|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Veels te ver voor cummie helaas......... |
|
waor cummie van weg dan? |
|
Vera is een zeer relaxte zaal niet te groot.. niet te klein.. 11.45: restate my assumptions |
|
quote: Vennel-Limburg |
|
Ah cannibal kots !! mooj werk wear zehg!doen we... Suck my piss |
|
@Greycloak: Ik heb 'mijn adresje' weten te bereiken en ik kan daar (uit)slapen, dus ik blijf daar, maar very bedankt for sie offer!! |
|
quote: O, maar ik heb genoeg voor 2 hoor [Dit bericht is gewijzigd door Shredhead op 13-03-2003 17:57] |
|
quote: Lang leve onze uithoek!! Bruce Banner |
|
Uithoeken heerschen, maar helaas zal ik er niet bij zijn omdat ik dan op vakantie ben, in ieder geval veel plezier gewenst allen NP: Blind Guardian - Battlefield For in each delve and greenwood far wiser creatures play. And in their veins and sinews live the Gods of yesterday. |
|
Schaffelaer: ik denk dat er een aantal verbaasde blikken op de gezichten van velen zullen verschijnen, de 25e april... Ik lijk namelijk verdomd veel op jou (op de foto's van jou in chemisch lab- fototopic pag. 24)... er zijn al 4 mensen die niet geloofden dat ik dat niet was dat haar, dat voorhoofd, die neus.... apart hoor. anyway... Xieje 25/04 Bruce Banner |
|
Bonnie komt ook koekeloeren |
|
quote: Is't zo? Naja, we zullen zien, ik heb nog geen 'full-frontal' plaatje geplaatst van mezelf, dus misschien valt het wel mee. Maar jij bent dus ook de trotse bezitter van een haakneus? Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: misschien ligt het dan toch aan de woonplaats? Bruce Banner |
|
Alle groningers ===> haakneuzen [Dit bericht is gewijzigd door Lainedil op 19-03-2003 14:34] Bruce Banner |
|
quote: Greycloak z'n gok mag d'r ook wel wezen geloof ik! sorry grey! Dear dirty delightful old drunken old days |
|
Ook "uut Grunn"? Bruce Banner |
|
yup Dear dirty delightful old drunken old days |
|
waarom ken ik al die mensen niet? (waar verstoppen jullie je meestal?) Bruce Banner |
|
quote: net als sommige medelanders |
|
quote: TROE-E haakneuzen Verenig U Bruce Banner |
|
heeft iemand die bootleg van Cannibal corpse uit dynamo ..... Mezelf tegen friet! en spotten en al ut andere kansloos gedoe weest wel !? |
|
Was eerst van plan te komen, maar heb dus tentamens die week daarop en ik heb ze vorigjaar al gezien. "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
wat zijn de supportacts nou? 11.45: restate my assumptions |
|
. [Dit bericht is gewijzigd door mcoenen op 17-04-2003 23:39] |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |