IndexProfielRegistrerenHelpActive TopicsSearch Inloggen
Index / Heavy Metal Nieuw Topic Post Reply
Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Auteur:
Topic : Devin Townsend Vorige pagina | Volgende pagina
Grijze roodstaart
Usericon van Grijze roodstaart
Posted 18-06-2009 21:23 by Grijze roodstaart Wijzig reactieProfiel van Grijze roodstaartQuote dit bericht


Townsend kwijl van een vent, en nog slechte muziek maken ook.


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-06-2009 21:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juni 2009 21:21 schreef M. het volgende:
Wat vindt men hier eigenlijk van de nieuwe plaat?

Ikzelf dacht bij de eerste keer luisteren: he bah, liftmuziek maar intussen ben ik "hooked"!


Pakt me nog steeds niet, ik vind de ritmische truucjes uitgekauwt en te vaak terug komen. Maar ik blijf luisteren, misschien valt het dubbeltje de andere kant op.


Boeiender


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-06-2009 21:24 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juni 2009 21:23 schreef Grijze roodstaart het volgende:
Townsend kwijl van een vent, en nog slechte muziek maken ook.


Dat is jouw mening, ik vind bijvoorbeeld Terria 1 van de mooiste cd's die ik ken.


Boeiender


Lainedil
Gebroeders Grey
Usericon van Lainedil
Posted 18-06-2009 21:24 by Lainedil (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van LainedilQuote dit berichthttp://www.quantumtheory.nl

quote:
Op 18 juni 2009 21:23 schreef Grijze roodstaart het volgende:
Townsend kwijl van een vent, en nog slechte muziek maken ook.


Zoek je, wanneer je straks klaar bent met pijpzeiken, ook nog wat threads om e.e.a. aan positieve dingen te posten? Anders wordt het hier ook maar zo'n depressieve handel.

Alvast bedankt,

namens half ZM,

Ome Lain


Bruce Banner


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2009 21:45 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2009 21:24 schreef MR. N het volgende:
Pakt me nog steeds niet, ik vind de ritmische truucjes uitgekauwt en te vaak terug komen. Maar ik blijf luisteren, misschien valt het dubbeltje de andere kant op.

Haha ja ik denk dat veel mensen dat hebben, het is hier namelijk behoorlijk stil! Ik zie het ook helemaal niet als metalplaat. Ik kan echt genieten van het subtiele gitaarspel!


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Rix
is best gek.
Usericon van Rix
Posted 18-06-2009 21:51 by Rix Wijzig reactieProfiel van RixQuote dit bericht

quote:
Op 18 juni 2009 21:21 schreef M. het volgende:
Wat vindt men hier eigenlijk van de nieuwe plaat?

Ikzelf dacht bij de eerste keer luisteren: he bah, liftmuziek maar intussen ben ik "hooked"!


Bij mijn eerste luisterbeurten had ik het idee dat het allemaal losse nummers waren, samenhang vond ik toen ver te zoeken, maar nu kan ik het album enorm apprecieren, en vind ik ook dat het toch wel samenhangt. Meerdere luisterbeurten waren sowieso nodig, dat had ik wel verwacht. Ik ben ook zeer nieuwsgierig naar de volgende albums!

Wat ik me nog altijd afvraag is waarom dat character "ki" (&#27671 omgekeerd staat op de achterkant van het hoesje van de CD


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-06-2009 21:57 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juni 2009 21:45 schreef M. het volgende:
Haha ja ik denk dat veel mensen dat hebben, het is hier namelijk behoorlijk stil! Ik zie het ook helemaal niet als metalplaat. Ik kan echt genieten van het subtiele gitaarspel!


Ik deel mijn muziek niet in in metal of geen metal, als ik het mooi vind vind ik het mooi . Maar ik zal de cd nog meer beluisteren, ik vind het niet slecht ofzo. Trouwens de nieuwe The Gathering al geluistert Gnoompje? Is een heerlijke plaat geworden, is mijn opinie.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2009 22:20 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nou, voor mij was het even wennen, ik dacht altijd "Townsend, dat is lekker raggen" (nog een beetje SYL-geprogrammeerd ben ik, denk ik). Dit is dus echt andere koek.
@The Gathering, ja gehoord. Dat vind ik niet echt wat.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-06-2009 22:25 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juni 2009 22:20 schreef M. het volgende:
Nou, voor mij was het even wennen, ik dacht altijd "Townsend, dat is lekker raggen" (nog een beetje SYL-geprogrammeerd ben ik, denk ik). Dit is dus echt andere koek.
@The Gathering, ja gehoord. Dat vind ik niet echt wat.


