|
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: Die waren verschrikkelijk op wacken, In extremo ook trouwens |
|
Autumn heb ik 1 keer live gezien, ik vond het niet geweldig, de cd heb ik weleens bij een gozer thuis gehoord, klonk inderdaad stukken beter. |
|
quote:vond ik juist andersom |
|
quote:ik vond ze wel strak spelen op x-mass. |
|
Death op dynamo was goed. Touché, pussycat! |
|
quote: Geval van "te bruut voor live". Fatsoenlijk live geluid is voor bands als Hate Eternal slechts in dromen weggelegd. |
|
zal al wel genoemd zijn: Megadeth en de Amorphis gigs na de Tales from the thousand lakes release The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Cradle kan wel goed zijn, als ze zin hebben. Heb wel hele goeie optredens van ze gezien, maard ie van de laatste paar jaar..... Snel weg wezen!!!!! Niet om aan te horen. Erg jammer. Heb een hele kleine stille hoop voor Wacken dit jaar (als ik er heen kan...). En verder: Dimmu Borgir ook erg slecht gezien twee jaar geleden op Wacken. Die stomme kerl moeten ze niet laten zingen, op cd gaat het nog, maar live is het echt niet om aan te horen!!!!!!!!! Verder verpest de zangeres van Within Temptation haar stem. Ze was goed, maar als ze nu geen poliepen op haar stembanden heeft zitten weet ik het ook niet meer. Op cd nog altijd super. Enne, Napalm Death was zeer slecht twee jaar geleden op Wacken. We stonden vooraan, geweldige plek en een bagger geluid!!!!!!!!!!!!!! We zijn weg gelopen, het was een ramp! leuke naam hè?! |
|
quote: heb jij waarschijnlijk een andere napalm death gezien/gehoord dan ik!? |
|
Een eerdere reply kan ik onderstrepen: Nile! Op cd klinkt het erg goed. Hoewel het niet mijn type muziek is. Ik heb ze twee keer live gezien en beide keren waren ze niet in staat mij te overtuigen om een cd te kopen. En dat is toch wel een beetje de bedoeling van optredens: Naamsbekendheid en promotie van je materiaal. Het gebeurd ook wel es andersom: Dat een band live vet klinkt en in de studio de energie niet op de cd te krijgen is. Marduk in 1994 was daar een voorbeeld van. Ik zag ze in de Kwinne Stadskanaal en het klonk vetter dan Immortal die avond. Ik kocht de cd 'Opus Nocturne' en het kon me totaal niet boeien. (Later werd het wel beter) Wat ook veel gebeurd is dat de P.A man het zaalgeluid verziekt. Ancient in de Vera een jaar geleden was een goed voorbeeld van. Ook Katafalk op Waldrock: Daar bleef die gast maar aan de knoppen draaien waardoor dan de zang, dan de gitaar, dan de bas gewoon niet tot slecht te horen was. [Dit bericht is gewijzigd door scotfan op 23-08-2003 18:49] gitarist/vocalist Garsecg *** DJ Crusher @ www.metalmessiahrecords.com |
|
quote: ja, maar het komt niet uit de verf. De mix was niet optimaal. Ik kon er zo nu en dan niks uit wijs maken en ik kende toch de meeste nummers wel "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
quote:tja ik ken de nummers niet maar het beukte hard het geluid was ok en het kwam bij mij wel strak over. |
|
Liar of Golgotha en Katatonia vielen me live echt zwaar tegen... verder geen klachten no text supplied |
|
manowar geweldig op cd live was het extreem zwak |
|
idem voor grand belials key by the way |
|
Eisregen Alhoewel, op cd zuigen ze eigenlijk ook behoorlijk. We had sex, drugs and rock 'n' roll. Now we have aids, crack and techno. |
|
Decapitated, vorig jaar gezien. Viel me behoorlijk tegen, ze spelen zeer goed maar het komt niet echt op je af live "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
k vond diamond head nogal tegenvallen, op cd vind ik ze super! wait for me dragon, we'll meet in the sky |
|
quote: Nou dan moet je eens beter je oortjes open zetten LAI LAI HEI |
|
Zowat alles in de metaalwereld dat goede ceedees uitbrengt. Met uitzondering van Type O dit jaar op graspop. mvg wk10 |
|
quote: ja, denk het ook. Generaliseren is nooit verstandig "This one is older than shit, heavier than time!" |
|
morrigan en zoals genoemd dimmu borgir Je moeder. |
|
opeth nouja niet suckt maar stukken minder |
|
quote: Toen ik ze zo'n 2 jaar terug zag in de baroeg waren ze best wel subliem, maar tegenwoordig schijnt het idd op routine afgedraaid te worden. Je voelt de bas in je buik trappen, je voelt de hogen in je muil klappen |
Dit topic is 5 pagina's lang: 1 2 3 4 5 |
Index / Concerten | Vorige pagina | Volgende pagina |