IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Concerten Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Auteur:
Topic : goed op cd, maar zuigt live! Vorige pagina | Volgende pagina
Sorpresa
love sucks
Usericon van Sorpresa
Posted 18-03-2003 16:31 by Sorpresa Wijzig reactieProfiel van SorpresaQuote dit berichthttp://www.thats-me.nl/apocalypse

Borknagar vind ik op cd echt super! maar ik had live nummers van hen gehoord, echt bagger! Zo vals en slecht yuk, heb al geeneens zin om ze ooit live te zien.

"If God were suddenly condemned to live the life which he had inflicted on men, he would kill himself"

TNightmare
Usericon van TNightmare
Posted 18-03-2003 16:32 by TNightmare (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van TNightmareQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 16:29 schreef Da Bastard het volgende:
Tja, je hebt gelijk, vrij weinig eigenlijk, buiten dat ie aan z'n ringen pulkt.

Dat is geen geringe toevoegde waarde voor een concert!

karnivoor
Usericon van karnivoor
Posted 18-03-2003 17:13 by karnivoor Wijzig reactieProfiel van karnivoorQuote dit berichthttp://www.kanker.nl/

quote:
Op 18 maart 2003 16:31 schreef Sorpresa het volgende:
Borknagar vind ik op cd echt super! maar ik had live nummers van hen gehoord, echt bagger! Zo vals en slecht yuk, heb al geeneens zin om ze ooit live te zien.

hoe weet je dan of ze live slecht zijn om op zo'n live cd ofzo af te gaan heeft wel erg weinig zin...

Je moeder.

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 18-03-2003 17:21 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

-Usurper
-Venom
-The Sisters of Mercy (vielen dik tegen op Rock Ternat)
-The Stooges
-Agathodaimon
-Dinosaur Jr.

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 18-03-2003 17:40 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Hmmm ik vind die vintersorg gast live aanhoren inderdaad geen pretje. Bij zn eigen band niet en bij Borknagar niet...

Oh ja, en Hollenthon vond ik waanzinnig slecht live op Wacken. Lag niet aan het geluid want ze speelden gewoon niet in de maat, heeeeel triest...

Zenial

Gunman
the destroyer
Usericon van Gunman
Posted 18-03-2003 17:46 by Gunman Wijzig reactieProfiel van GunmanQuote dit bericht

Tristania (hun eerste twee full albums vind ik echt wel goed)
....en Cradle: ik denk niet dat dat gaat veranderen, ook al zit"Damnation..." goed in elkaar, ....misschien...fellere gitaarpartijen lukken goed live....we zien nog wel es.

I'm a picture of ugly stories www.deathmetal.be

rvanderholst
Det var så oerhört nära!
Usericon van rvanderholst
Posted 19-03-2003 13:38 by rvanderholst Wijzig reactieProfiel van rvanderholstQuote dit bericht

waarom vind iedereen Cradle of Filth toch zo slecht live... Ik heb ze live gezien in de MELKWEG met Dusk and her Embrace en dat was erg goed naar mijn idee! Lekker evil, veel duistere keyboard partijen, interessante aaneensluiting van nummers en Dani was in goede vorm.

RAAR!!!!

I Find That I Am Not There...

Schaffelaer
many miles from Spancil Hill
Usericon van Schaffelaer
Posted 19-03-2003 13:43 by Schaffelaer Wijzig reactieProfiel van SchaffelaerQuote dit bericht

eerder genoemd... sins of thy beloved...
antichrisis, maar die zijn geloof ik gewoon helemaal slecht...

en natuurlijk... ...and oceans de drummer kon er NIETS van, de stage-act van de zanger was lachwekkend.

Dear dirty delightful old drunken old days

hammer
Usericon van hammer
Posted 19-03-2003 13:52 by hammer Wijzig reactieProfiel van hammerQuote dit berichthttp://www.naxtstage.nl

quote:
Op 19 maart 2003 13:38 schreef rvanderholst het volgende:
waarom vind iedereen Cradle of Filth toch zo slecht live... Ik heb ze live gezien in de MELKWEG met Dusk and her Embrace en dat was erg goed naar mijn idee! Lekker evil, veel duistere keyboard partijen, interessante aaneensluiting van nummers en Dani was in goede vorm.

RAAR!!!!

dat was toch ergens in `96 ofzo....?
heel lang geleden in ieder geval.
de laatste x dat ik ze zag was om te (dat was in 013, en de keren dat ze op dynamo stonden was nou ook niet echt geweldig )

Zenial
Usericon van Zenial
Posted 19-03-2003 17:34 by Zenial Wijzig reactieProfiel van ZenialQuote dit berichthttp://www.zenial.nl

Vroeger was Cradle live best tof ja, maar de laatste jaren is t niet al te boeiend meer wat ze op het podium allemaal uithalen =/

Zenial

gummibeer
Sommige mensen praten maar zeggen niks
Usericon van gummibeer
Posted 19-03-2003 18:08 by gummibeer Wijzig reactieProfiel van gummibeerQuote dit bericht

System of a Down

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-03-2003 18:09 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 19 maart 2003 18:08 schreef gummibeer het volgende:
System of a Down

Inderdaad! Maar ook Cradle Of Filth inderdaad, en Dimmu Borgir

X-Act
ZM-virus
Usericon van X-Act
Posted 19-03-2003 18:16 by X-Act Wijzig reactieProfiel van X-ActQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 16:24 schreef Da Bastard het volgende:
Ik vind Mortician ook altijd mega zuigen live. Staat de hele tijd wat aan z'n ringen te pulken om vervolgens het volgende monotome nummer onverstaanbaar aan te kondigen. SAAAAAI!

er is maar 1 goede plaats op een Mortician concert: de moshpit !
Als je achteraan wat rondlummelt kan ik verstaan dat je het maar saai vindt

In der Beschränkung zeigt sich der Meister !

Inside-Lie
Jesus Christ - Lord Of Lies
Usericon van Inside-Lie
Posted 19-03-2003 18:21 by Inside-Lie Wijzig reactieProfiel van Inside-LieQuote dit berichthttp://www.inside-lie.tk

quote:
Op 19 maart 2003 18:16 schreef X-Act het volgende:
er is maar 1 goede plaats op een Mortician concert: de moshpit !
Als je achteraan wat rondlummelt kan ik verstaan dat je het maar saai vindt

Belg?

kleine Micha Banaan
I like my metal heavy...
Usericon van kleine Micha Banaan
Posted 19-03-2003 18:23 by kleine Micha Banaan Wijzig reactieProfiel van kleine Micha BanaanQuote dit bericht

Enthroned, aardig op cd bagger live, maar dan ook echt totale bagger... (imho)

And my marlboro light

Iskariot
Vulgaris Magistralis
Usericon van Iskariot
Posted 19-03-2003 19:29 by Iskariot Wijzig reactieProfiel van IskariotQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 18:23 schreef kleine Micha Banaan het volgende:

Ze heerschten best wel behoorlijk hadr toen in de Baroeg

madeline usher
The sow is mine!!
Usericon van madeline usher
Posted 19-03-2003 21:14 by madeline usher Wijzig reactieProfiel van madeline usherQuote dit bericht

Christian Death (zonder Rozz Williams zijn ze geen bal meer waard, zeker niet live).

Hello-hooray-let the show begin-I've been ready

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-03-2003 21:23 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 13:43 schreef Schaffelaer het volgende:
en natuurlijk... ...and oceans de drummer kon er NIETS van, de stage-act van de zanger was lachwekkend.

stond die zanger toevallig in een latexrokje ?

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

FireFox
Lifeform 009
Usericon van FireFox
Posted 19-03-2003 21:24 by FireFox Wijzig reactieProfiel van FireFoxQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 18:23 schreef kleine Micha Banaan het volgende:

ik heb ze ook 2 of 3 keer live gezien en toen vond ik ze eigenlijk ook best goed iig in de baroeg en de 0-13

Our song begins to play. It's notes so light and free they dance in my ears and blind my sight. I think of when we danced and laughed when we kissed under the stars and held our hands in the mist.

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-03-2003 21:41 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 18:09 schreef Inside-Lie het volgende:
Inderdaad! Maar ook Cradle Of Filth inderdaad, en Dimmu Borgir
vergeten dimmu.
ja die kunnen ook heel wat neger piemels zuigen live.

DaVinz
Tod - Trauer
Usericon van DaVinz
Posted 19-03-2003 21:45 by DaVinz Wijzig reactieProfiel van DaVinzQuote dit bericht

'k ben benieuwd naar ToN op Graspop ... en Esoteric hoe die is...

I am soulless and proud, That I'm not like your kind, I delight in watching you drown, As this world drags you down

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-03-2003 21:45 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 21:14 schreef madeline usher het volgende:
Christian Death (zonder Rozz Williams zijn ze geen bal meer waard, zeker niet live).

Heb ze op 1 juni 2001 gezien en kende ze helemaal niet maar ik vond het optreden -ook muzikaal- best goed te pruimen.

MBMarduk
Este usuario está muerto. Q.E.P.D.
Usericon van MBMarduk
Posted 19-03-2003 21:47 by MBMarduk Wijzig reactieProfiel van MBMardukQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 21:41 schreef impaled succubus het volgende:
vergeten dimmu.
ja die kunnen ook heel wat neger piemels zuigen live.

2x gezien:
T.w. ergens in herfst/winter 1997 in de Noorderligt, Tilburg en daarna op DOA'98.
EEN WERELD VAN VERSCHIL.
Die eerste was een ontzettend vette show; strak , snel, bruut, to-the-point.
Dat tweede was om te

Dunne_Hein
stfu Donny
Usericon van Dunne_Hein
Posted 19-03-2003 21:49 by Dunne_Hein Wijzig reactieProfiel van Dunne_HeinQuote dit bericht

quote:
Op 18 maart 2003 17:13 schreef karnivoor het volgende:
hoe weet je dan of ze live slecht zijn om op zo'n live cd ofzo af te gaan heeft wel erg weinig zin...

Heb ze in De Baroeg gezien en ze waren idd erg schijt. Daarna ook geen cd meer van ze gekocht.

I can't shoot straight unless I've had a pint!

impaled succubus
Usericon van impaled succubus
Posted 19-03-2003 21:51 by impaled succubus Wijzig reactieProfiel van impaled succubusQuote dit bericht

quote:
Op 19 maart 2003 21:47 schreef MBMarduk het volgende:
2x gezien:
T.w. ergens in herfst/winter 1997 in de Noorderligt, Tilburg en daarna op DOA'98.
EEN WERELD VAN VERSCHIL.
Die eerste was een ontzettend vette show; strak , snel, bruut, to-the-point.
Dat tweede was om te

ik heb ze op metal odyssee gezien. stelletje arrogante popartiesten zijn t.

tja t geluid viel wel mee maar ze speelde totaal niet boeiend. hun houding kwan bij mij zeer arrogant over, de clean zang was focking vals, geen stormblast en geen indeathsembrace

Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5
Index / Concerten Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com