Mkay, maar solo heeft hij toch veel rustiger muziek gemaakt dan SYL, ken je bijvoorbeeld Ocean Machine of Terria van hem ook?


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2009 22:28 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Nee, eigenlijk helemaal niet! Nou ja, een keer geluisterd of zo, nooit de moeite genomen me daar verder in te verdiepen.

Ik vind deze "nieuwe" Townsend wel tof -- ik ga Terria/Ocean Machine ook maar eens checken (maar ik heb wel het idee dat deze nieuwe Townsend écht een ander kopje thee is).


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


MR. N
Envy is the ulcer of the soul.
Usericon van MR. N
Posted 18-06-2009 22:36 by MR. N Wijzig reactieProfiel van MR. NQuote dit berichthttp://www.herrierecordsinc,com

quote:
Op 18 juni 2009 22:28 schreef M. het volgende:
Nee, eigenlijk helemaal niet! Nou ja, een keer geluisterd of zo, nooit de moeite genomen me daar verder in te verdiepen.

Ik vind deze "nieuwe" Townsend wel tof -- ik ga Terria/Ocean Machine ook maar eens checken (maar ik heb wel het idee dat deze nieuwe Townsend écht een ander kopje thee is).


Oeh, ook Accelerated Evolution luisteren dan, erg cool!

(Ben je trouwens morgen in Utrecht? Brand ik even een cd voor je met alles).

Terria is veel gevarieerder dan de laatste, mooiere composities / weirder. Maar wel Townsend die je ook hoor op de nieuwste cd. (Mijn mening dan).

Het grote verschil is dat hij qua composities en vooral geluid erg kaal is op de nieuwe cd. Ik vond die meerdere lagen wel gaaf, maar dat moet je liggen. Ziltoid vind ik overigens een erg matige cd van hem, productioneel en compositorisch gezien.

Ben al wel erg benieuwd naar de volgende 3 cd's, de aanstaande zou meer ambient zijn, hopelijk geen Devlab achtige dingen, hehehe.


Boeiender


M.
Schwarzgerät
Usericon van M.
Posted 18-06-2009 22:50 by M. Wijzig reactieProfiel van M.Quote dit bericht

Bedankt voor het aanbod man, ik ben er ook bij morgenavond maar ik download het wel even, da's nog makkelijker voor me . Maar THX anyway.
Ik vond Ziltoid echt te gek maar wel op een heel ander niveau en op een heel andere manier dan deze nieuwe.

Townsend heeft voor elk wat wils. De gelaagdheid heeft z'n charme maar het leuke van dit kale vind ik nu net dat één en ander meer opvalt en eruit springt. Je hoort ook duidelijk dat de (gast)muzikanten uit een heel andere wereld komen dan het metalwereldje.


Fickt nicht mit dem Raketemensch!!


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-06-2009 23:22 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ik vind het een erg mooie plaat. Heel anders, dat wel. Maar vooral het nummer Coast vind ik erg mooi. Ben echt benieuwd naar de volgende platen


Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-06-2009 23:39 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

.

[Dit bericht is gewijzigd door Lalena op 18-06-2009 23:39]


Myth of Fury
Usericon van Myth of Fury
Posted 18-06-2009 23:41 by Myth of Fury Wijzig reactieProfiel van Myth of FuryQuote dit berichthttp://www.facebook.com/pages/Born-Of-Flames/585496181490059

Nu nog edit en dat andere nummer bij de bovenste post toevoegen



Lalena
Usericon van Lalena
Posted 18-06-2009 23:52 by Lalena Wijzig reactieProfiel van LalenaQuote dit bericht

Ja ging even wat fout Maar Terminal vind ik ook een erg mooi nummer!


Mortis Rex
Feed Me A Stray Cat
Usericon van Mortis Rex
Posted 19-06-2009 1:05 by Mortis Rex Wijzig reactieProfiel van Mortis RexQuote dit berichthttp://www.bloody-disgusting.com

De volgende wordt iig weer een stuk harder:

Vancouver, British Columbia, Canada-based band drummer Ryan Van Poederooyen (TERROR SYNDROME, THE DEVIN TOWNSEND BAND) recently stated, "I finished recording the new DEVIN TOWNSEND PROJECT record, 'Addicted'. I recorded drum tracks in a day and a half on May 6th and 7th. I'm stoked on how everything turned out. One thing I can say for sure is that Devin [acclaimed Canadian musician/producer Devin Townsend [STRAPPING YOUNG LAD, STEVE VAI, LAMB OF GOD, DARKEST HOUR, GWAR]) is back in a HUGE way. This album is loaded with pounding rock/metal songs, heavy guitars, punishing drums and Dev's catchy melodies. I'd say it's heavier than any of THE DEVIN TOWNSEND BAND material I was involved in and more catchy in a good metal Devy way. I'm excited to hear this album done, it could easily turn out to be my favorite all-time Devy solo album. Lots to be excited about; this album is going to kill


Het Leven Gaat Door, Tenzij Het Ophoudt...


sander@dynamo
Usericon van sander@dynamo
Posted 19-06-2009 11:21 by sander@dynamo Wijzig reactieProfiel van sander@dynamoQuote dit bericht

Mooie plaat idd, mooi om te zien dat die gast ook nog andere dingen kan als raggen.


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 19-06-2009 11:54 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

quote:
Op 19 juni 2009 11:21 schreef sander@dynamo het volgende:
Mooie plaat idd, mooi om te zien dat die gast ook nog andere dingen kan als raggen.


Dat liet 'ie IMO op City ook al zien. Hoor tracks als Room 429 en Spirituality


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Daops
Usericon van Daops
Posted 19-06-2009 13:11 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht

Dat wou ik zeggen, die melodische kant heeft ie altijd al gehad hoor. Begon al met Ocean Machine.

Ki is nog steeds de beste plaat van dit jaar voor mij persoonlijk


www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 13:16 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

quote:
Op 19 juni 2009 11:54 schreef Alterprince het volgende:
Dat liet 'ie IMO op City ook al zien. Hoor tracks als Room 429 en Spirituality

+1, en Ocean Machine is ook heerlijk relaxed en melodieus om naar te luisteren. Devin Townsend, da's dan weer iemand die muzikantenmuziek maakt die ik wel trek.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Dick Wolkendeck
Bach, Bacher, Bachst
Usericon van Dick Wolkendeck
Posted 19-06-2009 14:02 by Dick Wolkendeck Wijzig reactieProfiel van Dick WolkendeckQuote dit berichthttp://www.seraphique.com

Ik luisterde van de week The Hummer in de bus. Dat was even wennen, volgende keer maar eens opzetten tijdens een wat meditatiever moment. Ruis en brom met audiosamples van Leonard Cohen...)

Interview gelezen in de music maker deze maand? Aparte snaak die Devin. Ging oa over het hilarisch (in mijn ogen) uitschelden van het publiek op oa Waldrock. Blijkt dat hij echt een hekel heeft aan de mensen die hem een metalgod vinden. Hij vond zichzelf maar een poser. Nou ja dan maar back to the basics, zoals Theo Conijn uit Eindhoven (nu Feedback) altijd zei: "spelen in een bandje, da's gewoon leuk". En ik denk dat Theo gelijk heeft, de rest is poep.


Only sick music makes money today - Nietsche.


bastianus
Usericon van bastianus
Posted 19-06-2009 14:13 by bastianus Wijzig reactieProfiel van bastianusQuote dit bericht

Iemand met de geweldige naam Theo Conijn kan ook gewoon geen ongelijk hebben.


Het radicale feminisme is niet eens een lachnummer meer: het is een karikatuur van een parodie op een klucht.


Daops
Usericon van Daops
Posted 17-10-2009 20:00 by Daops Wijzig reactieProfiel van DaopsQuote dit bericht



www.progpower.com "Ik woon zelf buitenaf maar van mensen uit plaatsen waar wel Moslims wonen proef je de angst. Sommigen durven geen karbonade of schnitzel op de BBQ te gooien uit angst voor ruzies."


Alterprince
Deze zin is niet waar
Usericon van Alterprince
Posted 27-10-2009 14:31 by Alterprince (Speciaal lid) Wijzig reactieProfiel van AlterprinceQuote dit berichthttp://www.facebook.com/profile.php?id=100002022707376

Nieuwe is GAAF! Net voor t eerst geluisterd, en zeer onder de indruk van ongeveer alle nummers behalve de laatste. Net iets teveel The New Black-klinkend.


"Most people say that they are thinking while they are merely rearranging their prejudices"


Dit topic is 15 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15
Index / Heavy Metal Active topics Nieuw topic Post reply Vorige pagina | Volgende pagina
http://www.zwaremetalen.com
Powered by ZwareMetalen [PHP] Forum Versie 2.15.0
Optimized for Internet Explorer 6.0 SP2+ / Opera 8+ / Firefox 1+
© 2001 - 2024 Stichting ZwareMetalen