IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Auteur:
Topic : Aborted Vorige pagina | Volgende pagina
0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 05-03-2003 17:47 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

hahaha, best brute clip. Alleen ik vond het nummer wat minder grindy dan het oude spul


"This one is older than shit, heavier than time!"


Mordheim
No rest for the wicked
Usericon van Mordheim
Posted 05-03-2003 19:21 by Mordheim Wijzig reactieProfiel van MordheimQuote dit bericht

dat komt door den bolle (Suhrim) zijn invloeden, er zit wat meer groove in en minder grind, vind het beter nu dan ervoor alhoewel dat engineering the dead nog steeds een bom van een schijf is!!


"The stars themselves once lived and died at my command, and yet you still dare to oppose my will."


Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 06-03-2003 10:10 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

Ik vind het nieuwe een stuk bruter dan het oude...


(Ik hoor stiekum ook wat In Flames invloeden)

[Dit bericht is gewijzigd door Inside-Lie op 06-03-2003 10:12]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 07-07-2003 21:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Ik heb me afgelopen weekend op Graspop Goremageddon aangeschaft.
Wat een heerlijk brute cd's zeg, met van die vage stukjes er tussen, alleen het begin al "The doktor...is in", mhoehahaha JAWEL!!
Eén van de verassingen vind ik de combinatie van lange lugubere/beukende stukken die dan ineens afgewisseld worden met naadloos passende en heerlijk melodieuze gitaar solo's.
En die tussen stukjes waarin je die 'doktor' hoort dragen mooi bij aan de ranzige sfeer en dat samen met de art-work op het cd hoesje vind ik het alles bij elkaar een prachtige cd!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 20:48 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Hmm , het lijkt me wel wat KUCHFTPKUCH






zo blij ?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:49 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:48 schreef Jenje het volgende:
Hmm , het lijkt me wel wat KUCHFTPKUCH

zo blij ?


KUCHOKKUCH

Ja hoor.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 20:50 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Maar die solo's ...

Het is toch niet zo'n band met van die verplichte solo's he, daar krijg ik zo de schijt van.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:50 schreef Jenje het volgende:
Maar die solo's ...

Het is toch niet zo'n band met van die verplichte solo's he, daar krijg ik zo de schijt van.


Nee absoluut niet.
Im heel eerlijk te zijn stond ik er zelfs van te kijken toen ik het hoorde.
Maar erg mooi hoor. (vind ik uiteraard)


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:53 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

Moet ze trouwens eerst ff rippen.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 20:53 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

Zal het eens checken, alst niks is KOM IK JE HALEUH!


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 20:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:53 schreef Jenje het volgende:
Zal het eens checken, alst niks is KOM IK JE HALEUH!


Je doet je best maar.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Jenje
The power of the riff compels me
Usericon van Jenje
Posted 09-07-2003 20:58 by Jenje (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van JenjeQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:57 schreef No Nonsense het volgende:
Je doet je best maar.
Zo groot is Vroomshoop niet hoor.


Nix
Usericon van Nix
Posted 09-07-2003 21:00 by Nix Wijzig reactieProfiel van NixQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:58 schreef Jenje het volgende:
Zo groot is Vroomshoop niet hoor.


Wel 2 ro(n)tondes


Goremageddon

*De clip werkt niet helemaal?

[Dit bericht is gewijzigd door Nix op 09-07-2003 21:02]


I generally avoid temptation...unless I can't resist it.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 21:09 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 20:58 schreef Jenje het volgende:
Zo groot is Vroomshoop niet hoor.


Wie zegt dat ik hier blijf.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2003 22:47 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

deathgrind met 'mooie melodische' solo's?


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 22:51 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:47 schreef aerodis het volgende:
deathgrind met 'mooie melodische' solo's?


Ja, verdomd waar!


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2003 22:52 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

godver, ze hebben mn idee gejat


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2003 22:53 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door aerodis op 09-07-2003 22:53]


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 22:54 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:52 schreef aerodis het volgende:
godver, ze hebben mn idee gejat


Ga ze bellen!
Ik vind het in ieder geval een zeer geslaagd album.

Heb net trouwens die clip gezien uit de eerste post in dit topic, heersch.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


Beli Mawr
Great god Cernunnos, return to Earth again!
Usericon van Beli Mawr
Posted 09-07-2003 22:54 by Beli Mawr (Moderator) Wijzig reactieProfiel van Beli MawrQuote dit berichthttp://www30.brinkster.com/belimawr

Aborted heeft een rare drummer, ken hem persoonlijk, maar wist pas een jaar na ik hem leerde kennen dat het de drummer van Aborted was.

Muziek Algemeen ---> Heavy Metal

[Dit bericht is gewijzigd door Beli Mawr op 09-07-2003 22:55]


Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2003 22:55 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:54 schreef No Nonsense het volgende:
Ga ze bellen!



toen engineering the dead uitkwam was ik helemaal weg van dat album, helemaal stukgedraaid. vind er nu nog weinig uit, maar als je het hebt over een daadwerkelijke genrewijziging, wil ik het nog wel proberen...

mijn plan was om deathmetal als Brodequin te starten, maar met prachtige, gevoelige, mooie, kippevelopwekkende solo's


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 22:57 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:55 schreef aerodis het volgende:
toen engineering the dead uitkwam was ik helemaal weg van dat album, helemaal stukgedraaid. vind er nu nog weinig uit, maar als je het hebt over een daadwerkelijke genrewijziging, wil ik het nog wel proberen...

mijn plan was om deathmetal als Brodequin te starten, maar met prachtige, gevoelige, mooie, kippevelopwekkende solo's


Ik ben niet zo heel erg bekend met Engineering the dead, wat ik er van gehoord heb was erg gaaf. (die moet ik me nog aanschaffen)


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2003 22:58 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

mwa, niet erg boeiend. Skullfuck Crescendo vind ik het beste nummer. verder is het behoorlijk afgezaagd allemaal, met splatterfilm intro's enzo.


No Nonsense
Na zonneschijn komt regen.
Usericon van No Nonsense
Posted 09-07-2003 23:00 by No Nonsense Wijzig reactieProfiel van No NonsenseQuote dit bericht

quote:
Op 9 juli 2003 22:58 schreef aerodis het volgende:
mwa, niet erg boeiend. Skullfuck Crescendo vind ik het beste nummer. verder is het behoorlijk afgezaagd allemaal, met splatterfilm intro's enzo.



Die hebben ze op Goremageddon ook wel.
Bekijk anders die clip is. De link staat in de eerste post.
Het is het eerste nummer van de cd.


The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss.


aerodis
Usericon van aerodis
Posted 09-07-2003 23:01 by aerodis Wijzig reactieProfiel van aerodisQuote dit bericht

morgen.


Dit topic is 12 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen