![]() |
![]() |
|||||
![]() |
![]() |
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
|||
|
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik heb begrepen dat Blijdorp is begonnen met een uitbreiding / renovatie van hun reptielenhal....misschien heb je daar wat aan? Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
quote: Muah, heb ze al aan Amersfoort beloofd. En Nils (hoofdoppasser daar..) doet z'n best om die man aan een andere dierentuin kwijt te raken, maar dat wil gewoon niet echt vlotten. Blijdorp weer aan het uitbreiden??Leuk, weer een excuus om die kant weer es op te gaan ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Hier een paar van mijn steppevaranen.... spelfout weggehaald... ![]() |
|
Wow! mooi hoor. Ik heb thuis katten en vissen, ideale combinatie! Blijdorp is wel de moeite waard vindt ik, mooie tuin, mooi aquarium. Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
quote: Blijdorp heerscht zeker. Vooral op varanengebied ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Als ik het goed heb zijn er nu ook Komodovaranen? Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
quote: Ja, al een paar jaar nu. Vorig jaar bekeken. Prachtige dieren!! ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Ik heb 3 metalfretten, zijn theoretisch ook exotisch. Maar ze zijn al goed ingeburgerd, spreken vloeiend nederlands. ![]() |
|
owww, heerlijk! Kunnen mijn katten misschien op les? Zij "verstaan" namelijk geen Nederlands... Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
Ik ben voor ZM-meeting bij Varanus, beessies kijken! ![]() |
|
quote: Haha, je mag altijd komen hoor ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
daar ben ik ook voor! Wanneer? Misschien ook een keertje Artis achter de schermen? Entree wordt geregeld uiteraard Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
quote: De mijne helaas wel. Ze begrijpt het woordje koffie dondersgoed, helaas. Als m'n broer en ik geroepen worden voor de koffie, slaat zij aan. Dat betekent namelijk dat zij wat lekkers krijgt (rosbief, ham of zoiets). Nou, dat woordje kent ze pas sinds een paar maanden, maar ze had 't zo geleerd. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
aha, ja dat klopt, die van mij luisteren wel naar "Eten!" Maar verder, nee, ze hebben bovendien nog enorme oren ook ( hoort bij het ras = Devon Rex) maar vraag me niet waarom die er aan zitten, ik vrees voor de sier! Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
dure katten dus Ik heb een half vuilnisbakje, half turkse angora (helemaal wit) Maar goed, we dwalen af, 't ging over exotische huisdieren. So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
quote: Dat lijkt me leuk om daar eens achter de schermen te kijken. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
Jazeker, hij is curator koudbloedige, mooie titel he? Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
quote: Ik vindt katten heel exotisch hoor ![]() Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
quote: Yep, zekers een mooie titel. Ik ben arbeider.. ![]() spelfout weggehaald... ![]() |
|
hmm, ik vindT??? So you can make me come that doesn't make you Jesus (Tori Amos) ![]() |
|
Klopt, niet alleen mijn katten moeten op nederlandse les ![]() Eli Baltuti Ima''Idu Mituti ![]() |
|
Ik dacht vandaag: ik wil weer eens een huisdier, en toen leek me een schildpad wel gaaf. Iemand die ervaring heeft met deze dieren als huisdier? (Ben er nog niet zeker van, maar leek me erg leuk) [Dit bericht is gewijzigd door Moordlustige Hamster op 03-03-2005 23:55] ![]() |
|
quote: Land of waterschildpad? spelfout weggehaald... ![]() |
|
quote: Goede vraag, heb net op internet informatie gezocht er over, en dan voornamelijk de 'huisvesting'. Voor waterschildpadden kon ik hier wel informatie over vinden, maar voor land niet. ![]() |
![]() |
Dit topic is 10 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 |
![]() |
Index / Algemeen | ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |