|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Dat is geen geringe toevoegde waarde voor een concert! |
|
quote: hoe weet je dan of ze live slecht zijn om op zo'n live cd ofzo af te gaan heeft wel erg weinig zin... Je moeder. |
|
-Usurper -Venom -The Sisters of Mercy (vielen dik tegen op Rock Ternat) -The Stooges -Agathodaimon -Dinosaur Jr. Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Hmmm ik vind die vintersorg gast live aanhoren inderdaad geen pretje. Bij zn eigen band niet en bij Borknagar niet... Oh ja, en Hollenthon vond ik waanzinnig slecht live op Wacken. Lag niet aan het geluid want ze speelden gewoon niet in de maat, heeeeel triest... Zenial |
|
Tristania (hun eerste twee full albums vind ik echt wel goed) ....en Cradle: ik denk niet dat dat gaat veranderen, ook al zit"Damnation..." goed in elkaar, ....misschien...fellere gitaarpartijen lukken goed live....we zien nog wel es. I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be |
|
waarom vind iedereen Cradle of Filth toch zo slecht live... Ik heb ze live gezien in de MELKWEG met Dusk and her Embrace en dat was erg goed naar mijn idee! Lekker evil, veel duistere keyboard partijen, interessante aaneensluiting van nummers en Dani was in goede vorm. RAAR!!!! I Find That I Am Not There... |
|
eerder genoemd... sins of thy beloved... antichrisis, maar die zijn geloof ik gewoon helemaal slecht... en natuurlijk... ...and oceans de drummer kon er NIETS van, de stage-act van de zanger was lachwekkend. Dear dirty delightful old drunken old days |
|
quote: dat was toch ergens in `96 ofzo....? heel lang geleden in ieder geval. de laatste x dat ik ze zag was om te (dat was in 013, en de keren dat ze op dynamo stonden was nou ook niet echt geweldig ) |
|
Vroeger was Cradle live best tof ja, maar de laatste jaren is t niet al te boeiend meer wat ze op het podium allemaal uithalen =/ Zenial |
|
System of a Down |
|
quote: Inderdaad! Maar ook Cradle Of Filth inderdaad, en Dimmu Borgir |
|
quote: er is maar 1 goede plaats op een Mortician concert: de moshpit ! Als je achteraan wat rondlummelt kan ik verstaan dat je het maar saai vindt In der Beschränkung zeigt sich der Meister ! |
|
quote: Belg? |
|
Enthroned, aardig op cd bagger live, maar dan ook echt totale bagger... (imho) And my marlboro light |
|
quote: Ze heerschten best wel behoorlijk hadr toen in de Baroeg |
|
Christian Death (zonder Rozz Williams zijn ze geen bal meer waard, zeker niet live). Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
quote: stond die zanger toevallig in een latexrokje ? Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote: ik heb ze ook 2 of 3 keer live gezien en toen vond ik ze eigenlijk ook best goed iig in de baroeg en de 0-13 Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist. |
|
quote:vergeten dimmu. ja die kunnen ook heel wat neger piemels zuigen live. |
|
'k ben benieuwd naar ToN op Graspop ... en Esoteric hoe die is... I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down |
|
quote: Heb ze op 1 juni 2001 gezien en kende ze helemaal niet maar ik vond het optreden -ook muzikaal- best goed te pruimen. |
|
quote: 2x gezien: T.w. ergens in herfst/winter 1997 in de Noorderligt, Tilburg en daarna op DOA'98. EEN WERELD VAN VERSCHIL. Die eerste was een ontzettend vette show; strak , snel, bruut, to-the-point. Dat tweede was om te |
|
quote: Heb ze in De Baroeg gezien en ze waren idd erg schijt. Daarna ook geen cd meer van ze gekocht. I can't shoot straight unless I've had a pint! |
|
quote:ik heb ze op metal odyssee gezien. stelletje arrogante popartiesten zijn t. tja t geluid viel wel mee maar ze speelde totaal niet boeiend. hun houding kwan bij mij zeer arrogant over, de clean zang was focking vals, geen stormblast en geen indeathsembrace |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |