|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zie ze eigenlijk apart. Het forum heeft iig een totaal ander publiek dan wat de recsentsisten [spelling?] willen aanspreken. Want over zware metalen gaat het niet vaak op de front page. |
|
Dat denk ik niet, ik lees ook regelmatig de rest van ZM door en ik vind de inhoud redelijk goed vergeleken met andere e-zines. Maar ik denk wel dat ZM meer mensen trekt vanwege het forum |
|
Goed punt. Hoewel het niveau van het forum ook beneden alle peil is. Ik gok: zo'n 95% van de posts is onzin, 5% serieus. Maar over de frontpage van ZM, tja het heeft *het* net niet, vind ik ook. Maar bekijk het positief: ZM trekt al vele bezoekers en er is ook nog ruimte voor verbetering. Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal ) |
|
quote: Ik ben het niet met je eens dat de recensies crappy geschreven zijn, sommige zouden misschien wat beter kunnen. Ik kan me eigen voorstellen dat het niet altijd even gemakkelijk is om een objectieve recensie te schrijven, aangezien het vaak een kwestie van smaak betreft. Het forum wordt wel erg goed bezocht, dat dan weer wel, maar de rest is ook niet slecht. Vooral de concertagenda kan ik waarderen. Enige punt van kritiek vind ik dat er wel wat meer interviews gehouden mogen worden. you say you're men, we know you're cowards |
|
Jeps, ik moet ook eerlijk zeggen dat ik de frontpage nooit lees Ik, Wil Schuurman |
|
Ik vind dit een interessant topic, als er veel mensen vinden dat de reviews kut zijn moeten we daar wat aan doen vind ik. Geen anders wat voorbeelden van crappy reviews en zeg hoe het beter zou kunnen/moeten? Dan kunnen we daar aan werken! |
|
Ik vind de frontpage van ZM voor mij persoonlijk nogal nutteloos, alleen de concertagenda bekijk ik zo nu en dan eens, en die klopt niet eens zo goed, da's jammer. Maar reviews zijn sowieso nooit objectief, want ik zie een Jenje nog niet naar een Darkthrone plaat luisteren en een positieve review schrijven en een Dwaallicht nog niet zo snel een Opeth-plaatje goedkeuren... Het isch die schmaack he! Dit slaat nergens op. |
|
quote: Klopt, natuurlijk is dat zo, maar dat is toch ook niet van toepassing! Want je moet wat van het praatje wat opgeschreven is opsteken... Daar gaat het om! |
|
Sorry, maar ik ga geen redactievergadering in het publieke deel van het forum houden. Maar bedankt voor de pointer -- discussie wordt geopend. [Dit bericht is gewijzigd door Dwaallicht op 15-03-2003 13:01] |
|
Count Usher vind ik over het algemeen zeer goede revieuws schrijfen |
|
Is er nog meer dan het forum dan? Life doesn't get much better than this! |
|
Op de frontpage lees zo af en toe het nieuws, maar alleen als ik de band ken of zo. En CD recensie's lees ik heeeeeeeel af en toe. |
|
quote: Ik vind dat langdradige wel meevallen, misschien dat de Count wel iets meer info over over de band zelf kan zeggen in plaats van eindeloos door te lullen over nutteloze dingen. Een inleiding is leuk, maar dit: Het bestaat dus toch nog, de goeie ouwe Griekse sound. De brede, melancholische sfeergordijnen die begin jaren negentig in veelvoud uit Griekenland werden geëxporteerd zijn blijkbaar nog niet allemaal uit productie. beetje erg lang...dradig...ja toch (even vanuit het lultopic gehaald) |
|
Ik vind Count Usher best ok hoor, daar niet van... Maar nogmaals wat te lang, ik hou van stukje van 350 maximaal! |
|
quote: Inderdaad, dat is aardig leesbaar, niet te kort/niet te lang . Ik vind Count Usher ook niet slecht schrijven, zeer zeker niet! |
|
Het forum regeert, het "zine" lees ik nooit. Dus met de stelling van Vuig ben ik het eens. [Dit bericht is gewijzigd door attila_de_hun op 15-03-2003 13:27] |
|
Laat ik dan ook nog maar keer zeggen dat alle (serieuze) opmerkingen in dit topic meegenomen zullen worden door de redactie. Het valt jullie natuurlijk ook op dat ZM soms te maken heeft met problemen in de overzichtelijkheid en vatbaarheid van de situatie, maar we zijn hard bezig om dat allemaal in goede banen te leiden, en dat dat directe uiting heeft in de kwaliteit van de recensies lijkt me logisch. Voor zover dat nog niet genoemd is, wat vinden jullie dat er concreet beter moet aan de recensies? P.S. Over de concertagenda. Ook daar zijn we druk bezig aan een nieuw systeem, waarbij hopelijk een aantal technische oplossingen zullen leiden tot een betere beheersbaarheid van de inhoud (lees: controle over de juistheid van de entries). I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Ik denk dat je als blad serieus wilt mee tellen regelmatiger interview moet plaatsen (en niet maanden Nile op de "voorkant") meer recensies en meer concertbesprekingen. Maar aangezien alles hier liefdeswerk is vind ik het qua motivatie en inzet toch knap hoor. |
|
quote: Vroeg ik al Helmpje |
|
Een linkarchief op de frontpage aanleggen zou mij wel overhalen om er vaker rond te kijken. Doe ik wel graag trouwens maar ik denk er meestal niet aan om naar de voorpagina te gaan. [Dit bericht is gewijzigd door Voice Of Doom op 15-03-2003 13:37] I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote:Daar wordt hard aan gewerkt Maar het aanbod aan interviews naar ons toe is momenteel nog zeer beperkt (er staat wel wat op stapel nu, maar de afgelopen periode was erg zwak). Dat is toch iets dat moet groeien en niet zo maar uit de lucht komt vallen. I'm not being rude. You're just insignificant. |
|
Interviews zijn inderdaad een heeeel belangrijk iets!! |
|
Wat about een apart 'frontpage' subforum waar alleen frontpage zaken worden behandelt. Zo zullen [denk ik] meer forummers hun weg naar de frontpage vinden. |
|
quote: Tuurlijk! I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing |
|
quote: Heb ik ook al es over gedacht! |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |