![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Dit is mijn oude huisdiertje Green iguana ![]() ![]() |
|
ik vind dat die dieren hier niet thuishoren, dus ben ik er eigenlijk tegen dat mensen zulke dieren in huis hebben ![]() ![]() |
|
Ben het er ook mee eens, maar hij is wel bangelijk kewl... Can anybody see the light.. Where the morn meets the dew... And the tide rises...Did you realise no one can see inside your view... Did you realise forwhy this sight belongs to you... ![]() |
|
Ik snap niet dat mensen zo'n beest in huis nemen.. ![]() |
|
En een sint bernard op een flatje kan wel? Mijn Groene Leguaan Was in Nederland Gekweekt en had het erg goed niet een klein hokje maar een hokje van 2 x1.5 x 1 meter maar hij liep meestal los door het huis waar ook Basking pots waren en hij had elke dag vers voer, en ik bestede teminste 2 uur per dag aan de verzorging van mijn Dundee. Dundee leeft nu op en geweldig ingerichte zolder met een female iguana. Wat ik erg vind is dat mensen zo'n beestje kopen en er geen ruk van weten,en hem vervolgens weer dumpen. een green iguana bv.vreet erg veel groente en fruit en de warmte lampen hakken ook wel in je geldpotje, daarbij komen nog de nodige vitamines en mineralen en het gedrag van het beestje als hem wat mankeert, weer je dat niet dan zal die zeker niet lang leven mijn dundee is nu 175 cm lang en weegt 12 kilo en heeft al voor heel wat nakomelingen gezorgt. [Dit bericht is gewijzigd door linknl op 03-01-2002 0:19] ![]() |
|
cool. Zo hoort het bla...bla...bla... ![]() |
|
quote:Nope... ![]() |
|
quote: en dat gebeurd jammer maar helaas veel te vaak dat mensen een slang aanschaffen en totaal niet weten waar ze aan beginnen voordat ik mijn eerste slang aanschafte heb ik eerste boeken gelezen over het houden en verzorgen van slangen.en toen pas aangeschaft ook info.ingewonnen bij ervaren reptielen houders.als ik een nieuwe aanschaf ga ook ook eerst kijken wat het inhoud om dat soort te houden.maar jammer maar helaas zijn er ook dierenwinkels die totaal niet weten wat ze verkopen.zo heb ik ooit gezien en gehoord dat iemand een jonge boa wilde aanschaffen en totaal niets wist over slangen zich wijs liet maken dat de boa niet groter zou worden dan 1.20m en makelijk zat in een terrarium kon van 80x40x40.toen ik vroeg aan de winkelier of dat hij wel wist wat voor slang het was zei hij nee maar handel is handel en wat er nadien meegebeurd is niet mijn verantwoordelijkheid [Dit bericht is gewijzigd door blacksoul666 op 03-01-2002 8:14] welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
Ehm ik heb een valkparkiet .. valt dat ook onder exotisch? ![]() ![]() |
|
quote: zoals deze bijv: ![]() Nee ik heb er zelf geen en wil er ook geen. Ik heb gewoon een poezebeest. ![]() |
|
lekker dat ie je zo aankijkt ![]() ![]() |
|
Mjaaaw.. Ik heb een woestijnratje ![]() En ik hou dus NIET van dat soort beesten als hierboven.. Bah krijg al kippevel als ik der een zie ;( so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... ![]() |
|
is mischien leuk voor bij je woestijnrat ![]() |
|
Spin vind het iig wel leuk, voor even ... ![]() |
|
quote: als je hem niet meer wil ,wil ik hem wel als speeltje voor mijn slangen welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
Nah die zal er nie lang mee spelen denk k ![]() Alsie honger heeft tenminste lol Voor spinnenliefhebbers en mensen zoals ik om over je arachnofobie heen te komen.. ![]() http://geagallerie.free.fr/galerie1.htm so what, you think this is usual? strange moon, strange land, strange man... ![]() |
|
quote: als ze honger hebben word er weinig gespeeld.en dat hebben ze altijd welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
dan is het dus toch net een hond ![]() |
|
een hond is niet exotische en een hond moet je uitlaten een slang niet welcome to hell,fuckin, hell yeah ![]() |
|
ik doelde op dat eten en niet spelen en ltijd honger hebben. dat lijkt op een hond ![]() ![]() |
|
Idee voor volgende Kerst: Gevulte Leguaan! ![]() |
|
quote: dat smaakt erg goed, indt het wel jammer van zo'n beschermd beestje maar ook wel lekker ![]() |
|
quote: Spike is maandag doodgegaan. Dinsdag hebben Hirogen en ik haar begraven. ![]() the only pleasure is pain ![]() |
|
Mijn broertje "Of course they're alive! You can't make music by hitting dead creatures!" ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |