IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Zijn metalfreaks slimmer? Vorige pagina | Volgende pagina
schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 10-03-2003 15:18 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 13:38 schreef Gunman het volgende:
het enige is dat metal, je vaak kan aanzetten om wat meer in de onderwerpen te gaan spitten, dan bijvoorbeeld R&B'ers met hun "I've got mo'money, gonna get busy with my honey..,yo"-toestanden.
Niet dat alle discotheek-liefhebbers dummies zijn ofzo.



metal is net zo...maar dna over satan, gore of andere ruige zaken.


schaambaard
Usericon van schaambaard
Posted 10-03-2003 15:18 by schaambaard Wijzig reactieProfiel van schaambaardQuote dit bericht

intelligente zaken bedoel ik natuurlijk.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 15:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 12:58 schreef Gunman het volgende:
Misschien ben je de enige die enigzins laat merken dat hij naar metal luistert. ik heb het over "blend-in" metalheads (steeds 'gewone'kledjj, vaak geeneens lang of géén haar) , waar je zelden of nooit van kan vermoeden dat ze het zijn, tenzij je er mee gaat praten.
Heb ik al vaker meegemaakt en onlangs nog een kennis van me tegen het kijf gelopen op metalfest: als je hem daar wegplukte zou je nooit zeggen dat die kerel ook al jaren met metal bezig is.



hmmm, ik kan me in deze persoon identificeren.
Ik zal mezelf maar "blend-in" metalhead noemen


"This one is older than shit, heavier than time!"


arrebar
On the turning away
Usericon van arrebar
Posted 10-03-2003 16:12 by arrebar (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van arrebarQuote dit berichthttp://www.asbestmetal.nl

quote:
Op 10 maart 2003 13:09 schreef Claw het volgende:
Metal == muziek.

Wat is de link tussen muziek en intelligentie?

ik luister deze muziek en heb inteligentie
voila de link


"Een vrouw als jou, heb ik nooit gekend. Sterker nog, ik zou niet weten wie je bent" Herman Finkers


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-03-2003 16:23 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 10 maart 2003 15:59 schreef 0Tolerence het volgende:
hmmm, ik kan me in deze persoon identificeren.
Ik zal mezelf maar "blend-in" metalhead noemen

Ja dat verband tussen metal en lange haren zie ik eigenlijk ook niet. Van mij mag iedereen eruit zien zoals ie zelf wil, maar ik zou nooit lange haren willen of met make-up gaan rondlopen. Ik heb wel veel bandshirts (niet alleen metal: ook Scorpions, Heideroosjes, Dropkick Murphys, Tool, Sum 41, Rowwen Heze), dat is dan eigenlijk het enige waarbij het bij aan te merken is. Ohh ja en aan m'n volgekladde tas


Metal
Usericon van Metal
Posted 10-03-2003 16:36 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Stukken slimmer dan diegene die dit topic startte toch


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 16:37 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

wat de neuk is dit voor lam "ik heb me sufgeblowd en voel me elitair" topic zeg.. bwaghr

Slotje!


altx
Iron Maiden's gonna get you
Usericon van altx
Posted 10-03-2003 16:43 by altx Wijzig reactieProfiel van altxQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 15:59 schreef 0Tolerence het volgende:
(...)
Ik zal mezelf maar "blend-in" metalhead noemen


Hallo mede "blend-in" metalhead.


Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you!


stoomfiets
HELEMAAL WAUS
Usericon van stoomfiets
Posted 10-03-2003 16:50 by stoomfiets Wijzig reactieProfiel van stoomfietsQuote dit bericht

uhm.... muziek heeft niks te maken met slim zijn maar het naar muziek luisteren terwijl het toch over het algemeen als "anders" word gevonden. Dan moet je het wel goeie muziek vinde anders ga je gwoon mee met de grote groep mensen. Hierdoor denkik dat omdat je je "anders" gedraagt je je ook meer openstelt voor dingen, zoals eerder in dit topic discovery (op zich boeit het mij niet zo dat er 2000 jaar geleden al mensen piramides bouwden maar je algemene kennis pijl stijgt toch wel wat? toch? ) kijken tja want metalfreaks hebben geen MTV met alleen maar metal. Je gaat andere dingen doen en vaak zijn het ook nog is dingen waar je slimmer van word. (en ik doe mavo maar zou dit jaar eigelijk slagen op de havo als ik zin had gehad in school... slim? niet echt, verstandig? NOT! lui? JAAH!)


oei wat een gelul toch weer... ben zeker ziek ofzo


I am the 1%.


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 16:56 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 16:43 schreef altx het volgende:
Hallo mede "blend-in" metalhead.


Goeiedag


"This one is older than shit, heavier than time!"


Metal
Usericon van Metal
Posted 10-03-2003 16:58 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

in blender with this topic


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 10-03-2003 17:00 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

Je hebt overal slimme en minder slimme mensen. Dit heeft helemaal niks met een muzieksoort te maken.


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-03-2003 17:13 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 10 maart 2003 16:37 schreef Snaack het volgende:
wat de neuk is dit voor lam "ik heb me sufgeblowd en voel me elitair" topic zeg.. bwaghr
Slotje!

wat de neuk is dit voor lamme "ik heb me sufgeblowd en heb kan geen zinnig antwoord bekende op een heel serieuze vraag" reactie?

Zeg dan niks man


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 10-03-2003 17:15 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

ik heb ook ooit nog gymnasium gedaan, halverwege de 3e afgedwaald naar atheneum en toen ik in de 4e metal herontdekte, ben ik blijven zitten en naar de havo gegaan. WAT NOU SLIMMER


Je moeder.


Metal
Usericon van Metal
Posted 10-03-2003 17:18 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

en nu op naar de NAVO? hèhè


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


MetalTuupLimburg
Usericon van MetalTuupLimburg
Posted 10-03-2003 17:28 by MetalTuupLimburg Wijzig reactieProfiel van MetalTuupLimburgQuote dit berichthttp://www.last.fm/user/KayMeertens

quote:
Op 10 maart 2003 17:18 schreef Metal het volgende:
en nu op naar de NAVO? hèhè

inderdaad...ik heb me vergist


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 17:29 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 17:15 schreef karnivoor het volgende:
ik heb ook ooit nog gymnasium gedaan, halverwege de 3e afgedwaald naar atheneum en toen ik in de 4e metal herontdekte, ben ik blijven zitten en naar de havo gegaan. WAT NOU SLIMMER

je kan het ook andersom doen, eerst havo en dan vwo

Zoals ik het gedaan heb

[Dit bericht is gewijzigd door 0Tolerence op 10-03-2003 17:29]


"This one is older than shit, heavier than time!"


Vintersorg
Usericon van Vintersorg
Posted 10-03-2003 18:08 by Vintersorg Wijzig reactieProfiel van VintersorgQuote dit bericht

quote:
Op 9 maart 2003 22:15 schreef Snagger het volgende:
Veel metalheads (en forummers) willen zich graag intelligenter voor doen dan ze zijn. Tjah, doe maar lekker gewoon zoals je van jezelf bent.



Precies in de roos


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 18:14 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 17:13 schreef MetalTuupLimburg het volgende:
wat de neuk is dit voor lamme "ik heb me sufgeblowd en heb kan geen zinnig antwoord bekende op een heel serieuze vraag" reactie?

Zeg dan niks man


SERIEUZE VRAAG?

mwoehahahahahaha!

Laat die IQ, EQ onderzoeken, 100.000 afgenomen enquettes onder WO/ HBO afgestudeerden/ geslaagden van het middelbaar onderwijs die de relatie tussen intelligentie en muzieksmaak aantonen eens zien dan?

Dit is een LAMME cliché vraag waar alleen maar over gespeculeerd kan worden.

Ow, wij metalheads zijn zo uniek en intelligent!!

Hahahahaha

U made my day!


0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 10-03-2003 18:15 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

ja, er zijn zoveel topics waar je alleen over kan speculeren! Dus wat wil je hier nou mee aantonen


"This one is older than shit, heavier than time!"


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 18:17 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

dat dit kneuzen filosofie is!


Metal
Usericon van Metal
Posted 10-03-2003 18:18 by Metal Wijzig reactieProfiel van MetalQuote dit bericht

Sjit jij ziet hier al filosofie in?


After war comes peace, therefor war is good (Scatterbrain)


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 18:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:18 schreef Metal het volgende:
Sjit jij ziet hier al filosofie in?


*gaaaaaaaaaaaaap*

geef mij de definitie van filosofie dan eens..


Sjaan
R.I.P. trouwe vriend (01-01-2000)
Usericon van Sjaan
Posted 10-03-2003 18:21 by Sjaan Wijzig reactieProfiel van SjaanQuote dit berichthttp://www.wastelands.tk

Snaack, zeker teleurgesteld dat je opeens buiten de groep valt?


Jesus wept so man could live forever on earth. In peace. But my tears. They fall for you. Only you


Snaack
Usericon van Snaack
Posted 10-03-2003 18:21 by Snaack Wijzig reactieProfiel van SnaackQuote dit bericht

quote:
Op 10 maart 2003 18:21 schreef Sjaan het volgende:
Snaack, zeker teleurgesteld dat je opeens buiten de groep valt?


Mijn genius is niet meetbaar


Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Spiritualiteit, filosofie, levensbeschouwing en mystiek Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen