour


"BONKE! next time you fuck in my bathroom, fucking throw the condoms into the toilet! not in or on top of the goddamn sink...."


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen