|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
gaan we nog meeten? |
|
je kent mn aan mn lange haar en mn kisten 11.45: restate my assumptions |
|
Je herkent mij aan mijn voeten daar zitten schoenen aan |
|
quote: prima! |
|
ewef 11.45: restate my assumptions |
|
vanavond!!!! |
|
we vertrekken over een uurtje |
|
Veel plezier shreddie en doe Pem de groeten !!!! |
|
quote:Dude .. zo vroeg begint het niet hoor .. |
|
quote: We vertrekken over een uurtje. haha LOL |
|
Hij moet natuurlijk van 270 kilometer verder komen! Vanavond CC!!!!! En Sinister niet te vergeten! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
Sinister |
|
quote: Ik rij met 'm mee naar cc. maar hij komt pas over een uur. vandaar m'n opmerking |
|
Sinister @ Bonnie: Alvast welkom in het 'Pronkjewail'! ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Sinister roeleert inderdaad hard. heb er zin in |
|
ik ga niet.. uitverkocht 11.45: restate my assumptions |
|
Ik ga jammerlijk ook niet haha maar wens Bonnie en Schreddie veel fun toe |
|
ik drink wel ergens anders bier 11.45: restate my assumptions |
|
Precies |
|
Tagrijn was leuk... Behalve dat later die avond al mijn geld werd gejat maargoed... In life there's few oppertunities to be a hero, but always a chance not to be a coward! |
|
Waaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaagh! Jammer dat Sinister tijdelijk geen bassist had, maar dat vette optreden van CC maakte een hele hele hele hoop goed! Hammer Smashed Faaaaaaaaaaaaaace! What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Was erg kicke ben net weer thuis. dadelijk repeteren en dan naar Stormrider in Panningen |
|
De eerste band was Myrkskog (ofzo?) die vond ik wel strak. Een goede opener. Helaas viel Sinister uit zoals Greycloack al opmerkte. Ik vond Cannibal Corpse erg tof. Wat kan die zanger trouwens headbangen (hij heeft er dan ook de nek wel naar)! Alleen jammer dat één of andere lomperd in de vuur van de pit zijn knie in mijn dijbeen plante waardoor ik nu wat mank loop . @ Bonnie en Shredhead: het was leuk om jullie een keer live mee te maken. Hoe is het pronkjewail bevallen? ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote: Jammer van je dijbeen, komt wel goed Ik vond Groningen of pronkjewail, whatever, echt tof. Heb me kostelijk vermaakt. Jammer dat het zover weg is anders deden we dit vaker. |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |