|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
hm klinkt interessant kijken of mijn financien het toelaten |
|
hehe nou denk het niet olé |
|
quote: ZO ZO! JIJ bent lang niet meer geweest. |
|
quote: hehe dat klopt ja maar ken ik jou? olé |
|
quote: Ik herkende je nick van ooit. (damn, als m'n korte-termijn geheugen nou zo goed was ) |
|
Ik vind het belachelijk dat er geen dagkaarten meer verkocht worden... |
|
Ik ben er zowiezo.. Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... |
|
quote: Je kunt aan de kassa gewoon per dag een kaart kopen hoor. Zou inderdaad belachelijk zijn anders. In de voorverkoop hebben we alleen (voorlopig!) weekendtickets voor de buitenlanders die altijd vroeg kaarten kopen. Die komen altijd het hele weekend. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Dank u voor de toelichting! Misschien zondags maar effe afzakken richting Limbabwe.. Elegy, Xystus en Evergrey sounds beyond nice to me! |
|
Als laatste band toegevoegd: ANARCHY X Dit is een italiaanse Queensryche tribute band. Ze zullen op beide dagen in de kelder tijdens de dinner break spelen. Heb opnamen van hun gehoord, en dit klonk echt waanzinnig. Ze spelen 2 verschillende sets, waarvan 1 zeer waarschijnlijk het complete "Operation Mindcrime" zal zijn Verder kunnen er vanaf nu ook dagkaarten besteld worden op http://www.progpower.com/pp_europe/tickets.htm "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Hele grote kans dat ik er zondags wel ben ja.. |
|
Prog metal? im there!! Textures forum: http://www.texturesband.com/forum |
|
Moet je doen! De afgelopen 3 edities waren ook supervet! Vorig jaar: http://www.lordsofmetal.nl/showlivereview.php?id=32&lang=nl |
|
Jij moet trouwens 5 oktober zelf optreden Ries.. |
|
Helaas een afzegging: At Vance zal niet spelen. Een verklaring over het waarom zal de band zelf binnenkort geven. In plaats daarvan zal EVERON (D) spelen. "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Ik kan niet ivm geld problemen, en 5 oktober speeld Opeth ookal in de 013. Jammer want ik wil Evergrey zograag zien . At Vance is ookwel tof, maar die hebben dus afgezegt |
|
Ik ben er zowiezo |
|
Wij twijfelen nog of we zullen gaan of niet. bla...bla...bla... |
|
Heb kaarten besteld, dus zal zeker aanwezig zijn. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Nu At Vance heeft afgezegd vind ik 't toch een stuk minder interessant worden. En 't wordt sowieso een drukke week: Cult & Tumult, Metal Benefietfestival, Arch Enemy & Nevermore en Dimmu Borgir. ik weet dus niet zeker of ik nog ga... |
|
Ik heb ook vandaag m'n kaartje besteld dus..... |
|
Hmmz, ik twijfel nog een beetje. Elegy, andromeda en Everon zijn goed te doen. Jammer dat At Vance niet meer speelt. Life doesn't get much better than this! |
|
Ik vind alleen Evergrey interessant eigenlijk. Elegy vond ik vroeger erg gaaf, maar het tegenwoordige werk doet me weinig. Ik zie dan wel of ik ga. Trouwens, wel eer aardig wat 'herhaal' bandjes, vind ik bietje saai I practice reversed alchemy: I turn money into crap |
|
quote: Ook gecanceld! Op je knie en pijp voor genade! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |