|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Hee Henk! Tof dat jullie ook weer komen! Wordt weer een leuk feestje het hele weekend. Overnachting geregeld, de bierpomp mag weer open "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: Elegy ook!!!!! , maar ik zit dan zelf (als ik de data goed heb gelezen) voor een klein tourtje in Duitsland..... |
|
jammer dat prog gay is he... You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: Ga dan lekker in een van je niet-gay-topics lopen zeiken en niet hier. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Trouwens...waar ligt Baarlo? The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote:. naaste kessel |
|
quote: Kun je niet gewoon een windrichting en land noemen, heb ik meer aan denk ik. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
quote: The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
You see what happens when you fuck a stranger in the ass?!! |
|
Hallo, mods? Doe hier eens wat aan! Valar Morghulis! All men must die -- Jaqen H’ghar |
|
quote: was om te plagen, kessel si net zo'n gat als baarlo Maarre, Baarlo ligt in Noord-Limburg op ca. 5km van Venlo (je weet wel, de thuisbasis van Triple 7 ) |
|
quote: een mod kan echt niets veranderen aan het feit dat prog GAY is None of us are saints - Albert Fish |
|
quote: Nee, meneer hier neemt DMTR's taak maar even over. Je zou is wat meer in de metaltopics moeten posten die je WEL aanspreken. Laat lieverhebbers van Prog en ProgPower hier gewoon posten. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
quote: Thnx, lijk me eigenlijk wel wat. Moet wel even kijken hoe het uitkomt, ergens rond die tijd ga ik ook naar Dying Fetus, Deeds Of Flesh en Internal Suffering. The art of flying lies in learning how to throw yourself at the ground...and miss. |
|
Als laatste band bevestigd: AT VANCE (Duitsland) De complete line up zal dus zijn: EVERGREY (swe) VANDENPLAS (ger) AT VANCE (ger) NIGHTINGALE (swe) GREEN CARNATION (nor) ELEGY (hol) PAGAN'S MIND (nor) NOVEMBRE (it) CHROME SHIFT (dk) ANDROMEDA (swe) SYMMETRY (hol) XYSTUS (hol) "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
EVERGREY & NIGHTINGALE !!!!!!!!!! alleen voor die 2 zou ik al gaan!!!!!!!!!!!! |
|
Ik dacht toch echt dat Green Carnation al heeft afgezegd Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote:Dan opteer ik voor Silent Edge of Textures als vervanger.. |
|
quote: Ik hierheen |
|
novembre pagan's mind Bruce Banner |
|
quote: Nee hoor, ze hebben niet afgezegd. In een interview in de laatste Aardschok stond wel zoiets, maar dit klopt niet "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote:Dan ben ik zeker van de partij Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
40 euro is wel duur.... Maar ik ben er! EVERGREY!!!!!!!!! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |