![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Heb de originele svartalvheim ooit es goekocht in een vaag 2e hands winkeltje in Dokkum. Geen moment spijt gehad van mn 5 gulden ![]() . . . . . . . . . ? ![]() |
|
Weet iemand hoe dat zit met die Trolltaar cd. Is dat een mini of staat die op Glemte ook. thnx signature ![]() |
|
Trolltaar was oorspronkeleijk een 3-track mini-cd maar is ondertussen al enkele keren ge re-released met bonusnummers e.d. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Hm, ik heb die toendertijd gewoon op lp gekocht, maar die is dus ook op cd uit, eens even in de gaten houden, die plaat is erg sterk! ![]() |
|
http://www.zenial.nl/html/ancient1.htm Nouja die 3 nummers staan ook op de Det Glemte Riket verzamelaar. Zou je ook kunnen zien als Trolltaar met bonustracks ja ![]() Zenial ![]() |
|
Die Trolltaar EP heerscht! Leuk hebbedingetje! signature ![]() |
|
Det Glemte Riket heerst harder. ![]() ![]() |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Wa alaykum salaam! Alhamdulillah Allahu Akbar Ende dat ook gy, waard meedemensch, van deezen les leeren mag. Begeeft ge onder geen beding op den duystere hey by nacht! ![]() |
|
Sja raar mens is dat. Vind niet dat ze ooit iets boeiends aan Ancient heeft toegevoegd. Ik hoop dat Ancient weer eens iets van zich laat horen ![]() Zenial ![]() |
|
... Zanger Zel heeft zich bekeerd tot het Christendom signature ![]() |
|
Da's pas true! "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) ![]() |
|
Zit hij vast of zo? Of zomaar, voor de gezellie? En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die zangeres van een paar jaar geleden is ook moslim geworden. Te gek voor woorden, natuurlijk. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Ze geloven iig wel. Iets. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
Die keyboardspeler noemde zich toch al Jesus Christ? Is hier niet sprake van een persoonsverwisseling? The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
:') ![]() |
|
![]() The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. ![]() |
|
Boeiend, de enige echt toffe periode van Ancient was die met Lord Kaiaphas op zang. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Mja, ik hou het bij svartelheim. Ooit die cd erna nog gekocht, maar ook alweer verkocht, dat vond ik al niet tof meer. Zelfde verhaal haast als bij samael. En dat, als ik 'em dan in m'n mond stop en ik bijt, doorbijt, dattie dan zo ineens bwehlehlee whe. Zo loopt, in m'n mond. Dus dat het nat wordt en zoet, in m'n mond. Dát wil ik. ![]() |
|
quote: Ik heb vorig jaar nog een behoorlijk som neergeteld voor Svartalvheim. Aphazel zelf had me verzekerd dat er geen heruitgave zou komen. En ja hoor, vorige week kondigde Listenable in Terrorizer aan dat er een heruitgave komt. ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
quote: Alsof bandleden daarover gaan... ![]() Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
quote: Hij vroeg er zelf al jaren naar. Maar die gozer van Listenable dacht toen dat 't niet rendabel zou zijn. Nu dus wel. Fucker! ![]() When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Zo gaat alles tegenwoordig in het muziekwereldje....alle oude meuk moet opnieuw worden uitgebracht, zowel op CD alsook LP. Liefst nog in allerlei verschillende versies zodat de verzamelaar weer flink z'n beurs kan uitdunnen. Heeft voor mij iig de lol van het verzamelen weg genomen. Maarre, om on-yopic te blijven; de oude Ancient van Trolltaar en Svartalvheim doet mij nog altijd het meeste ![]() [Dit bericht is gewijzigd door Hub de Gallier op 08-03-2011 9:24] Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |