|
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Slangen zijn mooi! En ze voelen lekker aan... Onze huisdieren zijn niet erg exotisch, wij hebben twee katten..... I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
Ik heb 2 hagedissen : 1 Pogona vitticeps oftewel een Baard-agaam en 1 Gerrhosaurus major oftewel een Soedanese schildhagedis. Ze zijn allebei rond de 60 cm lang. Verder nog een Halsbandleguaan gehad. ( May she rest in peace ) En een Iguana iguana (Groene leguaan), deze wegens te weinig tijd weggedaan. (zonder veel aandacht worden ze agressief) Heads I win, tails you lose |
|
de latijnse benaming voor mijn slangen zijn python molurus bivittatus en lampropeltus getulis californea [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 03-09-2001 8:14] welcome to hell,fuckin, hell yeah |
|
ik vind slangen eigenlijk wel een beetje eng heb verder geen huisdieren (als je tenminste de spinnen die mijn huis bevolken niet mee wilt rekenen) No regrets and no remorse... |
|
Ik heb ook een zeer exotisch huisdier, een hele coole hond. Dead things grow from deep inside... |
|
Ik heb helemaal geen huisdieren.... |
|
quote: Ach ze hebben de overeenkomst dat ze allebij muizen eten. |
|
ik heb 2 goudvissen waarvan een een oog mist |
|
Nee,geen exotische huisdieren... JD's jongste broertje had tot voor kort een witte rat als huisdier...en wij hebben twee zwarte,langharige katertjes van ongeveer een jaar(Mungo en Noddy) Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Is schimmel exotisch ? Gewoon ... uit interesse ... |
|
quote: De meeste niet, zoals de schimmels op de brie maar de schimmels op een kokosnoot wel |
|
Een schimmel kan ook in de stal staan... Hello-hooray-let the show begin-I've been ready |
|
Geen exotische huisdieren, maar ik vin slangen mooie wezens.. Wel heb ik lang tamme ratten gehouden waar ik dol op was. Ik zou nu wel weer ratten willen hebben, maar ik heb er simpelweg niet genoeg tijd voor |
|
Ik vind zgn exotische huisdieren sneu Die beesten horen toch gewoon in het oerwoud thuis lijkt mij......... Maar nu moeten ze in een bakkie zitten omdat mensne zich cooler voelen met zo'n beest in huis. Triest..... [Dit bericht is gewijzigd door 1i1ith op 31-08-2001 16:52] ~* www.SpoOken.nl *~ |
|
quote:Ik heb wel een paard maar geen schimmel I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
*Jaloers* Heb altijd een paard gewild... En i.d.d. vind ik ook dat slangen etc. in den natuur thuis horen, en niet in een kooitje. Maar goed, eigenlijk horen we zelf ook gewoon in de natuur te leven, maar zo kunnen we overal wel op in gaan. Dead things grow from deep inside... |
|
Een Syrische hamster Een Russische dwerghamster Een cavia (komen ook uit zuid-amerika) Exotisch genoeg? What a day, what a day If you can look it in the face and hold your vomit |
|
Dit is Terra 1 van onze 2 katten: |
|
Ik heb sinds kort helemaal geen huisdier meer |
|
heb thuis niks erg exotisch alleen wat kippen een hond en twee [dwerg]hamsters ,waarvan er een erg agresief is[het is raar maar waar] |
|
quote:Hij is lief! Helaas hebben we geen ingescande foto van Mika I've been sleeping a thousand years it seems...got to open my eyes to everything... |
|
quote: Mika, als in Mika Hakkinen? the only pleasure is pain |
|
quote:Yep ... daar is ze naar vernoemd |
|
NEE!! Mika Lutinnen van Impaled Nazarene!!! The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Beter, zal een snelle kat wezen dan!! the only pleasure is pain |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
Index / Algemeen | Volgende pagina |