|
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 | ||||
Auteur: |
|
|
Ik zit momenteel naar de nieuwe Helheim te luisteren en ik ben eigenlijk aangenaam verrast. Ik vond Yersinia Pestis een erg fijn album en ook The Journeys and the Experiences of Death deed het bij mij wel aardig. Maar verder heb ik nooit zo heel veel met de band gekund (ok, vroeger vond ik Av Norrøn Ætt ook heel gaaf maar daar was de glans de laatste jaren ook wel af.) Maar dit nieuwe album klinkt echt fantastisch! Heel vol en rijk aan ideeen. En toch blijft die echte viking sfeer gewaarborgd. Helheim wordt altijd het kleine broertje van Enslaved genoemd maar voor mij hebben ze met dit nieuwe album een album uitgebracht dat het laatste album van Enslaved stof doet happen. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Wat ik zo knap vind aan het nieuwe album is dat Helheim qua ideeen duidelijk niet blijft steken in oude stramienen maar dat ze tegelijkertijd wel de typische rauwe sfeer van hun oude werk weten te benaderen. Dus ze zijn wel vernieuwend maar zonder in te boeten aan rauwe kracht en zonder af te dwalen van hun black metal roots. Ook blijf ik gek op bands die dit soort "naar kampvuur ruikende en naar rottend hout stinkende" vinking sfeertjes weten neer te zetten. En Helheim doet dat op dit album echt uitmuntend. I know it’s cold, but I will keep us warm with all the hate I radiate. We’ll be walking hand in hand in hell. |
|
Uitstekende plaat ja, die laatste. |
|
Jormundgand! |
|
De zoon van H'grimnir, ondertussen een celebrity in Noorwegen vanwege Norway Got Talent hehe http://www.youtube.com/watch?v=S08dCpt1CFY Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
Norway Gay Talent? If there’s one thing we’ve learned from the death of Dimebag it’s this, making shitty music can get you killed. |
|
Da's weer eens wat anders dan papa Maar de tering, dat joch is wel goed zeg! |
|
En was pas 7 maanden bezig met dansen voordat dit begon, alles van Youtube geleerd haha Hub de Gallier RIP 17-03-2013 |
|
quote: |
Dit topic is 6 pagina's lang: 1 2 3 4 5 6 |
Index / Heavy Metal | Vorige pagina |