|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Als vervanger voor de Queensryche-tribute zullen op zaterdag SPACE AGE 70s (NL) en op zondag CASUAL SILENCE (NL) in de kelder spelen. Beide bands zullen een aantal verrassende covers spelen (heb al een Liquid Tension Experiment-cover gehoord die erg goed klonk). "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
Als vervanger voor de Queensryche-tribute zullen op zaterdag SPACE AGE 70s (NL) en op zondag CASUAL SILENCE (NL) in de kelder spelen. Beide bands zullen een aantal verrassende covers spelen (heb al een Liquid Tension Experiment-cover gehoord die erg goed klonk). "Geeft de stier meer melk dan de koe, dient men hem de verkeerde hormonen toe" |
|
quote: Wow, ben benieuwd, tóch nog iets in de kelder tijdens de dinner-break |
|
(NMVT) [Dit bericht is gewijzigd door MetalTuupLimburg op 05-10-2003 2:01] |
|
Ikke present, echter enkel zaterdag |
|
Ik ga niet, uit financiële redenen en het programma doet me eigenlijk 0,0........ |
|
Green Carnation had ik heel graag gezien...jammer vanwege gebrek aan geld Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Ben thuis... Symmetry kon mij niet echt boeien. Chrome Shift vond ik echt een stelletje sukkels dat er toch in slaagde wat goeds neer te zetten. Bij Novembre vond ik de zang in het begin niet zo geweldig en die gitarist(e) was echt niet om aan te zien, maar voor de rest wel goeje muziek. Green Carnation vond ik tot nu toe het hoogtepunt, klonk erg lekker Nightingale was ook gewoon goed, verder niet zo veel over te zeggen Vanden Plas maar half gezien omdat ik de laatste trein moest halen, klonk tot op dat moment wel redelijk. Voor morgen kijk ik vooral uit naar Evergrey en Pagan's Mind. En nu ga ik pitten |
|
quote: Green Carnation was inderdaad waanzinnig!! Gelijk cd en shirt aangeschaft. Vond de rest ook best aardig te pruimen. Nightingale vond ik niet spectaculair. En inderdaad die gistarist van Novembre zag er niet uit! Zo dadelijk Andromeda, Elegy en Evergrey uiteraard. Op je knie en pijp voor genade! |
|
Zo, ’t zit er alweer op… kom net half bevroren van m’n fiets af Xystus vond ik wel leuk klinken, zolang de toetsenist niet meezong. Andromeda vond ik wel aardig, niet echt heel bijzonder. Pagan’s Mind: Erg gaaf optreden! Alleen vervelend dat die meid voor me niet zo goed tegen ’t licht kon… Bij Everon waren de instrumentale stukken wel aardig, maar de lispelende Duits-Engelse zang vond ik niet zo geweldig. Elegy was allemaal wat té. Na twee dagen power-metal klinkt zo’n band echt veel te standaard om me nog te kunnen boeien. Van Evergrey dacht ik de eerste minuten dat het niet veel ging worden, het klonk echt voor geen meter. Maar het geluid werd na verloop van tijd steeds beter en vooral de laatste drie kwartier waren echt super!! Ben nu de trotse bezitter van een origineel Evergrey plectrum Ook aardige gasten trouwens |
|
Had ik blijkbaar toch langer moeten blijven, want na twee nummers Evergrey hielden we het voor gezien. Het geluid stond na de dinner break kut afgesteld. Je voelde voornamelijk de lage tonen en af en toe ving ik wat op van zang of gitaren en van de toetsen was al helemaal weinig te horen. En het liep veel te lang uit. Een organisatie kan het toch niet maken om een band bijna anderhalf uur te laat te laten beginnen? Gelukkig voor de mensen die het aankonden dat het geluid later beter werd bij Evergrey. Op je knie en pijp voor genade! |
|
quote: Ahh, u stond dus naast mij Yep, PM was echt vet! Henk |
|
Ik vond t weer een heel geslaagd weekend, ik heb me heel goed geamuseerd, veel foto's gemaakt, alleen de bands op zaterdag konden me niet zo boeien helaas, muv Vanden Plas. Symmetry : muzikaal te gek alleen de zang vond ik minder ( moet je van houden ) voor de rest zijn t hele leuke gasten waar je erg mee kunt lachen Chrome Shift : viel me erg tegen,had ik meer van verwacht. Novembre : saaaaaaaai ... Green Carnation : vond ik wel leuk maar niet dat je zegt van : wow, wat een te gekke band en ik heb ook geen ex-lid van A-HA gezien Nightingale : leuke band, muziek was ook wel aardig en ze waren af en toe een beetje melig op t podium Vanden Plas : voor mij t hoogtepunt van de zaterdag, ze waren erg goed, gitarist is stukken beter geworden, de zang was erg goed,( heb ze wel eens in mindere tijden meegemaakt,ken ze nu al dik 8 jaar ) geluid was erg goed dus een terechte afsluiter van de zaterdag. Zondag : Xystus : een goeie band van nl. bodem behalve de zang vond ik weer minder. Andromeda : goeie band, goeie zanger maar de muziek was me te druk,veel te veel van die technische hoogstandjes, in mijn ogen alleen maar van dat gepiel, zoveel mogelijk in 1 noot stoppen ( als je begrijpt wat ik bedoel ) normaal houd ik wel van technische dingen zoals DT en SX maar dat was me gewoon té. Pagan's Mind : toppertje, wat was dat een gave band zeg, goeie zanger, goeie presentatie en de zanger zong voornamelijk hoge stukken maar op t eind kwam er een nummer en toen stond ie gewoon te grunten en nog goed ook nog Ook weer hele aardige gasten, mee op de foto geweest en een gesigneerde poster gekregen Everon : ( wat kan ik hier nog meer op zeggen ) Elegy : band van nl. bodem met de legendarische franse gitarist Patrick Rondat ....ondanks t vertrek van Henk van der Laars en Dirk Bruinenberg hadden ze toch wel een hele erge vette show, ik heb er echt van genoten. Evergrey : in t begin best wel slecht geluid, zang was af en toe niet te verstaan, een storende, zoemende monitor maar naderhand werd t gelukkig beter, helaas had ik zo'n pijn aan de voeten dat ik halverwege de show op de bank ben gaan zitten maar t was wel een goeie gevarieerde set met alleen de beste songs IMO ... ik ga nu ff aan de slag met de foto's zodat ik er hier een paar kan posten |
|
quote: Die tuup met HammerFall-longsleeve (zaterdag Dimmu-LS) en After Forever-vest, dat was ik |
|
shit, ik had nightingale wel willen zien, maar ze waren niet echt heel strak? I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: hoe kunde gij da dan weten!!!! |
|
quote:weet ik dus ook niet I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
oké dan... de foto's Andy van Vanden Plas Andromeda Andromeda Symmetry Symmetry Green Carnation Green Carantion Ian Parry of Elegy Patrick Rondat of Elegy Nightingale Novembre Pagan's Mind Pagan's Mind Evergrey Evergrey Vanden Plas Vanden Plas Ons eigen Sharteeltje Ann en ik Gekke Bende Last but not least...dé groupie-foto Voor nog meer foto's kun je terecht op : http://groups.msn.com/Mirandarijntjesgreatpics/pictures en wellicht komen er 1 dezer dagen nog een paar foto's bij |
|
quote: Heel erg toffe foto's Mierandarijntje, en wat kan ons Annake toch schattig kijken op foto's (in't echt ook hoor) Having heard the voice of Morrigan I am uilleannpiping my way through this world, powered by Guinness SLÁINTE |
|
Hij wilde blijkbaar toch ECHT dit model gitaar hebben ware het niet dat ze'm niet linkshandig hadden. |
|
Hey Miertje Leuke foto's, gelukkig heb je die vage van mij eruit gelaten Alleen de 1e dag met mijn camera rondgelopen en het resultaat is niet helemaal wat ik ervan verwachtte, volgende keer dus toch maar weer een toestel met flits meenemen of gewoon lekker thuislaten. http://www.havermout.cistron.nl/images/ppeur/2003/index.html voor wie ze nog wil zien. Henk |
|
quote: dat had je nou niet moeten zeggen |
|
mooie fotookes Miertje....... |
|
Thanks |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |