![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
quote:Ja, stel je voor, je bent verzamelaar en er valt daadwerkelijk wat te verzamelen, dat moet natuurlijk niet. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
zo gaat het met films ook re re remakes signature ![]() |
|
Het verschil is dat een film niet ook nog eens op 20 verschillende kleuren vinyl verschijnt ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
maar wel in 3D wacht maar tot opnieuw een soort geluidsbeleving komt... alle metalalbums in 3D sound ... hoppa, weer een alibi signature ![]() |
|
quote:Als er vraag naar is, waarom niet? Als ik verzamelaar zou zijn, zou ik iig niet klagen als ik weer wat kon verzamelen. Wat is voor een echte verzamelaar nou de lol aan een eindig complete verzameling? Maarja, ik ben dan ook geen verzamelaar. Niet gehinderd door kennis over daklozen, alleenstaande moeders, minderheden en sociale achterstand. http://www.last.fm/user/kwellie ![]() |
|
quote:Dat zegt dus alles. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote: Volgens mij is er niemand die je verplicht om ze ook daadwerkelijk te kopen. Is dat soms wat een verzamelaar van een niet-verzamelaar onderscheidt? Dat eerstgenoemde geen onderscheid meer kan maken tussen wat de moeite van het kopen waard is en wat niet? Scream for mercy // He laughs as he's watching you bleed // Killer behind you // His blood lust defies all his needs // Look out I'm coming for you! ![]() |
|
Een verzamelaar wil een mooie complete collectie aanleggen (whatever het mag zijn wat je verzamelt). En als er veel verschillends is te verzamelen dan is dat uiteraard mooi, maar de lol gaat er wel af als platenlabels ipv nieuw spul uit te brengen alleen maar oude platen opnieuw en nogmaals opnieuw en nogmaals opnieuw uitbrengen. Uiteraard dwing niemand een verzamelaar iets te kopen maar dat is nou juist het hele punt van verzamelen, men wil een mooie complete collectie aanleggen in datgeen men verzamelt. Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Dadelijk thuis maar weer eens Mad Grandiose bloodfiends opzetten, enorm vette plaat vind ik dat. Aan de ene kant kut, die rereleases, aan de andere kant, ik ben er al vaak blij door geworden, ik kan nu die Svartelheim eindelijk kopen. ![]() |
|
Hey HUB deze moet je verzamelen joh ![]() IMA LETCHU GET A SHOT BUT IMA GO FIRRS PUT IN REVERSE LEMME SEE YUH FOOTWORK ![]() |
|
Waarom noemt iedereen die plaat Svartelheim? ![]() ![]() |
|
quote:Omdat ze niet kunnen lezen ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
quote:Ik ben gestopt met verzamelen van muziek ![]() Hub de Gallier RIP 17-03-2013 ![]() |
|
Wie we hier hebben ![]() En nu gaan we vegen ![]() |
|
Over een paar weken weer eens zien, na jaren. Ik vond Ancient live geniaal met Kaiaphas, daarna was het wat minder boeiend dus zijn de verwachtingen niet hoog. Hopelijk is er een nostalgiewaarde. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
|
Ik heb ze enkel live gezien na The Cainan Chronicle, met die Japanese op toetsen. Fringe, in al zijn gelederen. En nu gaan we vegen ![]() |
|
Nog gezien op de Proxima Centauri tour. Dat was niet veel soeps. In de oude Frontline nog, geloof ik. Met Rebaelliun in het voorprogramma uiteraard. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Jij bent een Belg? En nu gaan we vegen ![]() |
|
Wuk peis je? When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
Damn, gaat deze band dan eindelijk ook weer eens wat uitbrengen? Mag ook wel weer eens na 12 (!) jaar. ![]() |
|
Hier staat een track van het aankomende album: https://ancient2.bandcamp.com/track/land-of-the-dead ![]() |
|
Yep, redelijk generisch eigenlijk. Ik hoop dat de rest van de plaat wat meer knalt. Dit klintk als een kruising tussen Night Visit en Halls of Eternity en dat zijn nu niet bepaald de betere Ancient-platen. When did I realize I was God? Well, I was praying and I suddenly realized I was talking to myself. ![]() |
|
wat een saaie meug is me dat vind eigenlijk enkel Svartalvheim en The Cainian Chronicle goed van deze band (en Trolltaar) Horns up! ![]() |
|
Ze waren afgelopen zaterdag op Under The Black Sun verrassend sterk. Goede set met veel oud werk en een degelijke performance. Op 24 november 2016 16:00 schreef F.Jacobse het volgende: Ik vind het veels te plat. ![]() |
![]() |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
![]() |
Index / Heavy Metal | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |