|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
ik heb alleen de nummers van de site, maar zekerste weten een goede band ♂ <o((((>< <o((((>< <o((((>< ♀<o(((>< <o(((>< |
|
Ik moet me dringend eens het oudere werk zoals "Svartalvheim" aanschaffen, want het latere spul, zoals "the halls of eternity" vind ik af en toe wel best, kwestie van afwisseling. [Dit bericht is gewijzigd door Gunman op 30-04-2004 9:45] I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
svartalvheim is de beste, alles na the cainian chronicle is slecht. |
|
quote: "...is minder geniaal" bedoel je Zenial |
|
ik heb de plaat "Mad Grandiose Bloodfiends" heel ver achterin mijn cdkast staan... heel ver achterin Ik ben een romanticus en zo'n James Bond sigaret lijkt mij wel wat |
|
quote:Op zich geen rare plaat alleen de productie is veel te dunnetjes (drums ). Maar ik krijg nog steeds kippenvel van de dialoog-vocalen in het nummer Willothewisp! Zelfmoord plegen is wel het laatste wat ik zou doen. |
|
Een band die nogal over het hoofd wordt gezien....is het vorig jaar uitgekomen Night visit goed te pruimen? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
quote: Ik heb 'm nog niet gehoord eigenlijk. Moet ik toch maar eens doen. In de Aardschok werd-ie helemaal afgekraakt, maar dat zegt niks... Ik heb zelf Det Glemte Riket (voor een eurootje of twee op de kop getikt). Da's wel een lekker plaatje. Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! |
|
quote:Heb van een vriend gehoord dat het niks nieuws is, Ancient op automatische piloot. Mede door die info wil ik liever Ancients oudere werk wat gaan uitdiepen dan die recentste te kopen. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Trolltaar heerscht naar mijn mening nog het hardst en dan met name "nattens skonnhet". Vette riffs, gaaf toeter stukje, wat wil een mens nog meer |
|
Overschatte band als je het mij vraagt, het oude materiaal is saai, het nieuwe gay! Fickt nicht mit dem Raketemensch!! |
|
quote:Maar tr00 zijn ze wel hoor. "Obras son amores y no buenas razones" |
|
Heb na jaren weer eens "The halls of eternity" opgezet en het is tot mijn grote verassing toch best een goede plaat Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: Zitten zeker leuke stukken in maar hij haalt het niet bij het oudere werk. Zenial |
|
Haalt het zeker niet bij de oude Ancient nee, maar verassenderwijs vond ik "The halls..." toch wel aardig. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Vind 'The Ancient...' wel een aardige plaat maar live is deze band ontzettend slecht. Hebben jaren geleden eens een mini-tourtje met ze gedaan maar die band rammelde echt aan alle kanten. Vorig jaar zag ik ze nog eens op het Piorno Rock Festival in Spanje waar we ook speelden en het was nog steeds niet om aan te horen. Onstrak, bagger geluid, etc. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
Live zijn ze inderdaad altijd al kut geweest. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
En het mooie was dat ze dat zelf helemaal niet in de gaten hadden. Avond na avond werden ze zo ongeveer van het podium geblazen door de 2 supportbandjes maar ze bleven maar doen alsof ze de grote headliner waren. Ach ja... ik vond het op zich wel vermakelijk. !!! THE SIGN IS ON !!! |
|
quote: ik moet zeggen dat ik het nummer I, Madman toch 1 van hun mafste en gaafste nummers vind. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Dat nummer heerscht! Geeft me kippevel! "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Idd jij snapt me. Ken je het nummer Hecate, My Love and Lust ook, van MAD GRANDIOSE BLOODFIENDS?? Heb ik hetzelfde mee. Beide maffe teksten, en een mooie sfeer.... On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
quote:Hm nee, heb behalve Proxima Centauri enkel wat losse nummers. Mad Grandiose Bloodfiends wordt wel m'n volgende aankoop denk ik zo, en anders The Cainian Chronicles. Willothewisp is naar mijn mening ook zo'n maf maar heerschend nummer, moest je dat kennen. Edit: typo. [Dit bericht is gewijzigd door Malekith op 25-01-2005 21:27] "Obras son amores y no buenas razones" |
|
quote: Lees op die site die tekst anders maar eens, is wel mooi. On the black path she grinds her way to the death lands. OFFICIEEL LID VAN DE WALIBI HEERSCH CREW. |
|
Oh ja, teksten heb ik al allemaal wel 'ns doorgenomen. Darklyrics.com Allemaal meesterlijk dark romantic! "Obras son amores y no buenas razones" |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |