|
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 | ||||
Auteur: |
|
|
quote: is al bekend wie er in de band spelen? |
|
Heb al een paar maanden men tickets om dit te gaan zien in de Trix. Heel erg blij dat ook Haken van de partij is! Bij mijn weten is er nog niets bekend over de bezetting, al kan ik het natuurlijk over het hoofd gezien hebben. |
|
signature |
|
quote: Devin zou Devin niet zijn als hij dat nummer dan ook niet gewoon live doet. Het was een mooi optreden gisteren! |
|
Haken was super, ja. Devin heb ik na 4 nummers voor gezien gehouden. Moeten ze vaker doen: De headliner als eerste laten spelen. [Dit bericht is gewijzigd door XXL op 18-11-2019 13:13] Complete tokkie die lijdt aan zware zelfoverschatting. |
|
Ik zag ze zaterdag in de Trix. Haken was inderdaad heel erg sterk live. Eerste keer dat ik ze live zag, heel erg onder de indruk van. Devin Townsend vond ik heel erg nice. Enorm genoten van de nummers uit Ki, lang geleden dat ik deze nog had gehoord. Viel me op hoe Devin zelf duidelijk genoot van het optreden. |
|
Qua zang vond ik Haken maar erg matig.. zeker als Devin daarna komt. |
|
quote: Ja inderdaad. Er was een lang instrumentaal stuk bij waar Haken WEL goed klonk! |
|
Als je Devin liever bombastisch en rauw hoort en sad bent dat ie dat niet altijd doet, hier een alternatief project, bijna een soort prog versie van SYL. Lekker!! When your people matter, menstrual health matters |
|
Andere zanger, andere setting (David Maxim Mimic voor de guitarfanbois onder ons), super lekkah When your people matter, menstrual health matters |
|
Mijn god, wat een ellende. That we build great walls, but for our sins. We open up the gates and let the assassins in. |
|
Jouw god, wat een ellende. Rule #6 | Op 13 augustus 2021 22:26 schreef Eindbaas het volgende: "Het stelletje dwazen dat klakkeloos alles overneemt uit boekjes en dan denken te weten hoe de wereld in elkaar zit." |
|
quote:Ik set m jog een keer op om jou te peston huh huh nu weer Nederlands gekozen op mijn toetsenbord When your people matter, menstrual health matters |
|
Nog iemand anders zich door zijn podcast-serie heen aan het worstelen? "I love deadlines. I like the whooshing sound they make as they fly by." -- Retribution ( http://www.retribution.nl/ http://www.facebook.com/retributionmetal ) -- The Assault ( http://www.facebook.com/ourotherrideisyourmomma ) |
|
[Dit bericht is gewijzigd door Mutilator op 10-09-2020 20:14] The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Vox Clamatis in Deserto |
|
Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Seamus on drums? When your people matter, menstrual health matters |
|
quote: Yes, deed ook al (deels) drums op het laatste album... Te gekke drummer. Hi! I'm a signature virus. Please copy me into your sig to help me spread. |
|
Die drummert krijgt idd props. The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Showtje gaat online over 25 minuten: The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
The quality of our perceptions determines the quality of our judgement. Our judgement determines how we interact with the world. How we interact with the world changes the world. So, the quality of our perceptions changes the world. |
|
Gaaf die laatste 2! When your people matter, menstrual health matters |
|
Ticket binnen voor volgend jaar 013 When your people matter, menstrual health matters |
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina | Volgende pagina |