|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: je krijgt de groeten terug! |
|
Ook ik vond het een gezellig avondje beuken. Wat betreft Myrkskog ben ik het met jullie eens. Die waren duidelijk minder leuk dan bijvoorbeeld op de eerste CD. |
|
Smirre, ik heb 'mijn' deel van de stickers geplakt, jij het jouwe? |
|
was sinister ook zo dramatisch slecht in groningen? in hilversum vond ik het werkelijk slaapverwekkend "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote: quote:Zie je het al, of moet ik het nog harder zeggen...? Teruglezen doet geen pijn, probeer het eens! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
hee, heeft sinister soms niet gespeeld? |
|
quote:Ja, ik lees het ook net? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
|
|
HELAAS ik had geen tijd. Ik zag CC zo'n twee a drie jaar geleden in Doornroosje te Nijmegen, ze speelde toen echt vunzig, dacht met Infernal Majesty en Dark Funeral. Mijn vraag is wel duidelijk nu. En de vraag is. Was CC goed? |
|
Heb ze paar x gezien inmiddels... CANNIBAL CORPSE ROELEEEEEEEEEEEEEEEEEEEERT!!!!!!!!! In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
quote:Niet sarcastisch bedoeld voor eens; maar het was het beste concert dat ik de afgelopen paar maand (festivalletjes niet meetellen) heb gezien! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: hee daar ben ik toen ook geweest! CC was zoals alle vorige keren dat ik ze zag wederom supersrak en goed geluid CC |
|
quote: Ja als je vrouw werkt in een tbs-kliniek met de zwaarste criminelen, en oproepbaar moet zijn en dan toevallig op vijfentwintig april moest werken, en ik geen oppas kon vinden(ouders, schoonouders lopen ook al in de zeventig, rest van de familie woont ver weg of werkt onregelmatig net als wij) kon ik dus onmogelijk naar CC in Groningen. Volgende keer beter. Ik hoop verder op zestien mei Internal Suffering in Arnhem, maar als je Beveiligingsbeambte bent werk je ook onregelmatig en zie ik helaas weinig concerten. Te gek dat jullie een goede avond hebben gehad. Want CC heerst. |
|
hee. das jammer joh Ik had vrij genomen smiddags (moest er 300 km voor rijden), maaar het was het zeker waard! Grunn is een leuke satd wat ik er van gezien heb |
|
quote:Omdat ík er woon! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Ze bestaan nog die echte Die-hard DeathHeads, klasse joh, driehonderd kilometer. PETJE af. |
|
quote:Ja, dank! Ik ga ook vaak naar Tilburg en Rotterdam voor concerten! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: Waarom speelde Sinister eigenlijk niet? GO Ahead Greycloak. |
|
quote:De bassist was weg wegens privé shit en zou niet meer op tijd komen... Raggel, zij kondigde dat aan, was duidelijk niet content. Later de bassist en Aad nog zien lopen, maar Aad wilde niet met 'm praten, getuige het "donder op joh" in zijn richting... Oei. What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
quote: enne Greycloack is een schatje hoor |
|
quote: Nog niet , de repetitiesessie was afgeblazen, maar ik zal mijn deel van de deal zeker nog nakomen. |
|
quote: je had toch niks gemist "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
Ik had Sinister toch graag gezien. Heb ze al een jaar of 5 niet meer gezien geloof ik. |
|
quote: Eikeltje, kom niet aan Sinister man. Ze zijn en blijven vet man. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |