IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Auteur:
Topic : Cannibal Corpse in Vera Vorige pagina | Volgende pagina
Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-04-2003 17:01 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 25 april 2003 12:40 schreef mcoenen het volgende:
Veel plezier shreddie en doe Pem de groeten !!!!

je krijgt de groeten terug!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 26-04-2003 17:03 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 16:33 schreef 1i1ith het volgende:
De eerste band was Myrkskog (ofzo?) die vond ik wel strak. Een goede opener. Helaas viel Sinister uit zoals Greycloack al opmerkte.

Ik vond Cannibal Corpse erg tof. Wat kan die zanger trouwens headbangen (hij heeft er dan ook de nek wel naar)!

Alleen jammer dat één of andere lomperd in de vuur van de pit zijn knie in mijn dijbeen plante waardoor ik nu wat mank loop .

@ Bonnie en Shredhead: het was leuk om jullie een keer live mee te maken. Hoe is het pronkjewail bevallen?

Mysrkog vond ik en idd jammer van sInsiter. CC was wederom superstrak!!

Smirre, lilith en Greycloack: tof ff gekletst te hebben

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 26-04-2003 17:28 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

Ook ik vond het een gezellig avondje beuken.
Wat betreft Myrkskog ben ik het met jullie eens. Die waren duidelijk minder leuk dan bijvoorbeeld op de eerste CD.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-04-2003 17:16 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Smirre, ik heb 'mijn' deel van de stickers geplakt, jij het jouwe?

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 27-04-2003 21:05 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

was sinister ook zo dramatisch slecht in groningen? in hilversum vond ik het werkelijk slaapverwekkend

"This one is older than shit, heavier than time!"

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 21:08 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 26 april 2003 0:53 schreef Greycloak het volgende:
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Jammer dat Sinister tijdelijk geen bassist had, maar dat vette optreden van CC maakte een hele hele hele hoop goed!

Hammer

Smashed

Faaaaaaaaaaaaaace!

quote:
Op 27 april 2003 21:05 schreef 0Tolerence het volgende:
was sinister ook zo dramatisch slecht in groningen? in hilversum vond ik het werkelijk slaapverwekkend
Zie je het al, of moet ik het nog harder zeggen...?

Teruglezen doet geen pijn, probeer het eens!

What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-04-2003 21:30 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

hee, heeft sinister soms niet gespeeld?

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 21:45 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 21:30 schreef Shredhead het volgende:
hee, heeft sinister soms niet gespeeld?
Ja, ik lees het ook net?

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-04-2003 21:47 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Heer Krieg
Verban Heer Krieg onmiddelijk, nee toch i love ZM.
Usericon van Heer Krieg
Posted 27-04-2003 21:55 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

HELAAS ik had geen tijd.

Ik zag CC zo'n twee a drie jaar geleden in Doornroosje te Nijmegen, ze speelde toen echt vunzig, dacht met Infernal Majesty en Dark Funeral. Mijn vraag is wel duidelijk nu.
En de vraag is. Was CC goed?

Carnivore Cunt
Usericon van Carnivore Cunt
Posted 27-04-2003 21:57 by Carnivore Cunt Wijzig reactieProfiel van Carnivore CuntQuote dit berichthttp://www.carnivore666.tk

Heb ze paar x gezien inmiddels...

CANNIBAL CORPSE ROELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERT!!!!!!!!!

In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward!

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 22:06 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 21:55 schreef Heer Krieg het volgende:
HELAAS ik had geen tijd.

Ik zag CC zo'n twee a drie jaar geleden in Doornroosje te Nijmegen, ze speelde toen echt vunzig, dacht met Infernal Majesty en Dark Funeral. Mijn vraag is wel duidelijk nu.
Niet sarcastisch bedoeld voor eens; maar het was het beste concert dat ik de afgelopen paar maand (festivalletjes niet meetellen) heb gezien!

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-04-2003 22:06 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 21:55 schreef Heer Krieg het volgende:
HELAAS ik had geen tijd.

hee daar ben ik toen ook geweest! CC was zoals alle vorige keren dat ik ze zag wederom supersrak en goed geluid

CC

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 27-04-2003 22:18 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:06 schreef Shredhead het volgende:
hee daar ben ik toen ook geweest! CC was zoals alle vorige keren dat ik ze zag wederom supersrak en goed geluid

CC

Ja als je vrouw werkt in een tbs-kliniek met de zwaarste criminelen, en oproepbaar moet zijn en dan toevallig op vijfentwintig april moest werken, en ik geen oppas kon vinden(ouders, schoonouders lopen ook al in de zeventig, rest van de familie woont ver weg of werkt onregelmatig net als wij) kon ik dus onmogelijk naar CC in Groningen. Volgende keer beter. Ik hoop verder op zestien mei Internal Suffering in Arnhem, maar als je Beveiligingsbeambte bent werk je ook onregelmatig en zie ik helaas weinig concerten. Te gek dat jullie een goede avond hebben gehad. Want CC heerst.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-04-2003 22:20 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

hee. das jammer joh

Ik had vrij genomen smiddags (moest er 300 km voor rijden), maaar het was het zeker waard! Grunn is een leuke satd wat ik er van gezien heb

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 22:22 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:20 schreef Shredhead het volgende:
Grunn is een leuke stad wat ik er van gezien heb
Omdat ík er woon!

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 27-04-2003 22:23 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:20 schreef Shredhead het volgende:
hee. das jammer joh

Ik had vrij genomen smiddags (moest er 300 km voor rijden), maaar het was het zeker waard! Grunn is een leuke satd wat ik er van gezien heb

Ze bestaan nog die echte Die-hard DeathHeads, klasse joh, driehonderd kilometer.
PETJE af.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 22:24 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:23 schreef Heer Krieg het volgende:
Ze bestaan nog die echte Die-hard DeathHeads, klasse joh, driehonderd kilometer.
PETJE af.
Ja, dank! Ik ga ook vaak naar Tilburg en Rotterdam voor concerten!

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 27-04-2003 22:28 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:24 schreef Greycloak het volgende:
Ja, dank! Ik ga ook vaak naar Tilburg en Rotterdam voor concerten!

Waarom speelde Sinister eigenlijk niet?

GO Ahead Greycloak.

Greycloak
Gebroeders Grey
Usericon van Greycloak
Posted 27-04-2003 22:34 by Greycloak (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van GreycloakQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:28 schreef Heer Krieg het volgende:
Waarom speelde Sinister eigenlijk niet?

GO Ahead Greycloak.
De bassist was weg wegens privé shit en zou niet meer op tijd komen... Raggel, zij kondigde dat aan, was duidelijk niet content. Later de bassist en Aad nog zien lopen, maar Aad wilde niet met 'm praten, getuige het "donder op joh" in zijn richting...

Oei.

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 27-04-2003 22:50 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:23 schreef Heer Krieg het volgende:
PETJE af.

enne Greycloack is een schatje hoor

Smirre
Kaas is Vies!!!
Usericon van Smirre
Posted 28-04-2003 0:44 by Smirre Wijzig reactieProfiel van SmirreQuote dit berichthttp://www.winterofsin.com

quote:
Op 27 april 2003 17:16 schreef Shredhead het volgende:
Smirre, ik heb 'mijn' deel van de stickers geplakt, jij het jouwe?

Nog niet , de repetitiesessie was afgeblazen, maar ik zal mijn deel van de deal zeker nog nakomen.

0Tolerence
Usericon van 0Tolerence
Posted 28-04-2003 11:59 by 0Tolerence Wijzig reactieProfiel van 0TolerenceQuote dit bericht

quote:
Op 27 april 2003 22:34 schreef Greycloak het volgende:
De bassist was weg wegens privé shit en zou niet meer op tijd komen... Raggel, zij kondigde dat aan, was duidelijk niet content. Later de bassist en Aad nog zien lopen, maar Aad wilde niet met 'm praten, getuige het "donder op joh" in zijn richting...

Oei.

je had toch niks gemist

"This one is older than shit, heavier than time!"

Shredhead
Usericon van Shredhead
Posted 28-04-2003 12:56 by Shredhead Wijzig reactieProfiel van ShredheadQuote dit bericht

Ik had Sinister toch graag gezien. Heb ze al een jaar of 5 niet meer gezien geloof ik.

Heer Krieg
Usericon van Heer Krieg
Posted 28-04-2003 17:44 by Heer Krieg Wijzig reactieProfiel van Heer KriegQuote dit bericht

quote:
Op 28 april 2003 11:59 schreef 0Tolerence het volgende:
je had toch niks gemist

Eikeltje, kom niet aan Sinister man. Ze zijn en blijven vet man.

Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com