IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Algemeen Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : stelling: Zwaremetalen moet het van het forum hebben niet van het "zine" zelf... Vorige pagina | Volgende pagina
Moordlustige Hamster
Usericon van Moordlustige Hamster
Posted 15-03-2003 18:04 by Moordlustige Hamster Wijzig reactieProfiel van Moordlustige HamsterQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 17:57 schreef Ellesar of Gondor het volgende:
minder

zullen we dan maar onze eigen gaan maken?


Elfensteen
Usericon van Elfensteen
Posted 15-03-2003 18:04 by Elfensteen Wijzig reactieProfiel van ElfensteenQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 18:04 schreef Moordlustige Hamster het volgende:
zullen we dan maar onze eigen gaan maken?


nee, dan zijn we Posers we wachten wel gewoon


karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 15-03-2003 19:50 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

kijk eigenlijk zelden tot nooit op de frontpage...


Je moeder.


JaneDoe
Scan your mind
Usericon van JaneDoe
Posted 15-03-2003 19:56 by JaneDoe Wijzig reactieProfiel van JaneDoeQuote dit berichthttp://www.scanyourmind.com

*click*

*gaat een wereld voor Jane open*

Wow een frontpage


Maar goed, ik lees het weleens door, maar ik heb het niet zo op recensies....
Interviews vind ik wel interesant, maar die zijn schaars helaas.


Don't blush when I rip you open


Ajakkes
Not a Metal-Head.
Usericon van Ajakkes
Posted 15-03-2003 21:30 by Ajakkes Wijzig reactieProfiel van AjakkesQuote dit berichthttp://Ajakkes.cu2.nl

quote:
Op 15 maart 2003 16:59 schreef Valorian666 het volgende:
Ik ben wel benieuwd of de zine/frontpage er al dan niet voor zorgt dat er meer nieuwe forummers komen. Vinden mensen het forum door via searchengines op de ZM-frontpage te komen, en zo het forum te ontdekken, of komen alle nieuwe mensen via mond-op-mond reclame op het forum terecht?




Ik ben hier door mond op mond reclame terecht gekomen. Ik heb er ook nooit bij stil gestaan dat dit forum onderdeel was van een site.


TotZiens


webblaster wim
Onzin-narrator
Usericon van webblaster wim
Posted 15-03-2003 23:12 by webblaster wim Wijzig reactieProfiel van webblaster wimQuote dit berichthttp://www.judgementday.nl

ach, wat maakt het uit. als ik paul was, zou ik ook reclame op de forum pagina's zetten, als je het forum onder je favorieten zet, zie je niet 1X meer een reclame banner, dacht ik.


Oud Vuil.


B6R6A6M
Usericon van B6R6A6M
Posted 15-03-2003 23:18 by B6R6A6M Wijzig reactieProfiel van B6R6A6MQuote dit bericht

Ook ik kijk heel zelden op de frontpage.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 16-03-2003 0:05 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

De stelling die Vuig op het forum pleurde vind ik 100% waar.

Wanneer kan je spreken over een zine...als er recensies (snap nog steeds niet dat er zoveel badmutsen zijn recenties schrijven), interviews, nieuwsberichten...of terwijl alles hebben wat een magazine heeft en de scene support. Qua interviews is het droevig gesteld, namelijk 9 en de eerste is pas gekomen in augustus 2002. De eerste recensie is van oktober 2000 maar met alleen recensies kom je er niet. Zeker niet als ze, tot kort, maar sporadisch op de site verschijnen. Ik heb ook meer het gevoel dat ZM uit oogpunt van een community is gestart en dat er stilletjes aan hier een daar een recensie is geschreven. Zit ik hiermee fout dan was het beter geweest eerst een hele zooi recensies te schrijven, alles online te gooien zodat je een basis heb, en vandaaruit verder te gaan.

Ik zou bijvoorbeeld al niet weten wie er allemaal medewerker is van ZM. Misschien handig om daar ook eens een pagina voor te maken.

Nu ken ik natuurlijk niet de situatie bij ZM maar het scheelt al een hoop hoe je mensen aanneemt. Vampire is ontstaan door vrienden, en die vrienden hadden weer vrienden.....zo weet je meteen wie wel en wie niet geschikt, want wie kennen die mensen nu beter dan wijzelf. Zo is er dus bij Vampire een bepaalde kern die nooit verloren gaat en die bepaalde kern zal ook altijd een stuwende kracht zijn qua leveren van artikelen. Daarnaast hebben we mensen aangenomen door het plaatsen van oproepen op verschillende fora. Diegene die we daarvan hebben aangenomen zijn of bij de netgenoemde kern gekomen of zijn passanten die zeker goed werk leveren maar die ook weer simpel zijn te "vervangen" door weer in zee te gaan met iemand van zo'n oproep. Tijd zal uitwijzen of die vervanger tot de kern komt of ook een passant zal zijn. Ander voordelig punt bij de Vampire-medewerkers vind ik dat er veel sociale controle onderling aanwezig is. De fouten die gemaakt worden wordt niet alleen door mij aangekaart, maar ook door de andere medewerkers. Daarnaast eis ik ook van hen de nodige feedback op mijn eigen fuctioneren. Als je zo met je personeel omgaat en je personeel om jou is er een mogelijkheid om jezelf als zine steeds te verbeteren.

Het is ook belangrijk dat er een goede balans is bij de medewerkers. Wat heb je aan 5 black metal figuren en maar 1 doom figuur...als je meer doom binnenkrijg als black bij wijze van spreken. Daarnaast is het ook belangrijk als je een aantal alles-vreters erbij heb zodat een ziekte, tentamenweek of andere tegenslagen goed is op te vangen.

Ander punt is dat je goed weet wat voor medewerkers je in huis heb, wat zijn hun favoriete bands, genre's...wat hebben ze zoal in hun collectie. Een melodische blackmetal fanaat moet je niet de laatste Craft meegeven, een doom/gothic geval moet je geen Deeds of Flesh meegeven. Er zijn nogal wat klachten over de recensies op jullie frontpage...neem dat mee! Bijvoorbeeld die HEARSE-recensie; binnen Vampire heb ik eerst rondgekeken wie er wat mee kan, dan effe rondvragen wat die personen bijvoorbeeld van Arch Enemy vinden en John Liiva in het bijzonder, daarnaast weet ik nog wie de albums van Arch Enemy bij Vampire hebben besproken...en daaruit kon ik een conclusie trekken wie geschikt wat voor dat album. Het gevolg dat er een eerlijke recensie komt van iemand die alle Arch Enemy albums in huis heeft (en een aantal heeft gerecenseerd) + John Liiva ook nog kent van zijn dagen bij Furbowl en Carnage en ook nog John Liiva's stem kan waarderen. Iemand die zijn stem al kut vind gaat bevooroordeeld zijn recensie schrijven. Dit zijn kleine details dat de lezers EN label/band waarderen van een zine. Een label zal niet zo snel meer promo's sturen als ze in handen komen van medewerkers die er geen affiniteit mee hebben.

Interviews zijn daarnaast ook zeer belangrijk. Hiermee haal je eigenlijk labels binnen, hiermee geef je aan dat je moeite voor hen en hun bands wil doen en dat je het niet alleen doet voor het ontvangen van promo's. Veel mensen vinden het moeilijk om een interview te maken..simpel...doe het met meerdere. En mensen die geen interviews willen doen buiten gooien, want die zitten er dan alleen maar om hun handje omhoog te houden voor de zoveelste gratis promo. Probeer mensen te strikken voor telefonische interviews, iets wat labels heel belangrijk vinden. Hoeven ze tenminste niet de hele tijd te gaan leuren met e-mails en de bands achter hun vodden aan te zitten omdat men de hele tijd het interview vergeet te beantwoorden. Als je eens weet hoeveel e-mail interviews wij nog moeten terug krijgen.....als ik zeg "in de 100" dan zit er volgens mij nog niet ver naast.

Het feit dat Helmet zegt dat "interviews moeten groeien en niet zo maar uit de lucht komt vallen" is maar voor een klein gedeelte waar, want dat betekent dat er nu niemand is die de kwaliteiten in huis heeft om een interview in elkaar te draaien. Al is het maar een e-mail interview....dat zou toch behoorlijk triest zijn en funest voor het niveau van de medewerkers van ZM. Dat niet iedereen even snel een interview in elkaar kan draaien is absoluut waar (het gedeelte wat waar is wat ik net noemde) maar dat het moeilijk is, is compleet gelul naar mijn mening. Kwestie van er even voor te gaan zitten, wat informatie achterhalen en vragen te verzinnen....als ik 4 e-mail interviews in een uur kan verzinnen moet iedereen dat kunnen.

Een prijsvraag is ook absoluut niet ingewikkeld. Als dit ingewikkeld is geef je eigenlijk gewoon toe dat je gewoonweg niet de juiste contacten heb of dat je nog niet een goede relatie heb met een label. Zo is Vampire er pas geleden eigenlijk mee begonnen met prijsvragen (eerst eigenlijk niet echt de tijd voor genomen om dit te realiseren) maar de komende week komt bijvoorbeeld al de 4e prijsvraag in 4 maanden.

Een beetje bescheidenheid op z'n tijd is ook geen overbodige luxe. Natuurlijk moet je ten aller tijde trots zijn op je werk en waarvoor je werkt, maar verlies de realiteit niet uit het oog. Zo was er een reactie bij het Nile-inteview van "jaaa, ZM wordt groot!" of iets in die richting. Daar moest ik bijvoorbeeld smakelijk om lachen en heb het gevoel dat die persoon die dat zei niet verder komt dan ZM. Jullie kunnen er natuurlijk niks aan doen als een bezoeker dit zegt (dan is zo'n compliment alleen maar leuk) maar als een medewerker dit zegt (volgens mij Count Usher)....1 interview met Nile, hoe goed het ook was, maakt je nog geen grote zine. Mocht ZM het aantal artikelen per maand halen zoals bijvoorbeeld Lords of Metal dan mag je spreken over "dat je zeer goed werk levert" en je bent pas groot als je richting The Metal Observer gaat. Voor ZM is het bijvoorbeeld als zine dodelijk als je maar 1 interview in de maand doet, vooral als dat interview weer van begin december vorig jaar is, en zelfs nog lange tijd daarvoor is afgenomen.

Iets wat ik ook al vaker heb aangegeven, het nadeel blijft dat ZM in het Nederlands is. Dit met oog op het binnenhalen van labels. Een label gaat in het algemeen eerst promo's sturen naar zines waarvan ze de recensies kunnen lezen. Daarnaast pas komt de rest. Ander belangrijk punt is de snelheid van recenseren. Als je er een promo binnenkomt moet ie bijvoobeeld niet eerst een maand in de la liggen bij Paul om daarna nog eens een maand op de kast van een medewerker te bivakeren. Snelle afhandeling is ook belangrijk, mits het geen afraffelwerk is.

Zoals ik al eerder zei weet ik niet hoe de situatie is bij ZM, maar het lijkt me verstandig om iemand als contactpersoon aan te stellen die voldoende tijd heeft voor alle correspondentie. Ik neem aan dat dit Paul is, maar mocht hij niet genoeg tijd hebben door het programmeer-klussen, werk of andere zaken dan is het zeer belangrijk dat hij kritisch naar zichzelf kan kijken en dit kan overdragen aan een ander. Iemand met de veel vrije uren, motivatie, beleving en de eigenschappen om de juiste tijd te kiezen om kritisch te zijn op een label (als er iets wordt verneukt) en om ook contact te blijven houden. Zo maakt het contact al makkelijker als je niet alleen "zakelijk" bezig bent maar dat je ook net zo makkelijk lult over de laatste Bathory en daar wat over lult of zijn voetbalclub wel weer op een hele lullige manier wint van jouw voetbalclub. Oke...dat laatste is weer teveel op basis van persoonlijke ervaring.

Wil men van ZM een volwaardige zine maken dan moet er nog heel veel gebeuren. Het nadeel is alleen dat het er al had moeten staan, want wil je hedendaags nog een zine opzetten dan krijg je het vrij moeilijk. Er zijn al zoveel zines en je moet maar aan kunnen tonen dat jij net iets anders bent dan de rest. ZM kan dat naar mijn mening nog niet want de interviews blijven bijvoorbeeld ver achter. Iemand die echt geinteresseerd is zal eerder Quintessence, Eternal Frost of onze zuiderburen van Beyond Webzine aanklikken dan ZM.

Mijn conclusie: ZM moet het van het forum hebben.....al zou ik graag al die bezoekers van het ZM-forum op het Vampire -forum willen hebben hehe



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-03-2003 1:57 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 0:05 schreef Vampire Ricardo het volgende:
De stelling die Vuig op het forum pleurde vind ik 100% waar.
...[EEN HEEL VERHAAL]...
Mijn conclusie: ZM moet het van het forum hebben.....al zou ik graag al die bezoekers van het ZM-forum op het Vampire -forum willen hebben hehe


Dan zou ik een fusie tussen Vampire en het Zm forum voorstellen.
1 ding is feit: de ZM forum engine is beresterk en retestrak. Simpel, snel, doeltreffend en ik zou 'm nooit willen zien weggaan.
*Vraag me af hoeveel users tegelijk op het forum nodig zouden zijn om 'm op z'n knieën te krijgen*


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-03-2003 11:09 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 maart 2003 1:57 schreef MBMarduk het volgende:
*Vraag me af hoeveel users tegelijk op het forum nodig zouden zijn om 'm op z'n knieën te krijgen*



Ach, 1 search activeren en het forum is zo plat


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-03-2003 11:13 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Zonder het zine zou ZM slechts een van vele andere messageboarden zijn.


helmet
Smaad
Usericon van helmet
Posted 16-03-2003 11:48 by helmet Wijzig reactieProfiel van helmetQuote dit berichthttp://www.wovendarkness.com

quote:
Op 16 maart 2003 0:05 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik zou bijvoorbeeld al niet weten wie er allemaal medewerker is van ZM. Misschien handig om daar ook eens een pagina voor te maken.
Goed punt. Ik zal er eens op hameren dat een dergelijke pagina er komt (en geupdate wordt, zie de 'Contact' button op de frontpage).

quote:
Het feit dat Helmet zegt dat "interviews moeten groeien en niet zo maar uit de lucht komt vallen" is maar voor een klein gedeelte waar, want dat betekent dat er nu niemand is die de kwaliteiten in huis heeft om een interview in elkaar te draaien. Al is het maar een e-mail interview....dat zou toch behoorlijk triest zijn en funest voor het niveau van de medewerkers van ZM. Dat niet iedereen even snel een interview in elkaar kan draaien is absoluut waar (het gedeelte wat waar is wat ik net noemde) maar dat het moeilijk is, is compleet gelul naar mijn mening. Kwestie van er even voor te gaan zitten, wat informatie achterhalen en vragen te verzinnen....als ik 4 e-mail interviews in een uur kan verzinnen moet iedereen dat kunnen.
Het is niet zo zeer een punt van geen interviews in elkaar kunnen draaien, dan wel dat de contacten met de labels, zoals je eigenlijk al opmerkt, tot voor kort bedroevend waren. Daar is pas onlangs verandering in gekomen; als onderdeel van een set grotere veranderingen die het (hopelijk) een stuk beter gaan maken. Meer ga ik er niet over zeggen eigenlijk.

Je punten zijn allemaal goed, bedankt, want ze worden zeker meegenomen!


I'm not being rude. You're just insignificant.


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-03-2003 11:48 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 11:13 schreef ghoulliette het volgende:
Zonder het zine zou ZM slechts een van vele andere messageboarden zijn.

Hoeveel NL-talige metalsites zijn er dan
...met aftrek van de nu-mettul klootjesfora.

En Claw idd; 1 search maar dat ligt aan een klote search-algoritme dacht ik.


ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-03-2003 11:52 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 11:48 schreef MBMarduk het volgende:
Hoeveel NL-talige metalsites zijn er dan
...met aftrek van de nu-mettul klootjesfora.



De muur en de verschillende fora vanuit bands. Maar in het nederlands zijn er natuurlijk minder dan in het engels. ik zal eens googelen voor een beter antwoord.

aanvulling:
metalfan.nl
metal.startkabel.nl
free world forum
DGS forum
christenlijkpodium.nl
Blackfuel
ONLIJN forum
en natuurlijk de TmF chat

[Dit bericht is gewijzigd door ghoulliette op 16-03-2003 11:57]


Claw
GRAFSTEEN DIAGRAMMEN!
Usericon van Claw
Posted 16-03-2003 11:54 by Claw Wijzig reactieProfiel van ClawQuote dit berichthttp://www.aardtmann.tk/

quote:
Op 16 maart 2003 11:48 schreef MBMarduk het volgende:
Hoeveel NL-talige metalsites zijn er dan
...met aftrek van de nu-mettul klootjesfora.

En Claw idd; 1 search maar dat ligt aan een klote search-algoritme dacht ik.



Search algoritmes zijn nou eenmaal klote...


Death Metal heerscht! Check de nieuwe Suffocation en Prostitute Disfigurement!!! (Veel beter dan Doom Metal )


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 16-03-2003 11:58 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 16 maart 2003 11:48 schreef MBMarduk het volgende:
Hoeveel NL-talige metalsites zijn er dan
...met aftrek van de nu-mettul klootjesfora.



Er zijn nogal wat Nederlandse metalsites (NL en Engelstalig) omdat het simpel is om een site in elkaar te draaien. Maar dan komt het moeilijkste...de content en daar falen zeker 95% van de sites. Er zijn bijvoorbeeld al vele zines (of sites die zichzelf een zine vinden) in Nederland zoals Quintessence, Lords of Metal, Metallization, Blackfuel, Gothcore, Metalfan, Zware Metalen....en dan vergeet ik nog een zooi.

Over die fusie die je opperde, hoe zie je dat? Ik kan me herinneren dat zoiets al eerder werd voorgesteld...



ghoulliette
Usericon van ghoulliette
Posted 16-03-2003 12:01 by ghoulliette Wijzig reactieProfiel van ghoullietteQuote dit bericht

Dit is trouwens ook een leuke
http://www.anus.com

(gaat echt over metal trouwens)


Slechtheid
Usericon van Slechtheid
Posted 16-03-2003 12:02 by Slechtheid Wijzig reactieProfiel van SlechtheidQuote dit bericht

Anus is handig als overzicht.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 13:09 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

quote:
Op 15 maart 2003 17:52 schreef Fire het volgende:
Die shop is er wel er is alleen geen voorraad meer.

Komen er trouwens shirts voor het 2e ZM-fest?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-03-2003 13:09 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 11:58 schreef Vampire Ricardo het volgende:
...Over die fusie die je opperde, hoe zie je dat? Ik kan me herinneren dat zoiets al eerder werd voorgesteld...

Al tijdens het intikken van die reactie bedacht ik me dat dat wel eens hele moeilijke issues met zich mee zou brengen.
Wat te doen met de namen? ("ZwareVampieren"??)
Hostingkosten? Delen van verantwoordelijkheden?
...ga zo maar door.
Ik denk dat 't gewoon snelle wishful thinking was van mijn part.


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 16-03-2003 13:22 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 16 maart 2003 13:09 schreef MBMarduk het volgende:
Al tijdens het intikken van die reactie bedacht ik me dat dat wel eens hele moeilijke issues met zich mee zou brengen.
Wat te doen met de namen? ("ZwareVampieren"??)
Hostingkosten? Delen van verantwoordelijkheden?
...ga zo maar door.
Ik denk dat 't gewoon snelle wishful thinking was van mijn part.


Ik was al erg benieuwd naar je reactie. Een fusie tussen 2 startende sites zou nog makkelijk kunnen. Een fusie tussen een zine die al zo'n 5,5 jaar bestaat en in 99% van de gevallen al niet over nadenkt om de naam te veranderen en een andere site wordt al vrij moeilijk bijvoorbeeld. Qua verantwoordelijkheden ben ik heel makkelijk. Die draag ik niet zomaar over en als ik bepaalde dingen zou overdragen wordt het delegeren zodat ik nog altijd eind-verantwoordelijk ben om de simpele reden dat ik nooit van plan zou zijn om hetgeen wat ik heb bereikt met Vampire uit handen te geven.

En dat is nog maar het topje van de ijsberg...neem niet weg dat ik altijd opensta voor suggesties en ideeen.

quote:
Je punten zijn allemaal goed, bedankt, want ze worden zeker meegenomen!


Ik heb nog meerdere punten maar als daar behoefte voor is kunnen jullie me altijd mailen. Naar mijn mening is er in metal geen concurrentie. De gasten van Lom en Quintessence helpen Vampire en vica versa...en zo hoort het ook te zijn. Laat de bezoekers maar uitmaken wie beter is dan de ander.

Het is heel belangrijk om de knoop door te hakken wat jullie nu eindelijk willen. Stagnatie of doorgroeien? Varierend van eventuele rotte appels buitengooien en mensen op hun kloten geven als ze verzaken tot het onderling uitwisselen van promo's omdat de 1 er toch iets beter mee overweg kan dan de ander...

[Dit bericht is gewijzigd door Vampire Ricardo op 16-03-2003 13:29]



Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 16-03-2003 13:26 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 16 maart 2003 13:22 schreef Vampire Ricardo het volgende:
Ik was al erg benieuwd naar je reactie. Een fusie tussen 2 startende sites zou nog makkelijk kunnen. Een fusie tussen een zine die al zo'n 5,5 jaar bestaat en in 99% van de gevallen al niet over nadenkt om de naam te veranderen en een andere site wordt al vrij moeilijk bijvoorbeeld. Qua verantwoordelijkheden ben ik heel makkelijk. Die draag ik niet zomaar over en als ik bepaalde dingen zou overdragen wordt het delegeren zodat ik nog altijd eind-verantwoordelijk ben om de simpele reden dat ik nooit van plan zou zijn om hetgeen wat ik heb bereikt met Vampire uit handen te geven.

En dat is nog maar het topje van de ijsberg...neem niet weg dat ik altijd opensta voor suggesties en ideeen.

Ik denk dat een goed lopend forum ook niet echt een grote bijdrage is aan Vampire eigenlijk.


Voice Of Doom
kotsende chaoot
Usericon van Voice Of Doom
Posted 16-03-2003 13:26 by Voice Of Doom Wijzig reactieProfiel van Voice Of DoomQuote dit bericht

Wie weet koop je nog wel eens 51% aandelen in ZM?


I've got no trust to give, I've got no heart to break, Nothing for me to fucking lose, because I never had a fucking thing


Vampire Ricardo
Usericon van Vampire Ricardo
Posted 16-03-2003 13:38 by Vampire Ricardo Wijzig reactieProfiel van Vampire RicardoQuote dit berichthttp://www.myspace.com/vampiremagazine

quote:
Op 16 maart 2003 13:26 schreef Iskariot het volgende:
Ik denk dat een goed lopend forum ook niet echt een grote bijdrage is aan Vampire eigenlijk.


Persoonlijk deel ik deze mening half. Als ik zie hoe de bezoekersaantallen nu zijn, met een slechtlopend forum, dan kan ik zeggen dat we het forum totaal niet nodig hebben. Maar persoonlijk vind ik het ook erg tof dat er veel mensen op een forum over metal ouwehoeren en ik vind het een onderdeel van zine dat gewoonweg tof is als het goed draait. Omdat het niet goed draait bij Vampire hebben we er ook nog niet al te veel moeite voor gedaan om het te verbeteren, terwijl dat zeker nodig is. Nu lopen de Nederlandse en Engelse berichten nog doorelkaar en dat is absoluut niet de bedoeling.

En de grootste reden om een goedlopend forum te hebben is natuurlijk om de bezoekers. Ik verwacht dan zeker een stijging van 25% (als het al niet meer is) qua bezoekers.



MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 16-03-2003 13:50 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

Ik vind Vampire leuk vanwege de reviews en soms de interviews omdat het vaak goede onbekende bands heeft. Wat mij wel irriteert is het vaak Nederlands aandoende engels maar dat terzijde.

//edit: dat gedoe met "engels" is moeilijk te omschrijven. Echt zo'n atypisch "engels op z'n nederlands". You can feel it but you don't know where it's coming from




[Dit bericht is gewijzigd door MBMarduk op 16-03-2003 13:55]


Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Algemeen Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen